Téma: Problém se kterým si neví rady ani v servisu
30.7.2009 v 08:38
zdravím vás,mám fzr 600 a už když sem jí koupil tak dělala problémy,vynechává v polovině otáček,na motu sem dělal opravu-komplet nové tesnění motoru,seřízení ventilů,změřil sem komprese,komplet nový tesnění karbeců,nové membrány,nové startovací relé,nové kabely k fajfkám,fajfky a svíčky brisk,seřídils em podtlaky,odpojil sem čidlo stojánku,skontroloval vypínač na řídítku,směsi v servisu.koupil sem nové zapalování s tím že to dělalo ono ale omyl,dělá to stále.dal sem to do servisu a tam mi řekli že je vše v pořádku.ale není.ptám se vás co mám jěště skontrolovat?????prosímo radu a děkuju
Předchozí
1 2
Následující

Problém se kterým si neví rady ani v servisu

30.7.2009 v 08:39 | Nahoru | #1
projdi komplet elektriku vcetne spinacky .... nekde mas studenak ....

Problém se kterým si neví rady ani v servisu

30.7.2009 v 08:42 | Nahoru | #2
jak rika lumber jack... asi bych zapojil novej el.okruh ciste jen nejnutnejsi veci, naprimo... pokud to nebude delat, postupne bych pripojoval "zarizeni" co tam maji byt.. spinacka, vypinace atd az by se prislo na to co to je...

Problém se kterým si neví rady ani v servisu

30.7.2009 v 08:47 | Nahoru | #3
čéče chlape ty si s tím užiješ... zbav se toho, ta motorka stejně dneska nemá žádnou hodnotu...akorát do toho budeš sypat další a další prachy...

mě občas cuklo FZR, bylo to zoxidovanejma kontaktama od spínačky...

Problém se kterým si neví rady ani v servisu

30.7.2009 v 08:50 | Nahoru | #4
no a jestli to dela jen v urcitejch otackach tak to bude asi blbe k nalezeni protoze to funguje jen pri urcitych vibracich takze jak pise asasin,vse rozebrat a zacit od zacatku ....

1 reakcí na tento příspěvek Problém se kterým si neví rady ani v servisu

30.7.2009 v 09:01 | Nahoru | #5
že nemá žádnou cenu vím,ale kuli tomu se na to přece nevyseru.jednou jedinkrrát to nevynechalo ale to byla fakt náhoda.myslíte že by servismani nenašli studenák ??ty kontakty sem už nekolikrát čistil wdčkem ale fut stejné.rozebraný sem měl vše co jde ale furt nic.už se s tím mrdam 2roky a sem furt na začátku.napište co vás napadne.díky

(reakce na) Problém se kterým si neví rady ani v servisu

30.7.2009 v 09:08 | Nahoru | #6

tomakfzr>že nemá žádnou cenu vím,ale kuli tomu se na to přece nevyseru.jednou jedinkrrát to nevynechalo ale to byla fakt náhoda.myslíte že by servismani nenašli studenák ??ty kontakty sem už nekolikrát čistil wdčkem ale fut stejné.rozebraný sem měl vše co jde ale furt nic.už se s tím mrdam 2roky a sem furt n



no studenak je pajenej spoj se spatnym dotekem - tzn ze mas kontakty cisty a ok nemusi nic znamenat kdyz uvnitr daneho"zarizeni" je kontakt k necemu pripajenej/snejtovanej a dotek to ztraci uvnitr...

osobne bych se fakt vyprd na kontakty a zapojil si dulezite okruhy na novo s vynechanim nesmyslu jako cidlo/relatko stojanku, spinacka atd...

tam muze bejt i prelomenej kablik v nakym svazku, studenak v relatku, ciste teoreticky muze i pri nakej rezonanci nekde nastavat zkrat, schodi to napeti a nehodi jiskru.. ale to by se soucasne treba projevilo pohasnutim svetel...

neni to easy, ale neresitelne to neni... servisum se do toho nebude chtit... je to nejistej vysledek a treba i dlouhe hledani - kupa prace ... a kdyz ti vyuctuji 30hodin "hledani" tak jim je jasny ze to asi za opravu FZR z roku razdva nedas...

Problém se kterým si neví rady ani v servisu

30.7.2009 v 09:08 | Nahoru | #7
tak ty kontakty nečisti mastnou sračkou wdčkem, ale sprejem na kontakty (kontaktolem)
btw, má to přívěru?

