Téma: Jaká je?
26.1.2010 v 16:28
Caw lidi potreboval bych napsal vase nazory na Kawasaki zxr 400 mam 125ku ale chci novou motorku značky Kawasaki a tahle se mi líbí ale nevím jaká je jestli má dobrý podvozek brzdy a
hlavne motor.A na co si popřípade dat pozor při koupi.
Díky moc
hlavne motor.A na co si popřípade dat pozor při koupi.
Díky moc
Myslím si že pro tebe co bude přestupovat z dváci to bude jako vztup do hyperprostoru a může ti být úplně jedno jaký to má brzdy a podvozek protože to v normálním provozu stejně moc nepoznáš pokud nebudeš moc jezdit na okruh, nevám jaký máš ambice. A při koupi si dávej pozor, aby motorka byla v takovým stavu jak jí popisuje majitel, aby něco nezatajil to už je podezřelé a aby seděli čísla motoru atd. Tot asi vše jinak vybírej podle toho co se ti líbí stejně ti tady bude radit každy něco jinýho. asi tak.
Zdravím, tak nad touhle motorkou sem taky uvažoval, ale nakonec sem koupil hned ZXR750, protože se mi naskytla dobrá koupě ZXR400 ti rozhodně můžu doporučit, po dváce je to dobrá volba. Ve své době to byla velmi moderní a pokroková motorka, jak podvozkově (USDvidle, krom nastavení pružení má i seřiditelné tlumení vpředu i vzadu, sice jen v jednom směru, ale v té době to časté nebylo, brzdy nejsou taky špatné, přední 4pístky si malou váhou hravě poradí), tak motorově (rozvoďák na boku, hrníčková zdvihátka místo vahadel, alernátor s permanentním magnetem v té době rozhodně běžné nebyly).
Ale je to přece jen už motorka staršího data výroby, takže pečlivě vybírej, nejlíp vem sebou někoho kdo tomu rozumí. Posleschnout si motor jestli není příliš hlasitý nebo namá nepravidelný chod, určitě počkej do jara kdy si budeš moct motorku i pořádně projet. Taky se dívej jestli někde neuniká olej, či jiné provozní kapaliny. Je to malý točivý motůrek, takže by se měl snadno vytáčet. Co se týče zbytku motorku určitě se podívej na dorazy na krku řízení, tam snadno zjistíš jestli byla motorka padená, taky se podívej v jakém stavu je chladič, jestli není pohlý, naražený nebo z něj neuniká chladící kapalina, jsou to také neklamné známky že motorku už někdo vyválel. Mrkni se i na přední vidle jestli neuniká olej přes gufera a taky v jakém stavu jsou nosné trubku, jestli není poškrábaná nebo jinak narušená vrstva tvrdochromu. Očekuj i zadní centrál, jestli s něj neteče olej. Samozřejmě zkontroluj jestli motorka svítí, bliká, troubí, prostě ať všechno funguje jak má + zkontroluj si papírové věci jako čísla motoru a VIN jak píšou kluci výše.
Rozhodně radši ber motorku v originálním stavu, než rádoby streeta ikdyž se ti bude na první pohled líbit. Tak totiž končí většina boraných a jinak postižených mašin.
Problémem je že je to fakt starší motorka s malým objemem a točivým motorem, takže každý tomu dává aby to pořádně jelo, a většinou ji maj v rukách mladší kluci, tak se s tím neserou, velice žádné zahřátí a hned se tomu nakládá čočka, takže bude asi problém najít nějakou zachovalou, ale jesti najdeš tak myslím nebude problém.
Pokud se nepletu, ZXR400 se dělala až nějak do roku 2002 nebo 2003, ale modely se budou pohybovat i kolem 100000Kč, prostě si pořád drží cenu.
Každopádně jestli teda nějakou pořídíš, rozhodně hned vyměň olej, ikdyž ti předchozí majitel řekne, že je tam nový a ikdyby ti třeba ukazoval doklad. I tak se mnou už jednou vyjebali, bohužel to je ČR! A taky si nech udělat ventily, brzdovku a všechny tady ty servisní věci. Sem mechanik, tak vím o čem mluvím.
