1 reakcí na tento příspěvek Štelování volnoběhu Yamaha R6
to jako tim pootocis a on da vedet RJ ze chces aby strikala do trysek vic paliva ?
Naposledy editováno 26.07.2009 20:12:45
to jako tim pootocis a on da vedet RJ ze chces aby strikala do trysek vic paliva ?
víš vo tom kulový a ještě vstupuješ do diskuze s takovýmhle blábolem,to je mazec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Štelování volnoběhu Yamaha R6
3 reakcí na tento příspěvek Štelování volnoběhu Yamaha R6
Naposledy editováno 22.09.2009 11:51:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Štelování volnoběhu Yamaha R6
Creck>No nechcu se s vama hadat, ale tohle jde udelat na karbecich , u strikacek podle me s volnobehem nehne ,
hele chce to o tom neco vedet... nejspis mas zkusenost s autama u kterych maj strikacky tzv volnobeznej ventil, ventil kterej reguluje mnozstvi vzduchu na volnobeh. u motorek nic takoveho neni (az na vyjimky, treba BMW) proste klapka v sani kterou otacis plynem ... tim sroubkem tuhle klapku pootevres-jakoby malinko otevres plyn a zvysi se volnobeh... v tomhle rezimu dava strikacka mnozstvi paliva podle senzoru podtlaku za klapkou... tzn otevre se klapka, klesne o neco podtlak a strikacka da vic paliva...
ted uz je to jasne ne? clovek se porad uci...
(nektere stare strikacky -TL,SRAD atd - maji dokonce sytic... ridici jednotka pri studenym motoru dava vic paliva, ale neumi si pustit vic vzduchu- neni tam ten ventil- takze je potreba tu klapku otevrit mechanicky - tim syticem - je to vlastne rucni plyn)
Creck>No nechcu se s vama hadat, ale tohle jde udelat na karbecich , u strikacek podle me s volnobehem nehne ,
ty voe to je prča
a co dorazy na klapkách? to ti nic neříká? Když víc pootevřeš klapku --> přidáš "plyn". Jak prosté ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Štelování volnoběhu Yamaha R6
Creck>No nechcu se s vama hadat, ale tohle jde udelat na karbecich , u strikacek podle me s volnobehem nehne ,
a představi si že já mam mám šroub a dokonce manuální sytič
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Štelování volnoběhu Yamaha R6
jetam>a představi si že já mam mám šroub a dokonce manuální sytič
nemáš sytič, jen zvyšovač "volnoběžných otáček" ;)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Štelování volnoběhu Yamaha R6
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Štelování volnoběhu Yamaha R6
jetam>illMedvědGuzzin> ale je to označeno jako sytič
v manuálu píšou "choke" nebo "idle lever"?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Štelování volnoběhu Yamaha R6
u strikacek jde predevsim o emise a usporu paliva, dejme tomu ze vyrobcem predepsane volnobezne otacky jsou 1000/min, cehoz si docili sama RJ bud otevrenim skrtici klapky, nebo mirnym pridanim paliva pri studenem motoru, k cemu by vsechny tyhle vychytavky byly, setrici miligramy emisi, kdyby si pak kdejaky jouda k tomu motoru mohl prijit a dat si volnobeh napr. na 3000/min ????
smysl tohodle zarizeni ?
nejak jsem procetl cely manual k R6 2006 , a zadne ,,zvysovatko,, tam nevidim img.motorkari.cz/upload/files/manualy/1333_2006R6Service.pdf
Naposledy editováno 22.09.2009 14:20:48
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Štelování volnoběhu Yamaha R6
abych to upresnil, bavime se tu o primem vstrikovani do valcu, rizeny katalyzator, nebo aspon lambda , plyn bud manualni nebo elektronicke ovladani skrtici klapky
Creck>assassin> nadherne vysvetleno je mi zcela jasne ze takhle by to slo, ale o to se tu nepru, oc mi jde ze mi unika smysl tohodle zarizeni u ,,strikacky,,
u strikacek jde predevsim o emise a usporu paliva, dejme tomu ze vyrobcem predepsane volnobezne otacky jsou 1000/min, cehoz si docili sama RJ bud otevrenim skrtici klapky, nebo mirnym pridanim paliva pri studenem motoru, k cemu by vsechny tyhle vychytavky byly, kdyby si pak kdejaky jouda k tomu motoru mohl prijit a dat si volnobeh napr. na 3000/min ????
smysl tohodle zarizeni ?
nejak jsem procetl cely manual k R6 2006 , a zadne ,,zvysovatko,, tam nevidim img.motorkari.cz/upload/files/manualy/1333_2006R6Service.pdf
to je prave ono, ona si ridici jednotka neumi ani nemuze otevrit skrtici klapku, ta je ciste mechanicka...
u novy yamahy s fly by wire to bude jak rikas, to same BMW boxer kterej ma volnobezne ventily... i u strikacek se zdvojenejma klapkama to tak castecne je, ale proste nejednodussi a nejrozsirenejsi typy vstrikovani maji vysku volnobehu nastavitelnou dorazem klapky a mas pravdu muzes si klido nastavit volnobeh 3 tis otacek...(na okruhu se to tak nastavuje aby motor tolik nebrzdil)
BTW pises otevreni klapky nebo vic paliva - to s tim palivem neni pravda, kdyz neni vzduch navic a prileju tam palivo spis to uchlastam a otacky jeste spadnou...
