paolo_novy paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Hornet 900 - olej
14.5.2009 v 14:27
Zdravím, jednak mi moje H9 papká olej, ale teď jsem byl jezdit v Alpách, a vždy po sjezdech, kdy jsem tak trochu brzdil motorem, tak potom, když tomu člověk dal plyn kolem těch 2-4tis. otáček, tak to začalo šíleně čmadit - modrej kouř a smradu jako v cařihradu co s tím?

1 reakcí na tento příspěvek Hornet 900 - olej

14.5.2009 v 15:02 | Nahoru | #1
Tipoval bych na prasklá pístní krožek...
Prohlídni svíčky, měl by se ti ukázat podle stavu válec který to je.
Ten čoud po delším sjíždění kopců je normální, ten olej který se nespálí při brždění motorem a prácí motoru bez směsi se potom při normálním režimu a zahřátí výf. potrubí jen vypaluje.
Vzpomínej jestli si motor někde nepřehřál a nepřidřel. pokud nemáš najeto víc jak 50 tisíc, neměl by si brát bez nějaké příhody oleje nad limit.
Hodně čato se stane že se mastí po zadním v otáčkách víc jak 200 -300 metrů,motr nemaže a najednou jde nějak ztuha.Ono se to většinou uvolní ale nechá to o sobě vědět.....
Pokud to bere toho oleje fakt dost,něco s tím dělej.zaprvé někde přidáš, vytočíš to dlouhodobě a křup..... Pokud nic jiného, výfukové potrubí se ti zasere karbonem, který tak lehko nevyčistíš....
Good Lack
Boby.

Hornet 900 - olej

14.5.2009 v 16:44 | Nahoru | #2
Takze jsi to upekl, a jeste se divis ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet 900 - olej

14.5.2009 v 17:50 | Nahoru | #3
collins> Hmmmmm, už bych na tom nejel.
Máš to upečené a jestli nechceš aby Ti klika projela blokem až se to kousne,udělej generálku.
Jestli si to takhle upekl,budeš mít načlý i spodek na klice....
Mi se ještě nestalo aby se mi motor přehřál i když sem ve čtyřicítce postával na hranicích nebo na mýtech.
A v zácpách teda nestojím od toho motorka je ne?
Jestli máš jiné budíky nevadí, pokud je máš seřízené na stejnou citlivost - napětí z čidel.
do 120 určitě stačí, protože dle fyzikálních zákonů voda vře už před stovkou a ve větších výškách už dřív...Taky sem čuměl když sem byl na GrosGlockneru že se kámošovi čoudilo z chladiče a teplota byla OK okolo 80°.
V dnešních motorech by měl být uzavřený tlakový okruh chlazení ale pokud máš třeba netěsné víčko u chladiče, je potom problém s vařením vody už dřív než 97°.Vyřešili sme to podložením Těsnění a měl to pak OK.
A pokud Ti jde ventilátor a přesto si to neuchladil, musela být načatá už předtím...
Pokud teda Ti ten ventilátor funguje a nebo nemáš v háji jeho čidlo.
Přeju ať Tě to moc nestojí.
čau B.

Hornet 900 - olej

14.5.2009 v 18:11 | Nahoru | #4
tak to je smutný. Taky přeju,ať to levně opravíš

1 reakcí na tento příspěvek Hornet 900 - olej

14.5.2009 v 18:18 | Nahoru | #5
Tak voda vaří při 100 st. Pokud je chlazení natlakované , tak ti teplota
klidně vyleze přes 100vku a voda ti stále vařit nebude . Viděl jsem na R6 teplotu
106 a voda nevařila .
Pokud by jsi chtěl vařit v nižší teplotě , tak by tam musel být podtlak , takže
asi tak .
S tou výškou si to asi trochu pleteš , protože tam se ti může
akorát tak ztratit výkon , ale bod varu bude pořád stejnej .....

To nic nemění na tom , že ten motor bude asi v řiti ....

(reakce na) Hornet 900 - olej

14.5.2009 v 18:38 | Nahoru | #6

Jirkaa>Tak voda vaří při 100 st. Pokud je chlazení natlakované , tak ti teplota
klidně vyleze přes 100vku a voda ti stále vařit nebude . Viděl jsem na R6 teplotu
106 a voda nevařila .
Pokud by jsi chtěl vařit v nižší teplotě , tak by tam musel být podtlak , takže
asi tak .
S tou výškou si to asi trochu pleteš , protože tam se ti může
akorát tak ztratit výkon , ale bod varu bude pořád stejnej .....

To nic nemění na tom , že ten motor bude asi v řiti ....



.... Tak trochu Fyziky.....
Var vody je přímo úměrný na okolním tlaku,v otevřeném systému a i v hrnci tedy atmosféry
Asi jsi ještě neskoušel na horách uvařit vajíčka...
Bez papiňáku faakt nemožné.Ta voda třeba okolo 4-5 ticíc normálně vaří a ty vajíčka i po 1/2 hodině budeš mít syrové, ale jo budou teplé..

(reakce na) Hornet 900 - olej

14.5.2009 v 19:09 | Nahoru | #7
collins> Nech si změřit tlaky,uvidíš....
Všechno je to jenom odhad, když kromě Tebe tu motorku nikdo neviděl.
Jedno je ale jisté,po tom co si tu napsal bych už do té prohlídky moc nedivočil.
Někdy načlý motor maká ještě hodně dlouho ale kousek kroužku na ventilech nebo dole na klice bude o hodně větší problém než teď je.
Moc nečekej.
čau B.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
gipro a Hornet 2005 Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F Hornet Alf75 5 12.3.2025 v 16:43 Alf75
Palivový filtr Honda CB 900F Hornet Jirka7366 9 14.6.2024 v 18:06 Jirka7366
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet erichd 8 15.4.2024 v 23:27 2stroke
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet erichd 2 1.4.2024 v 22:04 Johny89

TOPlist