Téma: Problem elektrika asi regulator kdo poradi za pusu
27.8.2009 v 21:14
Čao, tak se jedu projet jako dicky najednou si zastavim že se podivám jak se ty kravičky pěkně pasou a kua chcu nastartovat a prd.. jako by byla baterka vybitá ani to neškrtne a dalšim mačkánim starteru se kontrolky zhasnou uplně.. No tak to roztlačim a po 200 metrech absolutniho bumláni na snad 1 valec se to malinko chytlo.. ale jelo to jen na volnoběh jak sem překročil otáčky volnoběhu všechno opět zhaslo a přestalo jet než to zase kleslo na volnoběh.. volnoběžne jely všechny 4 v pohodě aji kontrolky šli.. tak s nasránim nasednu nakopu tam 6ku a jedu si na volnoběh těch 45 jo a když sem jakoby vypnul světla tak to nejelo zase vubec.. Přijedu dom rozhodim to a baterka (horká jak prase i regulator) 12,5 voltu řikám to je asi nějakej skrat tak všechny kontaky čistim střikám.. a otočim kličkem a neni tam ani pul voltu.. hmm asi mi regulator rozbil baterku kera je KO.. dal sem bráchovu a hned to naskočilo vše OK ale dobijelo to se zapnutya světlama jen 12,5 a při vyžšich otáčkách lehce min.. Na elektriku nejsem ale myslim že to je ten relulator co mi řeknete? Jo a Bubrak má vstup zakázán

Problem elektrika asi regulator kdo poradi za pusu

27.8.2009 v 21:31 | Nahoru | #1

Problem elektrika asi regulator kdo poradi za pusu

27.8.2009 v 21:33 | Nahoru | #2
měl si změřit baterku a po nastartování kolik nabíjí, pokud Ti to nebude jasné, pošlu Ti odkaz na domací přesnou diagnostiku problému, regulátor poznáš že je propálenej

Problem elektrika asi regulator kdo poradi za pusu

27.8.2009 v 21:41 | Nahoru | #3

Problem elektrika asi regulator kdo poradi za pusu

27.8.2009 v 22:43 | Nahoru | #4
regulator

Problem elektrika asi regulator kdo poradi za pusu

27.8.2009 v 22:48 | Nahoru | #5
......................?

Problem elektrika asi regulator kdo poradi za pusu

28.8.2009 v 08:55 | Nahoru | #6
OK zkusim ten postup.. A ta baterka co sem tam měl je po smrti co? Když má 12voltu a po zapnuti kličku nemá nic.. Jinak to dobiji jen 12,5 volt takže už se divám po tom regulatoru a baterce jinak diky

Problem elektrika asi regulator kdo poradi za pusu

28.8.2009 v 11:55 | Nahoru | #7

Problem elektrika asi regulator kdo poradi za pusu

28.8.2009 v 12:01 | Nahoru | #8
Tak rozhodně ti to "nedobíjí" 12.5V. Dobíjení bývá v rozsahu od lehce na 13V do cca 14.8V. Takže reglec asi v pr.. jak ti výš popsali. Ten pokles napětí s otáčkama je kvůli častější jiskře, proto vyšší zátež pro baterku. Vsadím se, že by i plných otáčkách kuckala.

Problem elektrika asi regulator kdo poradi za pusu

28.8.2009 v 12:14 | Nahoru | #9

Problem elektrika asi regulator kdo poradi za pusu

28.8.2009 v 12:35 | Nahoru | #10
Abych to upřesnil otáčky motoru se nedostaly vic jak na 3000 když tma byl volnoběh vše pracovalo, při přidáni otáček včechno zdechlo a přestalo to házet jiskru než to spadlo na volnoběh kde bylo zase vše ok.. A ještě něco už rok mi to dělá že když jedu všechno je v pohodě a najednou tak na 3 sekundy se všechno rozsviti 2x tolik.. světla, kotrolky všechno a pak je to zase normálni takže sem věděl že tam neni něco v pohodě.. Jo a nevim kery mam koupit regulator jestli ignitech nebo vape a nebo tady na motorkarich na inzerat.. Kdesi sem cetl ze vape dost dobry ale ten s tim inzeratem me zajima ma to i s chlazenim a chtel bych se zeptat jaky je v tom rozdil oproti tomu vape treba.. Díky

1 reakcí na tento příspěvek Problem elektrika asi regulator kdo poradi za pusu

28.8.2009 v 12:46 | Nahoru | #11
Originální (použitý) regulátor Honda bych nekupoval z toho důvodu, že se ti dříve nebo později stejně usmaží jako ten, co tam máš teď.
O Ignitech se říká, že je takový domácí bastl. Na Vape už je vidět trochu profesionality.
Ignitech nemá možnost uchycení, takže nějakým silikonem a plastovýma škrkacíma páskama. Já osobně jsem koupil Vape (je i levnější než Ignitech). Držák je potřeba trochu upravit. Očko na kostru (na motorce) jsem musel trochu posunout a pro regulátor vrtnout novou díru na uchycení. Práce max na půl hodiny když máš nářadí. Zatím mi to jezdí :)

Říká se, že tyto regulátory motorku přežijou, tak snad :)

Problem elektrika asi regulator kdo poradi za pusu

28.8.2009 v 13:10 | Nahoru | #12
A ještě k baterce do ted jsem měl Vartu a má startovací proud 80A, a za stejné peníze je Nitro kerá má startovací proud 120A.. vubec se v tom nevyznám poznám to nějak??

Problem elektrika asi regulator kdo poradi za pusu

28.8.2009 v 13:13 | Nahoru | #13
No jenže on mi k tomu chlazenemu regulatoru nabidnul ještě krásně racingové plexi a to vše za 2000.. prej je to lepši jak ignitech.. Asi ho koupim aji s tim plexi a v zimě koupim a nasadim Vape a ten nechám do zásoby a je to

Problem elektrika asi regulator kdo poradi za pusu

28.8.2009 v 13:16 | Nahoru | #14
Podle manuálu by měla mít baterka 8 Ah. O startovacím proudu se nezmiňují. Hlavně kup takovou, která se tam vejde.
Já jsem koupil tuhle: http://www.motokralik.cz/zbozi-detail/4328 . Velikostně je tam akorát.

Problem elektrika asi regulator kdo poradi za pusu

28.8.2009 v 13:24 | Nahoru | #15
Velikostně je ta Varta i ta nitro stejná..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem elektrika asi regulator kdo poradi za pusu

28.8.2009 v 15:48 | Nahoru | #16

pies>Originální (použitý) regulátor Honda bych nekupoval z toho důvodu, že se ti dříve nebo později stejně usmaží jako ten, co tam máš teď.
O Ignitech se říká, že je takový domácí bastl. Na Vape už je vidět trochu profesionality.
Ignitech nemá možnost uchycení, takže nějakým silikonem a plastovýma škrkacíma páskama. Já osobně jsem koupil Vape (je i levnější než Ignitech). Držák je potřeba trochu upravit. Očko na kostru (na motorce) jsem musel trochu posunout a pro regulátor vrtnout novou díru na uchycení. Práce max na půl hodiny když máš nářadí. Zatím mi to jezdí :)

Říká se, že tyto regulátory motorku přežijou, tak snad :)



ten regulátor z mého odkazu nepotřebuje žádnou redukci(jako vape) a domácí bastlení a má žebra, za 1200Kč i s poštou je to superkauf, vape mám taky, ignitech se neráčil ozvat a telefony neznaj, tak ať se jdou bodnout, zbytek jsem sem dal i návod, atd.

Naposledy editováno 28.08.2009 15:48:32

(reakce na) Problem elektrika asi regulator kdo poradi za pusu

28.8.2009 v 16:06 | Nahoru | #17

poky1>ten regulátor z mého odkazu nepotřebuje žádnou redukci(jako vape) a domácí bastlení a má žebra, za 1200Kč i s poštou je to superkauf, vape mám taky, ignitech se neráčil ozvat a telefony neznaj, tak ať se jdou bodnout, zbytek jsem sem dal i návod, atd.



Jasné, věřím. Já jen psal zkušenosti, které mám s Vape. Rozhodně nechci radit, protože už jsem radil uživateli "goodbreak" a ten měl s Vape problémy (koupil špatný - jestli špatný objednal, nebo mu špatný odeslali nevím...).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dílenská příručka CBR600F 2007 Honda CBR 600F Horis9725 5 17.9.2024 v 12:30 Krautkopf
Map senzor Honda CBR 600F Alessandro600 0 8.9.2024 v 00:55 Alessandro600
Žárovky CBR 600 f pc 25 Honda CBR 600F seetron 2 1.9.2024 v 19:56 ja1
odpružené padací protektory [1, 2] Honda CBR 600F pepe363 32 20.8.2024 v 20:16 kratkej01
bezstarostnost [1, 2, 3, 4] Honda CBR 600F, Husqvarna Svartpilen 701 ILA 92 12.8.2024 v 04:21 MedWed


TOPlist