Naposledy editováno 22.09.2009 14:26:49
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Štelování volnoběhu Yamaha R6
Creck>illMedvědGuzzin> ovsem pozor ! je strikacka a strikacka, tva motorka je r.v 2001 , nevyznam se v motoguzzi ale je mozne ze mas stary typ bez rizeneho katalyzatoru , s neprimym vstrikovanim, tam samozrejme sytice a podobne ficurk byly
abych to upresnil, bavime se tu o primem vstrikovani do valcu, rizeny katalyzator, nebo aspon lambda , plyn bud manualni nebo elektronicke ovladani skrtici klapky
nevim o zadne motorce s primym vstrikem (kdyz pominu skutr aprilia ditech)
Creck>illMedvědGuzzin> ovsem pozor ! je strikacka a strikacka, tva motorka je r.v 2001 , nevyznam se v motoguzzi ale je mozne ze mas stary typ bez rizeneho katalyzatoru , s neprimym vstrikovanim, tam samozrejme sytice a podobne ficurk byly
abych to upresnil, bavime se tu o primem vstrikovani do valcu, rizeny katalyzator, nebo aspon lambda , plyn bud manualni nebo elektronicke ovladani skrtici klapky
nemám katík, a nemám sytič a mám stříkačku, táhlo "sytiče" je bowdenem napojený na doraz klapek - přidám "sytič" = otevří více klapku = přidám plyn = zvedne se mi volnoběh.
a vo vo vo tom to je ;)
proč řešit něco složitě když to jde tak jednodušše :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Štelování volnoběhu Yamaha R6
assassin>nevim o zadne motorce s primym vstrikem (kdyz pominu skutr aprilia ditech)
aha, nevyznam se az tak prilis v motorkach a jejich motorech, delam auta a beru plnohodnotnou strikacku kde da se rict vse ovlada RJ, i elektronickou skrtici klapku
potom u motorek ale nemuzeme mluvit o strikackach, neprimy vstrik je skoro to same co karbec , ze to do skrtici klapy lip rozprasi, je uz jen technicky detail, myslim ze vyznam setreni paliva a emisi je hlavne v presnem davkovani paliva primym vstrikem
jak rikam , stale mi unikal vyznam takoveho zarizeni pri dnesni norme EURO 5, kterym bys to degradoval na EURO 1-2
ale jinak dekuji za pokec, ze se tu najde aspon nekdo kdo hned nepise ,,boze to je chuuuj,,, ale vysvetli
jeste by me zajimalo, jak maji tedy motorky s neprimym vstrikem reseny sytic ? pokud si tedy RJ neumi pridat palivo a vzduch ? manualni jsem na novejsich strojich nevidel
Naposledy editováno 22.09.2009 14:50:14
1 reakcí na tento příspěvek Štelování volnoběhu Yamaha R6
C.J.>no u aut se přímý vstřik taky moc nepoužívá, ne? U dieslů jo, tam to je jasné, ale benzíny? FSI od VW asi, ale jinak toho asi moc není, ne? Vždy to je vstřik do sání.. (aspoň na těch mojích plechovkách..)
vsechny MPI jsou uz primy vstrik, FSI je system dvojiho spalovani paliva , ale moc se nepoved
Naposledy editováno 22.09.2009 14:53:55
1 reakcí na tento příspěvek Štelování volnoběhu Yamaha R6
VW ma FSi, Alfa JTS, něco má Toyota a mitsubishi GDi (doufám že to není diesel ) ostatní mají vstřiky vždy v sání.. nebo jsem zaspal dobu? (osobně bych teda nechtěl mít vstřiky přímo v hlavě, takže je to jedno )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Štelování volnoběhu Yamaha R6
Škoda Felicia MPI – vícebodové vstřikování skodafelicia.webz.cz/data.htm
Naposledy editováno 22.09.2009 22:26:53
Creck>Škoda Felicia MPI – vícebodové vstřikování skodafelicia.webz.cz/data.htm
tam jen píšou "motor s vícebodovým vstřikováním paliva", nic o přímém vstřikování
to jsem vygooglil (tak se doma nudím ) Přímé vstřikování benzinu
"V současnosti jsou v Evropě nejznámější benzinové motory s přímým vstřikem označené jako GDI (Mitsubishi), FSI (koncern VW), JTS (Alfa Romeo) a D4 (Toyota)."
a tady FSi FSI – přímé vstřikování benzinu
FSI – přímé vstřikování benzinu
Inovativní přímé vstřikování benzinu FSI značky Volkswagen se vyznačuje vysokou mírou účinnosti a nadprůměrnou hospodárností. Motory FSI proto nabízejí nižší spotřebu paliva při vystupňovaném požitku z jízdy, zároveň však s lepším vztahem k životnímu prostředí.
a na wikipedii jsem vyštráchal co to FSi znamená - Fuel Stratified Injection což je asi to co říkáš, rozvrstvené nebo vícevrsté vstřikování..
..kua, jak já bych se projel
a ver mi ze MPI je fakt primy vstrik do valcu neni na tom nic sloziteho, zadna prevratna novinka, obecne vsechny tyhle ficury jsou delane jen kvuli mensi spotrebe a emisim, cim tvrdsi EURO tim vic kravin na motoru co se pokurvi a stoji miliardy
vicebodove - znamena do kazdeho valce, asi by bylo zbytecne vstrikovat do sani cca 4 cm palivo 4 tryskama
Naposledy editováno 22.09.2009 23:56:10
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
raceczech Most 5-6června2024 - nevr... Yamaha YZF-R6 | Animals21 | 7 | 20.9.2024 v 08:59 Petrus01 |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 14 | 19.8.2024 v 18:46 dva_hrnce |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |
R6 okruhovka Yamaha YZF-R6 | polotovar | 2 | 19.7.2024 v 07:33 polotovar |