paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Suzuki SV 650S 2006/2007
2.12.2009 v 10:23
Ahojte,

mám dotázek v podstatě ryze technický.

Chystám se koupit SV 650S. Mám cca 25 inzerátů SV-cek od 2004-2008 a 60000-90000Kc, 5000-20000 najeto, vsech barev a doplnku.
Nakonec jsem výběr zúžil na 3 (2x2007 a jedna 2008) po 90tis. korun, v podstate v základu až na jeden kuft u tý 2007.

A teď k dotazu. Dnes moje přítelkyně byla u bráchy (jejiho) v servisu pro nahradni dily na jeji CBRo a tam ji s kámošem řekli, že ať si vezmu spíš ten starší model, tj. 2004/2005, právě protože má jednu svíčku na válec a ty 2007-XXXX mají dvě, čímž ztrácí 10-15% výkonu....

Vzhledem k tomu, že ten kluk dělal X/dost let v Suzuce a teď má cca rok svůj vlastní servis (navíc dal do rychtiku moje GSo snad zázrakem) a prostě ví, tak mu bezvýhradně věřím, že ví co říká....

A teď mi někdo řekněte/vyvrattě, kde je tedy zakopaný jádro pudla.

Byl bych rád za skutečný a relevantní informace, ne někdo řikal, že prej to jede po dvou kolech

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV 650S 2006/2007

2.12.2009 v 11:18 | Nahoru | #1
presně tak, Lambda sonda (ať už je to cokoliv) a dvě svíce na válec jsou od 2007. Mě to taky neni jasny, tohle vsechno mi vychazi logicky: dvě svicky = dvě jiskry -> lepsi sireni vybuchu uvnitř valce, dokonaleji spalena směs (možna i rychleji) -> mensi emise, resp. mensi spotreba pri udrzeni vykonu...naproti tomu, 2x vice svicek, 2x vice proudu na zažehnuti jiskry!!! Ale i kdyby 10%= 5kW to je hrozne moc!!!

...no odpoledne za nim jedu, tak ho vyzpovidam, a dam vedet....vim, ze pritelkyne rikala neco o elektronicky rizenych katalyzatorech, ale to ze by ubiralo vykon se mi nepozdava.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 650S 2006/2007

2.12.2009 v 11:38 | Nahoru | #2
moTomikiff> lambdasonda meri obsah kysliku ve vyfukovejch spalinach a doladuje podle nej smes. Ale jenom v malym rozsahu. Katalizator je svinska restrikce ve vyfuku a nejaky hribatka ubrat muze. Ale vetsinou se s tim vyrobce nejak vyrovna a vykon zachova. Nejvic tim potom trpi reakce na plyn a prubeh vykonu. Ta motorka je potom proste takova.... no takova mdla a bez duse. Ale 5kW je strasne moc. To ani nahodou. A navic SVcko je znamy tim ze na jakykoly zasahy do vejfuku je celkem necitlivy. A co se tyce odberu svicek tak to je vazne uplne zanedbatelna hodnota. Nejlepsi SVcka byly s karburatorem. Pak prej jeste K3 a K4 mely docela slusny reakce ale dal uz to zacalo strasne trpet kvuli tem emisim a sportovni a hravej charakter ty motorky se pomalu vytracel.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Měnění oleje a Coyote 10W40 Suzuki SV 650S Dandos489 10 19.8.2024 v 20:23 ALFA70
Kapotáž Suzuki SV 650S Lála_ 2 31.7.2024 v 17:42 Lála_
Moto po silném zmoknutí nedrží otáč... Suzuki SV 650S johny6nine 7 29.6.2024 v 12:29 ja1
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer


TOPlist