1 reakcí na tento příspěvek Problém se kterým si neví rady ani v servisu

30.7.2009 v 09:16 | Nahoru | #8
na tom wdčku píšou že to je na kontakty,přívěru to nemá.a zdá se mi že vynechávají všechy válce ,je to možný??a bude to dělat určitě elektrika??

Problém se kterým si neví rady ani v servisu

30.7.2009 v 09:17 | Nahoru | #9
wedecko je sracka a na kontakty je uz stejnej i konkor ...jen to konzervuje ale nic necisti ....jo na tuty to bude elektrika ...

(reakce na) Problém se kterým si neví rady ani v servisu

30.7.2009 v 09:19 | Nahoru | #10

tomakfzr>na tom wdčku píšou že to je na kontakty,přívěru to nemá.a zdá se mi že vynechávají všechy válce ,je to možný??a bude to dělat určitě elektrika??



no WDcko odpuzuje vodu, proto ho pisou ze je ok na kontakty... ale rozhodne necisti zaoxidovanej povrch kontaktu apod...

no my na dalku nepozname jestli to dela elektrika.. ale na charakteru toho vynechani se to da odhadnout... ono u karbcu tezko vysvetlit proc by to vynechalo v jednom miste a slo nad i pod...

Problém se kterým si neví rady ani v servisu

30.7.2009 v 09:25 | Nahoru | #11
Dej to šikovnýmu elektrikáři a vyser se na klasickej servis. Nejlépe nějakému co dělá elektroniku na silnoproudu a má doma potřebný oscyloskop. Pomocí něho dokáže vylučovací metodou zjistit, která součástka zapřičiňuje ten výpadek. Pokud to nedělá zapalko, může to být třeba halův spínač atd....co dává info a impulsy zapalku. Tož tak bych to řešil asi já.

1 reakcí na tento příspěvek Problém se kterým si neví rady ani v servisu

30.7.2009 v 09:25 | Nahoru | #12
no ono to právě vynechává uplně na stejných otáčkách a pak to zas jede.zkusím teda udělat novej zapalovací obvod a zítra napíšu,ale moc tomu nevěřím.co bych mohl u elektriky ještě skontrolovat?????díky

(reakce na) Problém se kterým si neví rady ani v servisu

30.7.2009 v 09:30 | Nahoru | #13

tomakfzr>no ono to právě vynechává uplně na stejných otáčkách a pak to zas jede.zkusím teda udělat novej zapalovací obvod a zítra napíšu,ale moc tomu nevěřím.co bych mohl u elektriky ještě skontrolovat?????díky



jak rika kony.. i ten senzor co je u altiku podle kteryho samotne CDI ridi zapaleni...

proste schema.. nedulezite veci vynechat a pokud to pretrva tak menit vsechny tyhle "klicove"

tohle bude nejspis fakt nakej blbej kontakt zpusobenej vibracema (samo ze ten blbej kontakt muze bejt uvnitr nejakeho zarizeni)

jo a nepohasnou ti u toho "vynechani" svetla a dalsi spotrebice... jakoze jestli neni prosoupanej altik nekde a nechyta to v nejakejch otackach zkrat...

Problém se kterým si neví rady ani v servisu

30.7.2009 v 09:49 | Nahoru | #14
jeste me napadlo,jednou jsem kdysi na GSX - F 750 mel podobnej problem ... 4000 ot a cuk ... byla vytahana pruzina na stojanku ... a kolega mel podobnej problem s cidlem na spojkovy pacce ...

Problém se kterým si neví rady ani v servisu

30.7.2009 v 09:54 | Nahoru | #15
já sem vyučenej elektřikář ale žádnej osciloskop bohužel nemám,bydlím v takový prdeli že tady nemužu sehnat ventilky natožpak elektrkáře.senzor otáček sem též meřil ohmetrem,je v pořádku,když to vynechá tak mi světla nezhasínaj a ani nic jinýho.když si budu ctít udělat komplet elektriku můžu použít ty starý konektory????

Problém se kterým si neví rady ani v servisu

30.7.2009 v 09:55 | Nahoru | #16
čidlo stojánku mam odpojený tak též i čidlo spojkový

Problém se kterým si neví rady ani v servisu

30.7.2009 v 10:01 | Nahoru | #17
no nevim jak je to u tvy motorky ale muze to delat jakykoliv cidlo....nevim jestli je tam snimac otacek nebo jestli to ma snimac vacky a kdovi co jeste ....

