Téma: Simson vypalování tyristoru
24.1.2010 v 19:30
Dobrý den, v simsonu mi odešlo zapalování a koupil jsem nové.Hodilo to jednou jiskru a pak to oddělalo tyristor.Když dám zapalování do jinýho simsona jde v pohodě.Děkuju za radu
Dobrý den, v simsonu mi odešlo zapalování a koupil jsem nové.Hodilo to jednou jiskru a pak to oddělalo tyristor.Když dám zapalování do jinýho simsona jde v pohodě.Děkuju za radu






Tak se laskavě příště zamysli nad tím co sem píšeš, než to odešleš, za dotaz a jestli to má hlavu a patu a dostatek informací na to aby ti byl někdo schopný poradit

Naposledy editováno 24.01.2010 20:12:51
1 reakcí na tento příspěvek Simson vypalování tyristoru
no tyristor je v kasliku a přijímá proud ze zapalování a dává ho do ostatních vecí a indukční cívky
Zdarec kámo.
Tak o Simsonech něco málo vím. Koupil jsem jej před dvěma lety klukovi na naučení a už bych to neudělal, poněvadž nedělám nic jinýho, než že se v tom pořád vrtám. Hold tyhle stroje už mají dobu své slávy dávno za sebou. Většinu dílů, co seženeš, dělají druhovýrobci z Polska a Maďarska a podle toho to taky vypadá. Jen tak pro příklad: Máme tu u nás servis na Jawky a Simsony a bohužel i tihle zkušení servisáci si se Simsonama občas nevědí rady. Taky jsem řešil problém se zápalkem. Člověk co jsem od něj Simsona koupil, zapomněl při výměně zapalovací cívky zakápnout závity na šroubech a cívka se uvolnila. Důsledkem toho pak odešla a tak jsem ji musel vyměnit. Vydržela půl sezóny a znova klekla. Na mou otázku proč, se mi dostalo odpovědi, že je to made in HU a nic to nevydrží. Vloni mi odešel Tyristor. Půjčil jsem si ze servisu jeden co tam mají na zkoušku, abych věděl, jestli je to tím. Simson naskočil a jel jak pila. Takže jsem koupil Tyristor nový a motor vynechával a vůbec netáhl. Tak se ptám: Je to možný, že s jedním Tyristorem jede a s druhým ne?.. Odpověď: Je to možný. Stává se často, že úplně novej Tyristor v jednom Simsonu jede a ve druhým ne.. Tak jsem si koupil ten zkušební a jezdíme... Když jsem zkoušel snímač otáček, poradili mi, že tam mám naměřit ohmmetrem 14-16ohmů, ale že se jim stává, že tam tuhle hodnotu naměří a stejně je v čudu.. Nejjednodušší systém oprav je tedy výměna a zkoušení.. Kdybys to měl ale všechno kupovat, nedoplatil by ses. Zkus najít někoho, kdo ti díly půjčí a zkoušej... Soudruzi v NDR udělali někde chybu a opravovat Simsona je prostě mazec. Už jsem na něm spravoval skoro všechno.. Dost odcházhí gufera na klice, dobíjení a přerušovač blinkrů, cívky, žárovky.. takže skoro všechno.. Jo a 12V taky prdlajs dobíjí.. V servisním manuálu dokonce píšou, že je třeba baterku jednou za 14 dní dobít.. Tak ti přeju hodně štěstí a pevné nervy.. vím o čem mluvím. L.
Tak o Simsonech něco málo vím. Koupil jsem jej před dvěma lety klukovi na naučení a už bych to neudělal, poněvadž nedělám nic jinýho, než že se v tom pořád vrtám. Hold tyhle stroje už mají dobu své slávy dávno za sebou. Většinu dílů, co seženeš, dělají druhovýrobci z Polska a Maďarska a podle toho to taky vypadá. Jen tak pro příklad: Máme tu u nás servis na Jawky a Simsony a bohužel i tihle zkušení servisáci si se Simsonama občas nevědí rady. Taky jsem řešil problém se zápalkem. Člověk co jsem od něj Simsona koupil, zapomněl při výměně zapalovací cívky zakápnout závity na šroubech a cívka se uvolnila. Důsledkem toho pak odešla a tak jsem ji musel vyměnit. Vydržela půl sezóny a znova klekla. Na mou otázku proč, se mi dostalo odpovědi, že je to made in HU a nic to nevydrží. Vloni mi odešel Tyristor. Půjčil jsem si ze servisu jeden co tam mají na zkoušku, abych věděl, jestli je to tím. Simson naskočil a jel jak pila. Takže jsem koupil Tyristor nový a motor vynechával a vůbec netáhl. Tak se ptám: Je to možný, že s jedním Tyristorem jede a s druhým ne?.. Odpověď: Je to možný. Stává se často, že úplně novej Tyristor v jednom Simsonu jede a ve druhým ne.. Tak jsem si koupil ten zkušební a jezdíme... Když jsem zkoušel snímač otáček, poradili mi, že tam mám naměřit ohmmetrem 14-16ohmů, ale že se jim stává, že tam tuhle hodnotu naměří a stejně je v čudu.. Nejjednodušší systém oprav je tedy výměna a zkoušení.. Kdybys to měl ale všechno kupovat, nedoplatil by ses. Zkus najít někoho, kdo ti díly půjčí a zkoušej... Soudruzi v NDR udělali někde chybu a opravovat Simsona je prostě mazec. Už jsem na něm spravoval skoro všechno.. Dost odcházhí gufera na klice, dobíjení a přerušovač blinkrů, cívky, žárovky.. takže skoro všechno.. Jo a 12V taky prdlajs dobíjí.. V servisním manuálu dokonce píšou, že je třeba baterku jednou za 14 dní dobít.. Tak ti přeju hodně štěstí a pevné nervy.. vím o čem mluvím. L.
mel jsem kdysi Simsona S51 electronic (tedy s elektronickym zapalovanim - byla to jedna z porizovacich podminek
). Nemel jsem zadny z (elektrickych) problemu, se kterymi se potykal wigo.dragstar. Pokud je to s ND v soucasnosti tak spatne, jak se zde popisuje, doporucil bych (take s ohledem na tazatelovu formulaci a pokud to chce mit hezky provedeno) asi jiz zminenou sadu zapalovani/dobijeni od Vape...

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Simson - zpomalené reakce Simson S 51 Enduro, Simson S 51 Elektronik | PinkFloydCZ | 3 | 17.4.2025 v 06:29 Sob |
Simson - prosba Simson S 51 Enduro, Simson S 51 Elektronik | PinkFloydCZ | 7 | 15.2.2025 v 12:18 MartinXL650V |
Simson 60ccm seřízení Simson S 51 Enduro | HoliUdo | 18 | 2.10.2024 v 18:30 Kohlstein |
Simson nedává jiskru Simson S 51 Enduro | dom_burda | 6 | 1.9.2024 v 09:48 Krovak |
zt-tuningde Simson S 51 Enduro | JakubJakub28 | 1 | 15.8.2024 v 06:13 Frantas |