globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Seřízení karburátorů
11.5.2009 v 20:35
4au mam takovou otazku kamarad potřebuje seřídit karburátory na Gsx r750 rok 97 myslíte že to zvládne obyčejny servis nebo je k tomu zapotřebí počítač.Dík
Předchozí
1 2
Následující

Seřízení karburátorů

11.5.2009 v 20:38 | Nahoru | #1
tam se delaj podtalky ne?? jestli maj měřáky na podtlaky

Seřízení karburátorů

11.5.2009 v 20:41 | Nahoru | #2
no ja pravě vůbec nevim

Seřízení karburátorů

11.5.2009 v 20:46 | Nahoru | #3
podtlaky jsou jedna vec, hladiny druha vec a bohatost volnobehu třetí zasadni vec. Zvladne to každej servis co ma merak na podtlaky, navod na typ karbecu a klidně i pro přesnější seřízení lambdu

Seřízení karburátorů

11.5.2009 v 21:07 | Nahoru | #4
.

Seřízení karburátorů

11.5.2009 v 22:23 | Nahoru | #5
Servis kterej todle nezvládne snad není ani servis.

Seřízení karburátorů

11.5.2009 v 23:26 | Nahoru | #6
To snad zvládne každej lepší garážista, natož servis... Servis, kterej tohle nezvládne u mě není sevis... A i takový jsou...

Seřízení karburátorů

12.5.2009 v 01:39 | Nahoru | #7
podtlaky si sfouknes doma jak hovno, stejne tak by mely bejt naklid hladiny. jediny co jde jen asi "bajvoko" je ta smes

Seřízení karburátorů

12.5.2009 v 20:40 | Nahoru | #8
Radeji at to nekomu hodí kdo to delá díky

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení karburátorů

20.5.2009 v 22:12 | Nahoru | #9
Nazdarek,mam maly problem se serizenim karburaci,nemuzu boha seridit volnobeh,kdyz se dostanu tak zhruba na 2tis otacek ,najednou je tam dira a zdochne to,hladiny mam myslim v caiku ,daval jsem novy hlavni trysky, protoze u tech starych byla kazda jina,ruzne jsem steloval srouby na soupatka ,ale taky nic,zkousel jsem ruzne nastavit srouby na smes, ale bez vysledku,navic mi to jaksi v malych otackach kolisa,srouby na smes maji byt podle manualu na pul otacky,ja abych se dostal aspon na tech 2 tis otacek musim mit 1 a 3/4,mam podezreni na spatne volnobezne trysky ,jinak ve vysich otackach uplne v poho,kontroloval jsem i ruzne podsavani a netesnosti ,prijde mi ze je vse v caiku,uz nevim,pokud by jste nekdo mel spojeni na nejakyho machra v okoli Ceskolipska a Decinska budu rad.

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení karburátorů

21.5.2009 v 08:33 | Nahoru | #10
seredak> Píšeš snad u všeho, že si myslíš, přípaně že podle tebe (něco).... Takže to znamená, že ty karbecy jsou totálně rozházený Takže karbecy ven, rozebrat, vyčistit, seřídit hladiny, šrouby bohatosti nastavit podle manuálu, stjně tak všechno ostatní (rozhodně ne bezhlavě vším kroutit), ohřát, zkusit, jestli to saje falešnej vzduch a udělat synchronizaci... Kolísání otáček je u starejch karbeců nomální věc - uložení klapek má totiž vůle...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátorů

21.5.2009 v 11:09 | Nahoru | #11
WenCa> Kazdopadne to co mi pises jsem udelal,kdyz to nastavim vsechno podle manualu tak mi prijde ze to ma hodne chudou smes a navic volnobech nedostanu pod 3tisice,pak to hned chcipa,pridanim smesi se to podstatne lepsi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátorů

21.5.2009 v 14:38 | Nahoru | #12
seredak> vsechny srouby bohatosti dej na 0,5ot od uplnyho zasroubovani, trysky nyblo to nahodou tak ze na kraj bylo o cislo vetsi a vnitrni valce mensi? to tak ma bejt ;)

potom si udelej pripravek na serizeni podtlaku sesteluj 3a4 pak 1a2 a nakonec 2a 3 mezi sebou
pak sniz teprv otacky volnobehu - na tohle stelovani by to melo bejt neco pres 2000 tusim

mas tam karbose MIKUNI VM29SS

Naposledy editováno 21.05.2009 14:38:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátorů

21.5.2009 v 15:41 | Nahoru | #13

milion>seredak> vsechny srouby bohatosti dej na 0,5ot od uplnyho zasroubovani, trysky nyblo to nahodou tak ze na kraj bylo o cislo vetsi a vnitrni valce mensi? to tak ma bejt ;)

potom si udelej pripravek na serizeni podtlaku sesteluj 3a4 pak 1a2 a nakonec 2a 3 mezi sebou
pak sniz teprv otacky volnobehu - na tohle stelovani by to melo bejt neco pres 2000 tusim

mas tam karbose MIKUNI VM29SS


A není to naopak - kvůli lepšímu chlazení se dávají větší trysky, takže zadní válec nebo vnitřní válce by měly mít větší trysku - ne bvždy to tak je, kolikrát jsou všechny stejné.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátorů

21.5.2009 v 16:58 | Nahoru | #14
Dingo> zadni valec? vzdyt sou v rade a u myho gsx6f coz je skoro stejnej motor to tak bylo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátorů

21.5.2009 v 17:04 | Nahoru | #15

milion>Dingo> zadni valec? vzdyt sou v rade a u myho gsx6f coz je skoro stejnej motor to tak bylo


mluvim všeobecně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátorů

21.5.2009 v 18:40 | Nahoru | #16
milion> Na karbcich mam vsechny trysky stejny,navic na techto karbcich se podtlaky nedelaji,jsou tam soupatka misto klapek,klasicky karbce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátorů

21.5.2009 v 19:08 | Nahoru | #17

seredak>milion> Na karbcich mam vsechny trysky stejny,navic na techto karbcich se podtlaky nedelaji,jsou tam soupatka misto klapek,klasicky karbce


A nekecáš?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátorů

21.5.2009 v 20:30 | Nahoru | #18
Dingo> nekecam,nemam proc,potrebuju vyresit problem

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátorů

21.5.2009 v 20:33 | Nahoru | #19

seredak>Dingo> nekecam,nemam proc,potrebuju vyresit problem


Kecáš i šoupátek musíš mít všude stejný podtlak

(reakce na) Seřízení karburátorů

21.5.2009 v 20:40 | Nahoru | #20

Dingo>milion>Dingo> zadni valec? vzdyt sou v rade a u myho gsx6f coz je skoro stejnej motor to tak bylo
mluvim všeobecně



jj zrovna Transalp má v zadním karbci větší trysku

(reakce na) Seřízení karburátorů

21.5.2009 v 20:41 | Nahoru | #21
Dingo> tak to nevim kde se da zmerit podtlak na tech karbikach,nikde nemaji zadny vyvod,mas zkusenosti s lambda sondou?

Seřízení karburátorů

22.5.2009 v 01:24 | Nahoru | #22
to je zvlastni bud musi bejt nejaky trubicky na karbecich nebo na prirubach k valcum pokud nejsou to nevim jak se to steluje a to ze mas soupatkovy karbce to me taky docela dostalo zkus se poptat na www.gsxr.wz.cz roll by ti mozna mohl pomoci

Seřízení karburátorů

22.5.2009 v 01:26 | Nahoru | #23
dingo>
Mirek12>

to je pekny ze stim souhlasite ale koho to tu asi zajima kdyz se tu resi 4V v rade?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátorů

24.5.2009 v 20:49 | Nahoru | #24
seredak> Mám "dvorního" mechanika. Na suzuki mi dělal rozvody, komplet seřízení karbeců. Je z litoměřicka. Ozvi se pokud bys měl zájem.

(reakce na) Seřízení karburátorů

31.5.2009 v 19:38 | Nahoru | #25
pangejt> jasnacka,kazdopadne budu rad kdyz mi na nej das kontakt,diky

(reakce na) Seřízení karburátorů

31.5.2009 v 19:44 | Nahoru | #26
Dingo> sory Dingo,beru zpet,mas pravdu,podtlaky se delaj,nasel jsem sroubky,zkusim je udelat a uvidime,diky

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení karburátorů

1.6.2009 v 10:46 | Nahoru | #27
Dingo: není to kvůli chlazení ale kvůli doladění stejné směsi, a na prostředních válcích jsou teplejší karbeci, benzín od plovákovek se zahřeje o nějakou tu desetiku taky, příruby jsou taky teplejší a nakonec i válce... takže tím dojde k větší odparnosti paliva a směs je o něco bohatší, proto se dává MENŠÍ tryska.

Kvůli chlazení u atmosfér to moc význam nemá ale i tak se používá bohatší směs cca LA0,85 aby byl využit veškerý kyslík, opět to není z důvodu chlazení, ale výkonu.

Seřízení karburátorů

6.6.2009 v 11:37 | Nahoru | #28
Ahoj, mám taky malej problém. Mašinu jsem dal do servisu na doladění, ale nějak se tomu nechce. Nad 4,5 tis. otáček jede nádherně, ale v otáčkách okolo těch 4 - 4,5 se dusí. ještě jsem se chtěl zeptat kolik by měl mít přibližně volnoběh?? díky

Seřízení karburátorů

6.6.2009 v 11:45 | Nahoru | #29
Ještě jsem zapoměl napsat, že podtlaky dělal. Mám na tom komplet vykuchanej výfuk. Může to s tím souviset??

Seřízení karburátorů

6.6.2009 v 17:54 | Nahoru | #30
Luke-78> Praděpodobně bohatost
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist