1 reakcí na tento příspěvek Yamaha dt 50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha dt 50
Pavel-RX>Kup raděj Aprilii RX50 lepší zpracování modernější
na DT s budou lepe shanet dily1 reakcí na tento příspěvek Yamaha dt 50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha dt 50
kajbr>a kazdy druh aprilie rx 50 je konstrukcni rychlost 45km/h?
bohužel ne, většinou až od 16cti1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha dt 50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha dt 50
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha dt 50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha dt 50
roberto.cz>Pavel-RX> nevim co do toho seres Blatu?
Neviš o těchto motorkach nic podle toho co píšeš ale honiš moudra.Ja jen sem tě chtěl upozornit že mluvíš negativně o aprilce ale třeba ani nevíš jak to bude s tim co máš doma s nd teď třeba seženeš ale viš co bude za pár let?Já už tu zkušenost s maloseriovou motorkou mám tak vim
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha dt 50
Pavel-RX>Jinak od roku 97 montuje yamaha motor z aprilie takže dily neni problém
A tohle moudro jsi zaslechl kde?
Jinak DTčka (at starší či novější modely, 50ccm, 80ccm nebo 125 ccm) jsou rozšířenější, ale to není podstatné. Co je důležité je to, že když jsem objednával např. origo řadičku na DT 80 r.v. 1992, tak jsem ji měl za 5 dní od objednání na prodejně (a to se mi ještě omlouvali, že to je stará moto a že není jednoduché hnedka sehnat takový náhradní díla proto to trvalo tak dlouho..). To samé gufera do předních vidlic..
Myslíš, že ofic. zastoupoení Aprilia je schopna takového servisu a dostupnosti dílu na starší motorku? Kromě toho pominu cenu dílů Yamaha vs. Aprilia - to neberu v potaz, i když je Aprilka dražší.
Tím nehaním ani Aprilku, ani Yamahu, ale zamysli se nad tím, jestli se až přes příliš nezastáváš "své" značky..
Jinak o kvalitu Blaty bych se nebál - minimálně proto, že jsou to nové mašiny..
Edit.: češtin
Naposledy editováno 08.09.2009 23:56:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha dt 50
Pavel-RX>Jinak od roku 97 montuje yamaha motor z aprilie takže dily neni problém
Ale fuj.... Mám tam motor z DT/TZR a že by byl apriláckej? To by to šlo z domu...
Naposledy editováno 09.09.2009 00:54:40
ernest>A tohle moudro jsi zaslechl kde?
Jinak DTčka (at starší či novější modely, 50ccm, 80ccm nebo 125 ccm) jsou rozšířenější, ale to není podstatné. Co je důležité je to, že když jsem objednával např. origo řadičku na DT 80 r.v. 1992, tak jsem ji měl za 5 dní od objednání na prodejně (a to se mi ještě omlouvali, že to je stará moto a že není jednoduché hnedka sehnat takový náhradní díla proto to trvalo tak dlouho..). To samé gufera do předních vidlic..
Myslíš, že ofic. zastoupoení Aprilia je schopna takového servisu a dostupnosti dílu na starší motorku? Kromě toho pominu cenu dílů Yamaha vs. Aprilia - to neberu v potaz, i když je Aprilka dražší.
Tím nehaním ani Aprilku, ani Yamahu, ale zamysli se nad tím, jestli se až přes příliš nezastáváš "své" značky..
Jinak o kvalitu Blaty bych se nebál - minimálně proto, že jsou to nové mašiny..
Edit.: češtin
Podepisuju ...
BTW: Ono je něco ještě dražší než jamahé? ... to teda potěš pán bůh
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha dt 50
ernest>A tohle moudro jsi zaslechl kde?
Jinak DTčka (at starší či novější modely, 50ccm, 80ccm nebo 125 ccm) jsou rozšířenější, ale to není podstatné. Co je důležité je to, že když jsem objednával např. origo řadičku na DT 80 r.v. 1992, tak jsem ji měl za 5 dní od objednání na prodejně (a to se mi ještě omlouvali, že to je stará moto a že není jednoduché hnedka sehnat takový náhradní díla proto to trvalo tak dlouho..). To samé gufera do předních vidlic..
Myslíš, že ofic. zastoupoení Aprilia je schopna takového servisu a dostupnosti dílu na starší motorku? Kromě toho pominu cenu dílů Yamaha vs. Aprilia - to neberu v potaz, i když je Aprilka dražší.
Tím nehaním ani Aprilku, ani Yamahu, ale zamysli se nad tím, jestli se až přes příliš nezastáváš "své" značky..
Jinak o kvalitu Blaty bych se nebál - minimálně proto, že jsou to nové mašiny..
Edit.: češtin
roberto.cz>.... souhlas jednoduse je Yamaha znamejsi jak Aprilie to je snad jasne ne?
Tak to bych úplně netvrdil, Aprilia má taky něco do sebe a v Evropě je dost známá (otázka je, jestli v kladném slova smyslu, či je známá spíše díky své poruchovosti - i když je to dost relevantní, protože co se týče spolehlivosti, tak je to jednak model od modelu a hlavně záleží na majiteli - stejně jako u jiných značek..)
Zkrátka - když chci někomu doporučit nějakou motorku, ať už je to Aprilia, Yamaha, Suzuki, Honda, tak především musím mít pádné důvody a opodstatněné informace a ne ji doporučovat jen proto, že jí mám já a pak hanit ostatní.. Že, Pavle?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha dt 50
roberto.cz>.... souhlas jednoduse je Yamaha znamejsi jak Aprilie to je snad jasne ne?
a cop jako že je známější, ty víš uplný ho,no o obouch motorkách, tak tady moc nechytrači, a s těma dílama opravdu neni problem sehnat cokoli na RX, do tejdne to máš doma. J8 bych do RX50 ale osobně nešel i když mam RX125, to opravdu to DT, RX s najetejma víc jak 15 000Km je pokladnička a tomu se nevyhneš, jak se to začne srát, tak se to bude srát pořád.Naposledy editováno 09.09.2009 15:44:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha dt 50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha dt 50
roberto.cz>Weeman> jestli neumis napsat prispevek bez urazek ktere beztak nijak neurazi tak nepis vubec ...
Příště poznej rozdíl mezi urážkou a pravdou , plácáš tady zase zvěsti o aprilii co nejsou pravda, tak si příště zjisti info a pak pišNaposledy editováno 09.09.2009 18:05:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha dt 50
ty víš uplný ho,no
neni urazka co? me to nevadi..ale aby si pak lidi o tobe neudelali obrazk ze neumis psat bez toho... jinak DTcek jezdi 3krat tolik jak RX.. a to si preber jak chces1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha dt 50
roberto.cz>Weeman> neni urazka co? me to nevadi..ale aby si pak lidi o tobe neudelali obrazk ze neumis psat bez toho... jinak DTcek jezdi 3krat tolik jak RX.. a to si preber jak chces
a jako, že jich jezdí 3x víc jak RX, tak to znamená že se hůř scháněj díly??????1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha dt 50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha dt 50
roberto.cz>Weeman> ne lidi kupujou DTecka jen protoze se jim libi nazev neco na tom asi bude ne? ale na neco by jsi taky uz mohl prijit sam..
Vidim že si každej budet psát to svoje, tak radši s tzebou končim diskuzi přeju pěknej den1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha dt 50
ernest>A tohle moudro jsi zaslechl kde?
Jinak DTčka (at starší či novější modely, 50ccm, 80ccm nebo 125 ccm) jsou rozšířenější, ale to není podstatné. Co je důležité je to, že když jsem objednával např. origo řadičku na DT 80 r.v. 1992, tak jsem ji měl za 5 dní od objednání na prodejně (a to se mi ještě omlouvali, že to je stará moto a že není jednoduché hnedka sehnat takový náhradní díla proto to trvalo tak dlouho..). To samé gufera do předních vidlic..
Myslíš, že ofic. zastoupoení Aprilia je schopna takového servisu a dostupnosti dílu na starší motorku? Kromě toho pominu cenu dílů Yamaha vs. Aprilia - to neberu v potaz, i když je Aprilka dražší.
Tím nehaním ani Aprilku, ani Yamahu, ale zamysli se nad tím, jestli se až přes příliš nezastáváš "své" značky..
Jinak o kvalitu Blaty bych se nebál - minimálně proto, že jsou to nové mašiny..
Edit.: češtin
Toto moudro mám z yamahy dt 50 z roku 95 má motor chlazenej vzduchem až v roce 1997 dostal motor minarelli Am6 kterej je totožnej s aprilii která ho montuje už od roku kolem 1992 a díly na aprilii seženeš v pohodě chce to umět shánět.A rx je větší než dt derbi.A o kasičce klidně nafotím píst a válec po ujetí 20 000km kdy sem dával 75ccm protože sem chtěl trochu výkonu přidat jinak by válec a píst udělaly minimálně jednou tolik bez problému
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha dt 50
Pavel-RX>Toto moudro mám z yamahy dt 50 z roku 95 má motor chlazenej vzduchem až v roce 1997 dostal motor minarelli Am6 kterej je totožnej s aprilii která ho montuje už od roku kolem 1992 a díly na aprilii seženeš v pohodě chce to umět shánět.A rx je větší než dt derbi.A o kasičce klidně nafotím píst a válec po ujetí 20 000km kdy sem dával 75ccm protože sem chtěl trochu výkonu přidat jinak by válec a píst udělaly minimálně jednou tolik bez problému
mi chces rict ze ujecena 5ésatka udela bez GO 40 000km?Tafi.>Ale fuj.... Mám tam motor z DT/TZR a že by byl apriláckej? To by to šlo z domu...
Mněls někdy Aprilii?Nebo seš další co jen něco slyšel a šíří.Třeba včera tady ten debil s krfavatou řešil lepení příruby karburátoru z nsr a itali to domysleli tak že se nikdy za normálních podmínek nemůže zničit je totiž ze slitiny a je na ni zavedena voda z motoru a ohřívá se směs jdoucí do válce
Nepřesvědčíš mě o tom, že Yamaha používá, nebo použila, motor od Aprilie!!! To by to potom nebyla Yamaha, že?
Nevěřím ano tomu, že by používali stejnou licenci..
Jinak ještě k těm dílům - kdy jsme s kamarádem před cca 3mi roky scháněli ND na Aprilii AF1, r.v. 1993, tak ofic. dealer nám řekl, že nám nemůže pomoct, že Aprilia tak staré motorky už nepodporuje a leda někde z bouračky nebo druhovýroba.. To samé s Tuaregem, ten byl tedy starší - ale opět ten samý problém..