Problém se kterým si neví rady ani v servisu

30.7.2009 v 10:05 | Nahoru | #18
má to snímač otáček ale je v pořádku.podle mně to vypadá na nákej kontakt protože jednou jedinkrát to jelo bez vynechání.

Problém se kterým si neví rady ani v servisu

30.7.2009 v 10:05 | Nahoru | #19
mereni cidel ohmemtrem nema moc smysl... ono motorka kdyz stoji,bezi na volnobeh je evidentne vse OK ... az pri urcite freqvenci zacne ta soucastka rezonovat a ztrati kontakt... tuhle chybu v klidu nenajdes...

tzn eliminovat co nejvic problematickejch mist a pak dily jako ten senzor otacek menit za ok z funkcni moto...

Problém se kterým si neví rady ani v servisu

30.7.2009 v 10:15 | Nahoru | #20
Tak presne tohle mela moje mlada na GSu, presne ve strednich otackach divne cukani, kdyz chtela drzet motor na 6000 ot. tak tu skubao jako prase... az v druhem servise zjistili co to je, a to se u toho taky celkem zapotili... Byly to spatne zapojeny hadicky na karburatoru, konkretne se jednalo o nejakou hadicku podtlaku pokud se pamatuju... Tak bych zkusil i tohle omrknout..

Problém se kterým si neví rady ani v servisu

30.7.2009 v 10:15 | Nahoru | #21
Co je tam za cidla ktery souvisi se zapalkem ? co treba snimac otacek kliky ? nemuze blbnout v urcitych otackach ? Ja teda videl jen ze blblo v urcite teplote ... ale ...

Problém se kterým si neví rady ani v servisu

30.7.2009 v 10:20 | Nahoru | #22
drzel bych se rad assasina ...

Problém se kterým si neví rady ani v servisu

30.7.2009 v 10:20 | Nahoru | #23
me to taky v 6000tis vynechává jak prase ale u karbeců mam pár hadiček a mam je tak jak maj bejt.zdá se mi že vynechávj všechny válce nebo jak poznam že vynechávaj všechny válce???

Problém se kterým si neví rady ani v servisu

30.7.2009 v 10:23 | Nahoru | #24
no kdyby vynechaval jen jeden treba i stridave tak to nevynechava ale jen se snizi vykon a navic je to slyset ale jestli to vynechava tak to proste vynechaj vsechny ...videl bych to na ty vybrace jednoduse proto ze kdyz dosahnou urcity frkvenca tak to proste udela to co psal as...

Problém se kterým si neví rady ani v servisu

30.7.2009 v 10:24 | Nahoru | #25
prohřát pájkou kontakty ve spínačce a velice důkladně zkontrolovat kabeláž a zapojení konektorů. Pokud bude stále zlobit tak jak už se tu psalo natáhnout si novou elektriku postupně sám a musíš na to přijít. Hodí se mít plánek elektriky k dané motorce a nechat si ho zvětšit, kabely nestojej nijak hrozný peníze a pak už to je jenom o čase a pečlivosti.
Kámošovi divným způsobem zlobil bandit tak si přetáhl elektriku sám a měl to za víkend hotový a motorka funguje. Když se pak hledalo v té původní drátotechně kde bylo teda jádro pudla tak furt nic až ve finále se zjistilo že ve svazku drátů jdoucích od spínačky kolem krku byly tři dráty poškozený - ale tak že to nepoznáš dokud nesundáš izolační bužirku - zvenku vypadají ok ale vevnitř jakoby ohybem byl drát cvaklej - většinou se dotýkal a fungovalo to ale při určitejch vibracích motoru to prostě začlo prskat vynechávat a střílet do vejfuku ale jenom někdy. Taky vyměnil spoustu věcí a ve finále zjistil že vlastně zbytečně vyhozený prachy za altík, za cívky .... stačilo vyměnit vlastně jenom ty tři dráty.
Přeju ať se oprava zadaří

