mám Suzuki GSX 600F r.v. 1992 s origo typem motoru N-706, ale vačky jsou v háji, tak jsem tam dal motor z Bandita kterej má typ N-713, nojo jsem blbej, nevěděl jsem, že s tím budou problémy, protože mi motorkáři říkali, že to má u týhle věkový kategorie víc jak půlka motorek a že jezdí dál s motorm z Bandita, tak jsem to vůbec neřešil. Jenže nedostanu technickou. A origo dovozci jsem psal žádost, ale řekli mi ať s tím moc nepočítám. Nevíte co mám dělat dál?
Mám pár možností a to je buď přerazit číslo motoru, ale to se mi nechce, protože už jsem to já blbec dal rámu (no práce to je neskutečná). Pak mě napadlo si ten papír jako od dovozce napsat sám, a nebo rovnou si to napsat do TP. (Variantu že nechám spodek starej a vršek z Bandita zavrhuju, protože jen těsnění neorigo pod válce stojí přes 1000 a musel bych čachrovat s ozubenejma kolečkama na vačkách...)
Poradíte mi někdo jak z toho ven a co nejvíc legálně, ale nejmíň práce?
Díky
Petr
a typ motoru se eviduje v TP, taky jsem si myslel, že stačí udělat výmaz čísla motoru, jenže nee, musíš mít stejný ty první 3 čísla... a kdybych je prostě ubrousil, tak bych stejně musel jít někam, kde by mi na jiný části vyrazili typ motoru
1 reakcí na tento příspěvek Změna typu motoru?
Sakryš já ten motor snad budu vyndávat a přerážet číslo, ach jo, dva dny práce.
Díky za rady
1 reakcí na tento příspěvek Změna typu motoru?
Prda1>Tak popros Znemanda když to povolení o změně má at ti ho nascanuje ty ho decentně upravíš vytiskneš a už se neseš na zapsání změny. Ted už jen otázka jestli ti to jde líp s raznicema nebo s PC falšování je to tak jak tak
Věc se má ještě tak, že úředníci jsou dnes celkem dost podezřívaví, takže neváhají volat importérovi a ověřovat si, zda-li to potvrzení skutečně vydali!!! Bacha na to...
SUZUKI MOTOR CZECH, s.r.o.
U Průhonu 1079/40
170 00 Praha 7
tel.: 220 806 895 - oddělení motocyklů
tel.: 220 801 696 - servisní oddělení
motorcycle@suzuki-motor.cz
A neví někdo teda kdybych si ten papír okopčil a upravil jestli si to tam nechávají?
Upravit to v PC není žádnej problém, ale ten ingoust u razítka a podpis je už horší, ale i to by se dalo.
Zaplať technickou? To není řešení. A myslím, že bude levnější spíš někomu zaplatit, aby mi to "odborně" přerazil...
A jen tak do budoucna, jsou takhle ochotný jako prdel i ostatní originální dovozci třeba u Hondy, Yamahy a nebo Kawasaki?
1 reakcí na tento příspěvek Změna typu motoru?
Naposledy editováno 15.07.2009 14:18:13