Tohle jsem o nich nasel na internetu....tak kdyz budete mit neste nejake info tak budu rad kdyz se o nej podelite...

Lifan celým názvem Lifan group, je v Číně velmi významná značka (navíc držená v soukromých rukou), zabývající se výrobou motocyklů a automobilů, která se poslední dobou dostala do podvědomí nejen díky plagiátorství vozů evropských výrobců, ale také oznámením jejího vedení, že hodlá ve Velké Británii vybudovat své vývojové centrum a zahájit tak expanzi na Evropský trh. Společnost byla založena v roce 1992 v provincii Chongqing, místním opravářem motorek jménem Yin Mingsha, který v té době zaměstnával 9 zaměstnanců a postupem doby jejich počet vzrostl na nynějších 9000 a vybudoval si velmi silnou pozici mezi špičkou svého oboru v Číně.
1 reakcí na tento příspěvek Co víte o značce Lifan
1 reakcí na tento příspěvek Co víte o značce Lifan

1 reakcí na tento příspěvek Co víte o značce Lifan


kawasaki-man>20 let starý evropský auto si snad ani nemusíš kupovat,to dneska dostaneš za přepis
vidis to a ja za nej dal 70tis:) ale mel sem i 30let stary da se rict za prepis a doted ho beru jako absolutne super stroj, zadny z novejch aut me tolik nebavilo a nemelo takovy vlastnosti jako jednickovej golf

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co víte o značce Lifan
Gioreno>Nebrat, nekvalitní rámy a motory jsou proslavený široko dáááleko
Ty motory jsou prave dobry a davají je skoro do všeho co jde ven z číny hlavně 250ccm jsou legendarní honďácké kopie





Kvalitku dělá jen Ivo Kaštan (a tohle není reklama ale zkušenost)
Však taky ta cena je někde jinde, Lifan je o 30tis. levnější


Je to jen můj názor,hádat se s nikým nebudu

kawasaki-man>Gioreno>Nebrat, nekvalitní rámy a motory jsou proslavený široko dáááleko
Ty motory jsou prave dobry a davají je skoro do všeho co jde ven z číny hlavně 250ccm jsou legendarní honďácké kopie
cinan ma podle me smysl max ctyrkolka a mala motorka a to jen pro cloveka mechanicky zrucneho s vybavenim atd... vymena sroubu,retezu, navareni vyztuh apod... pak se da asi za rozumny penize postavit fungujici strojek... kazdopadne bych od zadneho takoveho produktu neocekaval stroj kterej funguje uz rovnou z krabice a bez uprav a udrzby...
spousta tehle cinskych vyrobku ma ok zpracovani a konstrukci (tak je to casto okopcenej funkcni stroj) ale maj problem s materialama...uplne blatovite oceli pouzite na dilech ktere jsou v "originale" pocitane na pevnostni, to same srouby.. kde byl v originale m8 inbus tezko bude u cinana fungovat m8 sroub z blata...

1 reakcí na tento příspěvek Co víte o značce Lifan

1 reakcí na tento příspěvek Co víte o značce Lifan
jahha>Náhodů,dělali nový crash-testy a vychází to prej stejně jak Škoda Felicie, a ta pokud vím pořád splňuje parametry na provoz.
To asi splnuje (sám v ní jezdím) ale nemyslíš že vůz vyrobený 14 let po zavedení felicie na trh by na tom měl být přece jen o něco líp?
2 reakcí na tento příspěvek Co víte o značce Lifan
A zvlášť když vezmu kolik Felicií jezdí po našich silnicích. Anebo když vezmu hodnocení crashtestů, které hodnotí ne podle ceny ale podle zařazení.
Takže je to větší vůz, hezký vůz takže to musí být vyšší střední třída. A jako taková musí mít hromadu airbagů, ESP,EPS,ABS,ESR a bůhví jaký zkratky. A ktomu při havárce ti nesmí ani vyletět kelímek z držáku, je to přece vyšší střední třída.
Já o Lifanech také vím prd - leda to, co jsem slyšel a četl.
Pro skutečného zájemce by asi bylo nejužitečnější navštívit Petra Hošťálka. To je jeden z mála lidí u nás, kteří s Lifanem něco najezdili (alespoň si myslím, že Darker 400 je Lifan)
jahha>No měl by na to být líp, ale nemyslíš že za tu cenu je to odpovídající?
A zvlášť když vezmu kolik Felicií jezdí po našich silnicích. Anebo když vezmu hodnocení crashtestů, které hodnotí ne podle ceny ale podle zařazení.
Takže je to větší vůz, hezký vůz takže to musí být vyšší střední třída. A jako taková musí mít hromadu airbagů, ESP,EPS,ABS,ESR a bůhví jaký zkratky. A ktomu při havárce ti nesmí ani vyletět kelímek z držáku, je to přece vyšší střední třída.
to vé každé malé dítě ,že crash testy od ADAC-u jsou na objednávku zhora...a test vychazí vždy tak jak se to hodí němčourům.Třeba není to tak dávno co se při testech obratil Logan na střechu...byly toho plný noviny protože samozřejmě Evropa se obávala levných aut z Rumunska.pak se do toho tuším vložil Renault testy se zopakovali a samozřejmě nic se nepřevratilo při stejných podmínkach...ale o tom se již tam nepsalo protože tomu chyběl ten nádech tý senzace na co lidi jsou zvědavý.Stejné je to i u čínských aut...nepředpokladejte že někdy ADAC vychválí čínské auto...co je psano to je dáno a přece nebude evropa dělat zadarmo reklamu šikmoočkům...

Je jednoduchý kritizovat a nadávat na něco co neznám. Ostatní nadávají tak budu taky? to už jsme jako národ tak zparchantělí? Ať jdou všichni ti japončíci, taloši, germáni do prdele s těma svojema předraženýma motorkama, a vy co je tak obhajujete sy myslíte že po 10 letech provozu budete jezdit bez závad? ha ha. to vás chci vidět, budete šroubovat a opravovat stejně jako majitelé čínských motorek, jaw a podobných, jen to budete mít kapku dražší kvůli ceně náhradních dílů. Užijte si to