Vzdycky jsem chtel novou, ale bojim se ze ji oddelam na nasolenejch silnich za par zim. Kdybych koupil starsi, tak by zbyly prachy na enduro, na kterym bych mohl jezdit pres zimu a obcas se vyblbnout v lese. Taky by to byla nahradni motorka, kdyz by ta prvni potrebovala servis.
1 reakcí na tento příspěvek Novou nebo 2 ojety (silnici a krosku)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novou nebo 2 ojety (silnici a krosku)
Zena ma peknou plechovku, kterou muzu pouzit pri nejhorsim, akorat s ni nemam moc stesti. Jel jsem s ni loni v lete, kdyz byly zaplavy, 3.5 hodiny v kolone a oddelal jsem spojku a lozisko na klikovce (stalo me to bez mala 20.000 v mazda servisu). Pak jsem to zkusil znova pred 14 dni a neslo mi nastartovat. Jenom to delalo takovej ten zvuk jako kdyz je vybita baterka, ale svetla svitily. Sem kolem toho chodil asi 10 min nez jsem si uvedomil ze stojim jen na brzde a je tam rychlost. Kdyz uz konecne jedu, tak si vsimnu asi 10km od baraku, ze tam mam furt za dva.....atd.
1 reakcí na tento příspěvek Novou nebo 2 ojety (silnici a krosku)
já mám tři + dva stadióny
EL.PANELL>Kup si raděj dvě jetý, motorek není nikdy dost
já mám tři + dva stadióny
Jak casto je vsechny vyuzijes?
Nerad bych, abych za nejakej cas, jezdil stejne jen na jedny, ty lepsi, a z ty druhy se stal kram v rohu, kterej akorat prekazi....
s.mike600>dubaduba>
Zena ma peknou plechovku, kterou muzu pouzit pri nejhorsim, akorat s ni nemam moc stesti. Jel jsem s ni loni v lete, kdyz byly zaplavy, 3.5 hodiny v kolone a oddelal jsem spojku a lozisko na klikovce (stalo me to bez mala 20.000 v mazda servisu). Pak jsem to zkusil znova pred 14 dni a neslo mi nastartovat. Jenom to delalo takovej ten zvuk jako kdyz je vybita baterka, ale svetla svitily. Sem kolem toho chodil asi 10 min nez jsem si uvedomil ze stojim jen na brzde a je tam rychlost. Kdyz uz konecne jedu, tak si vsimnu asi 10km od baraku, ze tam mam furt za dva.....atd.
jak to tak čtu, tak zůstaň u motorek