paolo_novy Přidat reklamu

Téma: 4 takt 125ccm zavřená na 9 kw
 
28.7.2009 v 16:59
Zdárek mám Hyosung gt 125 DOVEZENEJ Z NĚMECKA a je zavřenej na 9kw.(má mít 11kw). Do nedávna jsem tam měl origo vejfuk A vytočil max 9.500 ot. teť jsem tam dal laďák a vytočí na volnoběh klidně až do 12.000 ot, Ale při jízdě víc jak 9.000 ot nevitočí. Prej je to zavřeny ještě elektronicky a ja nevim jak. Jestli jste se někdo s něčim podobnym setkali dejte prosim vědět.

4 takt 125ccm zavřená na 9 kw

28.7.2009 v 17:12 | Nahoru | #1
Ono je zcela normální, že naprázdo (ne na volnoběh) to vytočí víc než za jízdy. Ale zkus mrknout na bohaatost směsi.
A tomu že ten hyosung má mít 11Kw bych věřil asi tak jako našim politikům, že jim nejde o jejich kapsy.

4 takt 125ccm zavřená na 9 kw

28.7.2009 v 17:17 | Nahoru | #2
V sání problém neni. A má mít určitě 11kw protože mě jede s 9kw 100 a všem ostatnim kdo ho maji jede 120 nejmiň.

4 takt 125ccm zavřená na 9 kw

28.7.2009 v 17:25 | Nahoru | #3
v německu se tyhle dváci škrtí přes cdi na 90 km/h ne? proč by to škrtili o 2 kw?

1 reakcí na tento příspěvek 4 takt 125ccm zavřená na 9 kw

28.7.2009 v 17:32 | Nahoru | #4
Oni to v D škrtí protože tam maji jiny skupiny na autoškolu. ale seš si jistej že je to CDI?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4 takt 125ccm zavřená na 9 kw

28.7.2009 v 17:58 | Nahoru | #5

Jirka125>Oni to v D škrtí protože tam maji jiny skupiny na autoškolu. ale seš si jistej že je to CDI?



jak bylo výše napsáno, němci můžou jezdit 80-90 kmh.. (chudáci).. takže proč by to někdo škrtil o 2 kw.. nevim nevim ale bude to asi v elektrice

4 takt 125ccm zavřená na 9 kw

28.7.2009 v 18:01 | Nahoru | #6
Hyosung má mít 11kw to můžu potvrdit , ale jak je to zavřený, to nevim :\

(reakce na) 4 takt 125ccm zavřená na 9 kw

28.7.2009 v 18:03 | Nahoru | #7

bora666>jak bylo výše napsáno, němci můžou jezdit 80-90 kmh.. (chudáci).. takže proč by to někdo škrtil o 2 kw.. nevim nevim ale bude to asi v elektrice



neřešte kw ale čím je to zaškrcený

je to úplně normální že to něčím uškrtí a tím se sníží výkon a ten pak napíšou do TP, tak se nedivte jak malý děti když vidí něco poprvý

4 takt 125ccm zavřená na 9 kw

28.7.2009 v 18:06 | Nahoru | #8
ja se nedivim ale chci to odškrtit

4 takt 125ccm zavřená na 9 kw

28.7.2009 v 18:13 | Nahoru | #9
myslíte že to může být v cdi?

4 takt 125ccm zavřená na 9 kw

28.7.2009 v 18:15 | Nahoru | #10
ja bych napsal FUGIENOVI.. ten ví vše

4 takt 125ccm zavřená na 9 kw

28.7.2009 v 18:48 | Nahoru | #11
šoupáko v karbeci? restrikce v přírubách u karbů? CDI?

Naposledy editováno 28.07.2009 18:53:36

4 takt 125ccm zavřená na 9 kw

28.7.2009 v 18:55 | Nahoru | #12
jo, já bych řekl, že je v karbecu nalepená taková plastová blbost aby se nemohlo naplno otevřít šoupátko

4 takt 125ccm zavřená na 9 kw

28.7.2009 v 20:24 | Nahoru | #13
kazdy si koupi 125 z nemecka a pak tady breci ze to ma zavrene

4 takt 125ccm zavřená na 9 kw

28.7.2009 v 21:13 | Nahoru | #14
V elektrice to zavírají dvouma způsobama:
1) Při zařazení posledního kvaltu se ti připojí drátek z jednotky na kostru (buď přes poťák - nutno změřit multimetrem, nebo přímo)
2) Dodáním jakoby druhé jednotky, která částečně přebírá úlohu originální.

Musíž zjistit co tam máš. Pokud je to ta druhá možnost tak to poznáš že tam bude někde nějaká krabička navíc.

4 takt 125ccm zavřená na 9 kw

28.7.2009 v 21:17 | Nahoru | #15
pokud to je z německa,tak se to škrtí na 80km/h... pokud ti to jede 100,tak už to škrcený bejt nemusí...
jinak se koukni jestli není doraz,nebo restrikce v sání

4 takt 125ccm zavřená na 9 kw

29.7.2009 v 10:29 | Nahoru | #16
Co na tom chceš otevírat, to není 2T

btw: v TP mám taky 9kW
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist