Já měl motorku z USA, ale já jí nevez. Všechno sem tam už měl předělaný aby to vyhovovalo v evropě. Kamaríd občas připravuje nějakou tu mašinu z USA na technickou u nás a zas tak hrozný to neni. Důležitý je, aby to mělo evropskou homologaci. proto se nejlíp tahaj harleye, protože maji celosvětovou. Hlavně na tu homologaci bacha. Stejná motorka u nich může mít jiný emisní limity a u nás neprojde. Ne že by ti jí měřili, ale podle VIN. Já měl třeba VT1100 verze SC23. Kouknou do tabulek a i když to bude jen nějakym seškrcenim a ucpávkou ve vejfuku, tak ti to nedaji, i kdybys to tam dal. Mělo by to projít správně výzkumákem a to je raketa. Pak sou některý věci co ti může potvrdit autorizovanej servis. Něco podobnýho jako třeba škrtící kit na 25kW, abys moh jezdit dřív jak ve 21. Ale nejsem schopnej ti říct jaký. Nicméně, když si vybereš motorku která má i evropskou homologaci, už to předělat neni zas tak hrozný. Nejhorší je že nemaji parkovačky. takže buď splašit světlo, nebo někoho šikovnýho a odvážnýho, kdo vyvrtá parabolu pro žárovku na parkovačku. Další věc sou blinkry. Přední svítí a jak tu někdo psal, že sou červený, tak taky ne vždycky. S barvou si poradíš, když to budou skla červený, tak vyměníš celý blinkry, to neni tak hrozný. Ale je potřeba trochu průměrně vzdělanej elektrikář, aby ti ty blinkry předrátoval. Podle bratra žádná věda, měl to za 20 minut u kamarádovo mašiny. Na druhou stranu, na mojí X4, z USA, mi taky svítí, oranžově, a předělávat to budu až v momentě, kdy kámoš odejde z STKčka, nebo až mě budou prudit kamarádi co pomáhaji a chrání. Jinak jestli chceš dovézt choppera, maj tam zpravidla navěšenejch spoustu serepetiček, světla, klaksony a tak. To musí před technickou dolu. Tim se dostávam k poslední věci ohledně těch šroubů jak tu někdo píše. Sou na motorce normálně metrický, jen u těch doplňků a toho co se tam navěšuje navíc, tak tam sou ty jejich závity. Takže jestli třeba někdo měnil na chopperu řídítka s držákama, nebo nějak jinak tunil, budou tam UNF závity. Takže, když něco sundáš, je třeba si psát nebo malovat, kam jakej šroub patří. Holá motorka je už, ale v pohodě. Měl sem 3 motorky z USA, intruder 750, vt1100 a teď X4, a všechny sou v metrickejch závitech. Dokonce i X4, i když je určená jen pro Japonsko a USA a v evropě se nikdy neprodávala žádná její verze.