1 reakcí na tento příspěvek Seřízení karburátorů
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení karburátorů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátorů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátorů
potom si udelej pripravek na serizeni podtlaku sesteluj 3a4 pak 1a2 a nakonec 2a 3 mezi sebou
pak sniz teprv otacky volnobehu - na tohle stelovani by to melo bejt neco pres 2000 tusim
mas tam karbose MIKUNI VM29SS
Naposledy editováno 21.05.2009 14:38:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátorů
milion>seredak> vsechny srouby bohatosti dej na 0,5ot od uplnyho zasroubovani, trysky nyblo to nahodou tak ze na kraj bylo o cislo vetsi a vnitrni valce mensi? to tak ma bejt ;)
potom si udelej pripravek na serizeni podtlaku sesteluj 3a4 pak 1a2 a nakonec 2a 3 mezi sebou
pak sniz teprv otacky volnobehu - na tohle stelovani by to melo bejt neco pres 2000 tusim
mas tam karbose MIKUNI VM29SS
A není to naopak - kvůli lepšímu chlazení se dávají větší trysky, takže zadní válec nebo vnitřní válce by měly mít větší trysku - ne bvždy to tak je, kolikrát jsou všechny stejné.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátorů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátorů
milion>Dingo> zadni valec? vzdyt sou v rade a u myho gsx6f coz je skoro stejnej motor to tak bylo
mluvim všeobecně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátorů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátorů
seredak>milion> Na karbcich mam vsechny trysky stejny,navic na techto karbcich se podtlaky nedelaji,jsou tam soupatka misto klapek,klasicky karbce
A nekecáš?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátorů
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátorů
seredak>Dingo> nekecam,nemam proc,potrebuju vyresit problem
Kecáš i šoupátek musíš mít všude stejný podtlak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátorů
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení karburátorů
Kvůli chlazení u atmosfér to moc význam nemá ale i tak se používá bohatší směs cca LA0,85 aby byl využit veškerý kyslík, opět to není z důvodu chlazení, ale výkonu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |