1 reakcí na tento příspěvek Problém se kterým si neví rady ani v servisu
tomakfzr>že nemá žádnou cenu vím,ale kuli tomu se na to přece nevyseru.jednou jedinkrrát to nevynechalo ale to byla fakt náhoda.myslíte že by servismani nenašli studenák ??ty kontakty sem už nekolikrát čistil wdčkem ale fut stejné.rozebraný sem měl vše co jde ale furt nic.už se s tím mrdam 2roky a sem furt n
no studenak je pajenej spoj se spatnym dotekem - tzn ze mas kontakty cisty a ok nemusi nic znamenat kdyz uvnitr daneho"zarizeni" je kontakt k necemu pripajenej/snejtovanej a dotek to ztraci uvnitr...
osobne bych se fakt vyprd na kontakty a zapojil si dulezite okruhy na novo s vynechanim nesmyslu jako cidlo/relatko stojanku, spinacka atd...
tam muze bejt i prelomenej kablik v nakym svazku, studenak v relatku, ciste teoreticky muze i pri nakej rezonanci nekde nastavat zkrat, schodi to napeti a nehodi jiskru.. ale to by se soucasne treba projevilo pohasnutim svetel...
neni to easy, ale neresitelne to neni... servisum se do toho nebude chtit... je to nejistej vysledek a treba i dlouhe hledani - kupa prace ... a kdyz ti vyuctuji 30hodin "hledani" tak jim je jasny ze to asi za opravu FZR z roku razdva nedas...
1 reakcí na tento příspěvek Problém se kterým si neví rady ani v servisu
tomakfzr>na tom wdčku píšou že to je na kontakty,přívěru to nemá.a zdá se mi že vynechávají všechy válce ,je to možný??a bude to dělat určitě elektrika??
no WDcko odpuzuje vodu, proto ho pisou ze je ok na kontakty... ale rozhodne necisti zaoxidovanej povrch kontaktu apod...
no my na dalku nepozname jestli to dela elektrika.. ale na charakteru toho vynechani se to da odhadnout... ono u karbcu tezko vysvetlit proc by to vynechalo v jednom miste a slo nad i pod...
1 reakcí na tento příspěvek Problém se kterým si neví rady ani v servisu
tomakfzr>no ono to právě vynechává uplně na stejných otáčkách a pak to zas jede.zkusím teda udělat novej zapalovací obvod a zítra napíšu,ale moc tomu nevěřím.co bych mohl u elektriky ještě skontrolovat?????díky
jak rika kony.. i ten senzor co je u altiku podle kteryho samotne CDI ridi zapaleni...
proste schema.. nedulezite veci vynechat a pokud to pretrva tak menit vsechny tyhle "klicove"
tohle bude nejspis fakt nakej blbej kontakt zpusobenej vibracema (samo ze ten blbej kontakt muze bejt uvnitr nejakeho zarizeni)
jo a nepohasnou ti u toho "vynechani" svetla a dalsi spotrebice... jakoze jestli neni prosoupanej altik nekde a nechyta to v nejakejch otackach zkrat...
tzn eliminovat co nejvic problematickejch mist a pak dily jako ten senzor otacek menit za ok z funkcni moto...
Kámošovi divným způsobem zlobil bandit tak si přetáhl elektriku sám a měl to za víkend hotový a motorka funguje. Když se pak hledalo v té původní drátotechně kde bylo teda jádro pudla tak furt nic až ve finále se zjistilo že ve svazku drátů jdoucích od spínačky kolem krku byly tři dráty poškozený - ale tak že to nepoznáš dokud nesundáš izolační bužirku - zvenku vypadají ok ale vevnitř jakoby ohybem byl drát cvaklej - většinou se dotýkal a fungovalo to ale při určitejch vibracích motoru to prostě začlo prskat vynechávat a střílet do vejfuku ale jenom někdy. Taky vyměnil spoustu věcí a ve finále zjistil že vlastně zbytečně vyhozený prachy za altík, za cívky .... stačilo vyměnit vlastně jenom ty tři dráty.
Přeju ať se oprava zadaří
ja myslim ze vse bylo receno... ted uz je to jen kupa prace... hodi se mit druhou funkcni moto, bouracku na dily apod... pro prehazovani soucastek...
ono v profi vybavene dilne bys motorku soupnul na valcovou brzdu roztocil na kriticke otacky a meril treba osciloskopem a musis to najit... ale sehnat cloveka s timhle vybavenim, kterej navic umi(slusna znalost el. mel sem spoustu spoluzaku na VS technickeho smeru co neumeli s ociloskopem... takze asi ne kazdej "automechanik" bude mit potrebne znalosti) je uz sam o sobe problem a pak takoveho odbornika zaplatit je asi mimo finance jaky bys chtel pustit do fzr... ono jestli se s tim uz trapis rok nebo jak dlouho.. to uz skoro vyjde levneji koupit nakou zborku a za vikend to prehazet...
1 reakcí na tento příspěvek Problém se kterým si neví rady ani v servisu
tomakfzr>jasný,takže dneska vyndam kabelaž a skontroluju dráty,přepájím veškerý kontakty.ale zajámalo by mě jestli pújdou použít ty konektory nebo musim koupit nový?
cece ja bych prohlidl schema, rekl bych ze na fzr nemuze bejt moc slozita elektrika, to co je dulezite pro beh motoru bych natahl sakumprask odznova s tim ze bych asi spoje pajel napevno a tu origo elelktriku bych tam zatim nechal jen odpojenou... pak az prijdes postupnym menenim zarizeni,snimacu atd na to kde to je tak dost mozna bude stacit jen opravt tu cas elektriky...
ale muzes to i natahat znova... konektory bych pripadne pouzil... piny v nich jdou "vytahnout"
jako na to aby to jelo nemusis zapojovat altik/nabijeni... staci ti snimac otacek-cdi - krmeni cdi - civky ... do toho muzes nekam pichnout nakej "urcite funkcni" vypinac at to nemusis zdechat pres kvalt:)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Blinkry Yamaha FZR 600 | Secrets | 6 | 9.9.2024 v 20:25 Secrets |
Yamaha FZR 600 3HE Yamaha FZR 600 | Kviral | 3 | 23.6.2024 v 22:42 Kviral |
Manuál FZR 600 R 1994-1995 Yamaha FZR 600 | Ostravak1111 | 4 | 16.2.2022 v 18:06 Ostravak1111 |
Broušení brzdových kotoučů Yamaha FZR 600 | Tikov | 15 | 3.5.2021 v 07:13 SvakoDc |
Fzr 600 na 25kw Yamaha FZR 600 | reNqy | 9 | 14.4.2020 v 19:25 klov |