Téma: Tesnění kompres.
 
12.3.2007 v 13:07
Čau , mám tři druhy tesnění tenké střední a tlustší. Je to tesnění pod válec.

Pokud dam to nejtenčí tak se nepatrně zvýší kompres. Tím tedy i výkon. Jaké sou negace ???

Jednoválec 2T. :)

(reakce na) Tesnění kompres.

12.3.2007 v 13:09 | Nahoru | #1
torm>větší opotřebení ložisek=motor dřív odejde

Tesnění kompres.

12.3.2007 v 13:10 | Nahoru | #2
Jasný větší tlaky.

Mám 7 tisic na defakto novém motoru.

Tak uvidime no

Tesnění kompres.

12.3.2007 v 13:13 | Nahoru | #3
Nizsi zivotnost klikoveho mechanismu :) ale otazka je nakolik se komprese zvetsi. V podstate si to muzes jednoduse spocitat ;) pamatuju si ze jsem kdysi na motor 150/352 narval hlavu 125/351. Ta ma mensi vrtani a tudiz mensi klenuti hlavy = mensi objem spalovaciho prostoru = zvyseni komprese. Jelo to o poznani lepe. Nak

Tesnění kompres.

12.3.2007 v 13:43 | Nahoru | #4
Jednoduše spočítat ? tak mi dej recept. :P

1 reakcí na tento příspěvek Tesnění kompres.

12.3.2007 v 13:57 | Nahoru | #5
(V válce + V spalováku) : V spalováku = to co chceš vědět

(reakce na) Tesnění kompres.

12.3.2007 v 14:27 | Nahoru | #6
Camča_v>jeste k "V spalovaku" pripocitat objem, ktery vznikne vyskou tesneni ;) Nak

Tesnění kompres.

12.3.2007 v 15:03 | Nahoru | #7
ALE SAMOZŘEJMĚ,právě kvůli dvěma tlošťkám těsnění máme dva různé kompresní poměry :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist