2 reakcí na tento příspěvek Motorka s neutralem mezi 3 a 4 nebo 4 a 5.
Když si na zubatku kulisy jakékoliv motorky vybrousíš aretaci mezi kterýmakoliv rychlostma, tak ti tam ten neutrál bude držet.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka s neutralem mezi 3 a 4 nebo 4 a 5.
Deadman>Maj to převodovky Dněpr, jinak asi nic současného. Nicméně kulisy všech převodovek mají neutrály mezi všemy rychlostmi, je to nutné aby se spolehlivě nemohlo ani na okamžik stát že budou zařazeny 2 rychlosti najednou, protože to by při otočením hřídelema znamenalo rozlousknutí karterů.
Když si na zubatku kulisy jakékoliv motorky vybrousíš aretaci mezi kterýmakoliv rychlostma, tak ti tam ten neutrál bude držet.
Jen mě jaksi nenapadá důvod,proč tam ten "vykvalt" mít?
2 reakcí na tento příspěvek Motorka s neutralem mezi 3 a 4 nebo 4 a 5.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka s neutralem mezi 3 a 4 nebo 4 a 5.
Dědóch>O jedný vím,mám jí a zrovna jí prodávám,chceš?
Jak´s dopadl? Já dal 90km na CBR a jsem spokojenej. Vypustil jsem volej a vyšrouboval filtr,naleju,a odstavím do jara...
1 reakcí na tento příspěvek Motorka s neutralem mezi 3 a 4 nebo 4 a 5.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka s neutralem mezi 3 a 4 nebo 4 a 5.
prackarr>Jak´s dopadl? Já dal 90km na CBR a jsem spokojenej. Vypustil jsem volej a vyšrouboval filtr,naleju,a odstavím do jara...
Dopadl jsem přes motorku na kraj škarpy a zádama do značky

Od tebe do Tišnova (v tom blbákově za tebou jsem potkal kluka od vás s DR350,zrovna jí prodával) a pak jsme jeli dom směr na Rožínka

Takže něco kolem 120km?

1 reakcí na tento příspěvek Motorka s neutralem mezi 3 a 4 nebo 4 a 5.
Já jen hlavně kvůli tomu voleju,jinak bych jel na enduru. Na silnici to už moc fakt není.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka s neutralem mezi 3 a 4 nebo 4 a 5.
prackarr>Aha. Pepu. Jo prodává to.
Já jen hlavně kvůli tomu voleju,jinak bych jel na enduru. Na silnici to už moc fakt není.
No a já jen kvůli tomu,abych si rozbil hubu


Já bych letos ještě něco pojezdit chtěl,uvidím ještě jak to vubec bude

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka s neutralem mezi 3 a 4 nebo 4 a 5.
Dědóch>Dopadl jsem přes motorku na kraj škarpy a zádama do značky
Od tebe do Tišnova (v tom blbákově za tebou jsem potkal kluka od vás s DR350,zrovna jí prodával) a pak jsme jeli dom směr na Rožínka
Takže něco kolem 120km?
až tak?? jsi v klidu?
Dědóch>No a já jen kvůli tomu,abych si rozbil hubu
Já bych letos ještě něco pojezdit chtěl,uvidím ještě jak to vubec bude
To já taky,řídím se počasím,ne datumem v kalendáři,ale asi to vypadá spíše na DRZko,než na CBRko. A hlavně CRFko...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka s neutralem mezi 3 a 4 nebo 4 a 5.
navrc>až tak?? jsi v klidu?
Už je,ale než to poslal do meze za mými humny,tak byl poněkud rozdivočenej...


2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka s neutralem mezi 3 a 4 nebo 4 a 5.
navrc>až tak?? jsi v klidu?
Jsem,to bylo tak v 30km/h? poslední zatáčka,E07 to trochu nepobrala,ale tak aspoň jsem po dlouhý době udělal přemet


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka s neutralem mezi 3 a 4 nebo 4 a 5.
Dědóch>Jsem,to bylo tak v 30km/h? poslední zatáčka,E07 to trochu nepobrala,ale tak aspoň jsem po dlouhý době udělal přemet
ahaa, tak to jo


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka s neutralem mezi 3 a 4 nebo 4 a 5.
1.Protoze nechci drzet plyn pri 120 kdyz to muze jet samo z kopce.
2.Jsem ekomaniak. Dal to dojede nez pri zavrenem plynu.
3.Setrim motor, myslim ze z kopce se pri minimalnich otackach maximalne zchladi.
1 reakcí na tento příspěvek Motorka s neutralem mezi 3 a 4 nebo 4 a 5.

Vidíš,já piju jen vínko a slobovicu a seru pěkně jednou denně,tuhou zdravou stolici...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka s neutralem mezi 3 a 4 nebo 4 a 5.
lukelibor>prackarr>
1.Protoze nechci drzet plyn pri 120 kdyz to muze jet samo z kopce.
2.Jsem ekomaniak. Dal to dojede nez pri zavrenem plynu.
3.Setrim motor, myslim ze z kopce se pri minimalnich otackach maximalne zchladi.
1. pokud pojedeš 120 a dáš vykvalt,hned ti to poletí dolů(myslím rychlost),120 na vykvalt jet nejde,pokud to není z Macochy...
2. viz. č.1 a ekomaniakovi není pomoci...
3. proč chceš chladit? Myslíš,že se ti motorka bude přehřívat? Blbost.
Vycházíš z info,jakoby jsi jezdil doposud jen na zapečeným fichtlovi..

Tam bod 1,2 i 3 chápu,až teda na těch 120km/hod.

U větších motorek je vše jinak...

Rada k nezaplaceni, DIKY. Uz je to davno co jsem mel otevrenou prevodovku, predpokladam ze kdyz udelam co uvidim mezi 1 a 2 tak ze to bude fungovat. Tez predpokladam ze budu muset udelat nejakou drazku a budu potrebovat soustruh. Diky jeste jednou.
1 reakcí na tento příspěvek Motorka s neutralem mezi 3 a 4 nebo 4 a 5.
Jinak u motorky se stříkačkou to se zavřeným plynem z kopce nežere vůbec, zatímco s vyřazeným neutrálem na volnoběh něco málo ano.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka s neutralem mezi 3 a 4 nebo 4 a 5.
1. Vim. Tak to rozjedu na 130 a zpet zaradim na 90, mezitim tak 0.5 az 2.5km udelam.
3. Mel jsem na XR650R pridrene vacky a oprava stala dost penez. Letos se me jiz 2x stalo ze jsem asi 4km drzel plyn na 110 a nahle ztratil vykon, ubral na 90 a bylo po problemu. Dodnes nevim co to bylo, znovu pridrit nechci, vepredu mam o zub vetsi kolecko, takze nemyslim ze jsem ji nejak tocil.
Vim ze jsi mel stejnou morku, treba me neco poradis.
2 reakcí na tento příspěvek Motorka s neutralem mezi 3 a 4 nebo 4 a 5.
lukelibor>prackarr>
1. Vim. Tak to rozjedu na 130 a zpet zaradim na 90, mezitim tak 0.5 az 2.5km udelam.
3. Mel jsem na XR650R pridrene vacky a oprava stala dost penez. Letos se me jiz 2x stalo ze jsem asi 4km drzel plyn na 110 a nahle ztratil vykon, ubral na 90 a bylo po problemu. Dodnes nevim co to bylo, znovu pridrit nechci, vepredu mam o zub vetsi kolecko, takze nemyslim ze jsem ji nejak tocil.
Vim ze jsi mel stejnou morku, treba me neco poradis.
No nevím,hledal bych spíš problém jinde.