ale moc se v tom nevyznám a tak si nechám poradit
v hledáčku jsou tyto helmy:
Shark RSI Fusion Tec
skořepina vyrobená z kompozitových vícesměrných vláken zesílena Carbon/Kevlarem
2 velikosti skořepiny
vícedílná tlumící vrstva(5 částí) s rozdílnou objemovou hmotností
průtok vzduchu vedený integrovanými kanálky s podtlakovým efektem
2,2mm hledí TotalVision s dvojitou ochranou proti poškrábání a zamlžení
hledí se systémem rychlé demontáže PushOne
zlepšené odmlžování pomocí difuzoru hledí
plně vyjímatelné a omyvatelné polstrování z mikrovlákna
ergonomicky tvarované 3D lícní výstelky
ochrana brady proti turbulencím
závodní uzávěr pásku dvojitými D-kroužky
hmotnost 1400g +-50g
Uvex Helix RS 750 Carbon
hmotnost 1120 g, norma ECE 22.05.
SLC Super Lite Carbon. Nejlehčí přílba na trhu. Snadná výměna hledí bez bočnic. Uzavíratelné větrání na bradě a 2x na temeni.
SCORPION EXO 1000 RPM SPEED
materiál: tri-compozit, sklovlákno/kevlar
váha: cca. 1650g
vnitřní vyměnitelné kouřové sklo proti slunci
AIRFIT CONCEPT - pumpa k nastavení (dofouknutí) lícní vycpávky
PLEXI: EVERCLEAR - úprava proti zamlžování, odolnost proti poškrábání
SPEEDSHIFT - patentovaný výměnný systém -jednoduchá, bezpečná, rychlá výměna plexi během pár sekund
KWICKWICK - interiér - vyjímatelný, z vysoce technicky vyspělé zpracované tkaniny, rozptyluje pot z tváře a hlavy, pohodlný, dostupný i v barevných kombinacích
X-LITE X-602 NATION
ovedení: nálepky zalakované tvrzeným lakem
Skořepina: Kompozit KARBON-KEVLAR-CURAL-skleněná vlákna
Výstelka: antialergická, vyjímatelná
Výbava: nosní a bradový deflektor, ventilační systém v barvě laku
Plexi: odolné proti poškrábání, přibalen vnitřní štít proti zamlžení
Zapínání: DD kroužky
nejvíc se mi asi zamlouvaj Shark RSI Fusion Tec a Uvex Helix RS 750 Carbon
Naposledy editováno 10.08.2009 22:40:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co na kebuli do 200 éček?
NoFear4>2LEKO> no ikdyz padame malo,tak jsem klidne pro,pokud to bude bezpecnejsi.Aby byly helmy o trosku tezsi.
Ale kdyz se podivam na svoji 7let starou sharku,do ktere uz bych ted vlezl ikdybych me na hlave kulicha a stejne by mi bila volna,tak ono je to vlastne jedno co mam na palici
........těžší helma........pevný krk!
....a ta hmotnost je stejně poznat výrazněji od 260km/h a výš,a jelikož mám šíji jako býk,tak mě to nevadí........do těch cca 300 km/h to drží v pohodě,tak je to fuk!
......však to znáš ,že........nějaké gramy sem a tam!
Mám Arai a Shoei a ty nálepky jsou už pryč,a tak stejně vím prd co to váží!