Problém se kterým si neví rady ani v servisu

30.7.2009 v 10:33 | Nahoru | #26
ty karbce by to mohli delat spis jedine v pripade ze jsou tam nejaky "chytry" bejvaj tam ruzny podtlakem rizeny obohazovace, kompnzatory naporoveho sani, akceleracky atd... FZR neznam ale myslim ze tam nema zadnou extra divocinu, navic je to zavisly na otackach, u tech karbcu by se charakter toho "vynechavani" v danejch otackach asi trochu menil i s otevrenim plynu... tzn ze by to vynechavalo "jinak" pokud bys v kritickejch otackach dal plnej apod...

ja myslim ze vse bylo receno... ted uz je to jen kupa prace... hodi se mit druhou funkcni moto, bouracku na dily apod... pro prehazovani soucastek...

ono v profi vybavene dilne bys motorku soupnul na valcovou brzdu roztocil na kriticke otacky a meril treba osciloskopem a musis to najit... ale sehnat cloveka s timhle vybavenim, kterej navic umi(slusna znalost el. mel sem spoustu spoluzaku na VS technickeho smeru co neumeli s ociloskopem... takze asi ne kazdej "automechanik" bude mit potrebne znalosti) je uz sam o sobe problem a pak takoveho odbornika zaplatit je asi mimo finance jaky bys chtel pustit do fzr... ono jestli se s tim uz trapis rok nebo jak dlouho.. to uz skoro vyjde levneji koupit nakou zborku a za vikend to prehazet...

1 reakcí na tento příspěvek Problém se kterým si neví rady ani v servisu

30.7.2009 v 10:35 | Nahoru | #27
jasný,takže dneska vyndam kabelaž a skontroluju dráty,přepájím veškerý kontakty.ale zajámalo by mě jestli pújdou použít ty konektory nebo musim koupit nový?

(reakce na) Problém se kterým si neví rady ani v servisu

30.7.2009 v 10:41 | Nahoru | #28

tomakfzr>jasný,takže dneska vyndam kabelaž a skontroluju dráty,přepájím veškerý kontakty.ale zajámalo by mě jestli pújdou použít ty konektory nebo musim koupit nový?



cece ja bych prohlidl schema, rekl bych ze na fzr nemuze bejt moc slozita elektrika, to co je dulezite pro beh motoru bych natahl sakumprask odznova s tim ze bych asi spoje pajel napevno a tu origo elelktriku bych tam zatim nechal jen odpojenou... pak az prijdes postupnym menenim zarizeni,snimacu atd na to kde to je tak dost mozna bude stacit jen opravt tu cas elektriky...

ale muzes to i natahat znova... konektory bych pripadne pouzil... piny v nich jdou "vytahnout"

jako na to aby to jelo nemusis zapojovat altik/nabijeni... staci ti snimac otacek-cdi - krmeni cdi - civky ... do toho muzes nekam pichnout nakej "urcite funkcni" vypinac at to nemusis zdechat pres kvalt:)

Problém se kterým si neví rady ani v servisu

30.7.2009 v 10:53 | Nahoru | #29
asasin-na fzr je elektrika jednoduchá,pustím se teda do elektriky protože to je jediná věc co sem neměnil a nic s ní nedělal.sem silnoproudař takže to zvládnu a nebude to moje první elektrika.udělam zapalovací obvod novej a uvidíme.zatím moc díky za rady a zítra napíšu jestli něco pomohlo .. mějte se a všem moc dekuju

Problém se kterým si neví rady ani v servisu

30.7.2009 v 13:36 | Nahoru | #30
Ted pri jednej z poslednich cest se mi stalo neco podobnyho na Monstru. Dole to jelo normalne, nahore taky, ale kolem stredu se to chovalo prapodivne. Az jsem se na jednech svetlech vsim, ze jsem lehce pohnul syticem. Vratil jsem ho zpatky a bylo po problemu. Na starej FZR jsem mel podobnej problem. Nakonec jsem zjistil, ze byly spatny kontakty v palivovym cerpadle.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Blinkry Yamaha FZR 600 Secrets 6 9.9.2024 v 20:25 Secrets
Yamaha FZR 600 3HE Yamaha FZR 600 Kviral 3 23.6.2024 v 22:42 Kviral
Manuál FZR 600 R 1994-1995 Yamaha FZR 600 Ostravak1111 4 16.2.2022 v 18:06 Ostravak1111
Broušení brzdových kotoučů Yamaha FZR 600 Tikov 15 3.5.2021 v 07:13 SvakoDc
Fzr 600 na 25kw Yamaha FZR 600 reNqy 9 14.4.2020 v 19:25 klov


TOPlist