GSXR 1000, rok 01, sériový výfuk, byla to francouzská zavřená verze na 108 papírových koní, skutečných asi 100, pak nějak otevřené, že to jelo fakt moc a teď to jede nic moc, ale to není filtrem.
Jo, vím, že sem to tu psal už asi 100x. ;)
Takže: sežere to KN ta sériová stříkačka? Nebude chudá směs? Nemusí se při KN kupovat Power Commander nebo Ignitech nebo jak se ty krabky jmenujou a výfuk? <strong>Výfuk a CDI chcu nechat tak, jak je!!!</strong> Jen v případě nutnosti bych možná něco musel koupit, ale to se mi fakt nechce.
Jak sem psal, výkon mám úplně u pr..., jde mi o "nekupování" vzduchových filtrů.
Tak do mě s radama. Kuju. Seřizovat mi to asi bude Frank v Holubicích.
To: Autor - Frank bez komentáře! :D
Jediný seřízení by bylo pokud by si tam dal PowerCommander, to se pak musí nastavit palivová mapa na brzdě. *yes*
Takže se neboj a směle do toho :thmubup:
1 reakcí na tento příspěvek KN a sériový výfuk a řídící jednotka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KN a sériový výfuk a řídící jednotka
1 reakcí na tento příspěvek KN a sériový výfuk a řídící jednotka
1 reakcí na tento příspěvek KN a sériový výfuk a řídící jednotka
2 reakcí na tento příspěvek KN a sériový výfuk a řídící jednotka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KN a sériový výfuk a řídící jednotka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KN a sériový výfuk a řídící jednotka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KN a sériový výfuk a řídící jednotka
třeba bych jen mrknul na svíčky jak je na tom směs,ale myslím že to bude olrajt :)
1 reakcí na tento příspěvek KN a sériový výfuk a řídící jednotka
2) strikacka si s tim poradi v jedne ze dvou rezimu ve kterem pracuje vstrikovani K1, ve druhem uz nikoliv (akcelerace - ridi se uhlem otevreni klapky - z toho je evidentni ze podle natoceni klapky nepozna kolik jde dovnitr vzduchu)
3) suzuci CDI jde programovat , pomoci tzv yoshimura boxu, pripojis,nastavis, opdojis.... sice dost hrube nastaveni ale lepsi nez nic....
Po výměně se neprojevily žádné problémy. Žádné díry ve výkonu, střílení do výfuku, snížení akcelerace. Prostě absolutně bez problémů.