ale mam problem s vykonem.je totiz dotazena z nemecka a jak zanmo nemci skrtili masiny ,a tahle ma jen 74kw oproti + -101kw ktere ma mit..koukal uz sem do karbcu tam zadna ucpavka ani mensi trysky nejsou je tam i k&n filtr a tak zkousim co se da.jestli stim mate nekdo nejake zkusenosti nebo rady tak sem stim.uvitam vse... diky moc s pozdravem RUM
2 reakcí na tento příspěvek navyseni vykonu u suzuki gsx-r 1100 rv 1990
otevreny lauf mam .. mam vyfukovy system devil.... do jednoho.
to vim no kdyz sem jezdil od kolegy na uplne stejnem gsxr 1100 rv 90 sla na dvojec krasne :))
jak to myslis stim pajtlovakem ??? jako ze pri vetsich rychlostech nebo pri pokladani stroje z jizdy po zadnim...
masina mi nedela problem zatim ani pri maximalce 240km/h ktera se z toho da ted dostat...
ten kolega prave sundal tlumic rizeni mel snim nejake trable jezdil bez toho a rikal ze poho... jako ze s tlumicem je to lepsi ale da si i bez nej...a to on jezdi fakt na hranu..
P.S. čekej, určitě ti někdo z více erudovanějších, kdo s tím má osobní zkušenosti, brzo napíše. Good luck
E: vím, že se do bandita 1200 dají nacpat vačky z GSXR 1100, plus pár dalších úprav, a dostaneš z toho mnohem větší výkon než 100 HP. Někdo to tu na fóru zmiňoval, že si takhle přestavěl 12ctkového Bandita...
Naposledy editováno 07.01.2010 23:15:32