Přeju šťastnou ruku při výběru
Naposledy editováno 26.01.2010 17:16:42
Ale je to přece jen už motorka staršího data výroby, takže pečlivě vybírej, nejlíp vem sebou někoho kdo tomu rozumí. Posleschnout si motor jestli není příliš hlasitý nebo namá nepravidelný chod, určitě počkej do jara kdy si budeš moct motorku i pořádně projet. Taky se dívej jestli někde neuniká olej, či jiné provozní kapaliny. Je to malý točivý motůrek, takže by se měl snadno vytáčet. Co se týče zbytku motorku určitě se podívej na dorazy na krku řízení, tam snadno zjistíš jestli byla motorka padená, taky se podívej v jakém stavu je chladič, jestli není pohlý, naražený nebo z něj neuniká chladící kapalina, jsou to také neklamné známky že motorku už někdo vyválel. Mrkni se i na přední vidle jestli neuniká olej přes gufera a taky v jakém stavu jsou nosné trubku, jestli není poškrábaná nebo jinak narušená vrstva tvrdochromu. Očekuj i zadní centrál, jestli s něj neteče olej. Samozřejmě zkontroluj jestli motorka svítí, bliká, troubí, prostě ať všechno funguje jak má + zkontroluj si papírové věci jako čísla motoru a VIN jak píšou kluci výše.
Rozhodně radši ber motorku v originálním stavu, než rádoby streeta ikdyž se ti bude na první pohled líbit. Tak totiž končí většina boraných a jinak postižených mašin.
Problémem je že je to fakt starší motorka s malým objemem a točivým motorem, takže každý tomu dává aby to pořádně jelo, a většinou ji maj v rukách mladší kluci, tak se s tím neserou, velice žádné zahřátí a hned se tomu nakládá čočka, takže bude asi problém najít nějakou zachovalou, ale jesti najdeš tak myslím nebude problém.
Pokud se nepletu, ZXR400 se dělala až nějak do roku 2002 nebo 2003, ale modely se budou pohybovat i kolem 100000Kč, prostě si pořád drží cenu.
Každopádně jestli teda nějakou pořídíš, rozhodně hned vyměň olej, ikdyž ti předchozí majitel řekne, že je tam nový a ikdyby ti třeba ukazoval doklad. I tak se mnou už jednou vyjebali, bohužel to je ČR! A taky si nech udělat ventily, brzdovku a všechny tady ty servisní věci. Sem mechanik, tak vím o čem mluvím.
Přeju šťastnou ruku při výběru
Naposledy editováno 26.01.2010 17:16:42
1 reakcí na tento příspěvek Jaká je?
mno pokud mluvíme o cenách kolem 100 myslím, že jsou i zajímavější a hlavně novější kousky v této cenové hladině... Fazer, SVčko, Hornet... CBR 600 F a podobně
1 reakcí na tento příspěvek Jaká je?
Mám ji teď čerstvě doma a já osobně bych to jestli byla padená moc nehrotil protože ať chceš nebo ne, je to cca 20 let stará motorka, já mám ročník 91, a tu stejně někdo před tebou víc nebo míň položil, záleží jak ji kdo opravil. Co se týče výkonu, je ho tam po 125ce až až, to že ji všichni museli honit taky nemusí platit vždy protože ve vyšších točkách kde je výkon je motorka docela hlasitá a ne každý ji chtěl trápit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rána při startování Kawasaki ZXR 400 | Twitty | 11 | 4.9.2021 v 08:09 Diegow |
Kawasaki zxr 400 za tepla slabě točí Kawasaki ZXR 400 | wojciech1999 | 2 | 8.3.2020 v 08:49 Brůča. |
motoservis Kawasaki Kladno Kawasaki ZXR 400 | Domino-AK_47 | 18 | 8.1.2018 v 12:55 lubi.k |
Po přidání plynu chcípne [1, 2] Kawasaki ZXR 400 | motokuba-keči | 34 | 9.8.2017 v 09:55 Galileo297 |
Ztrácí výkon a chcípá Kawasaki ZXR 400 | Specialized | 25 | 11.4.2017 v 22:36 Specialized |