Tak mě to nedalo, Michelin uvádí: "Díky nové revoluční technologii lehkých pneu (Light Tire Technology neboli LTT), Power Pure váží o více než 1kg méně, než jeho konkurenti."
Berte to s rezervou .
Udělal jsem takový testík, Michelin Power Pure versus Bridgestone BT016
rozměr 120/70R17 Michelin Power Pure váží ca 3750g a Bridgestone BT016 ca 3950g
185/55R17 Michelin Power Pure váží ca 5550g a Bridgestone BT016 ca 6000g
takže celkem je SADA Michelin Power Pure lehčí o ca 650g proti SADĚ Bridgestone BT016.
Když to shrnu tak na sadě Mich ušetíte pár set gramů váhy ale zaplatíte na sadě o ca 800kč (Mich pp 7170kč, Bridg 016 6300kč) více, Mich má předek i zadek dvousměsové a Bridg nabízí předek dvousměs a zadek třísměs.
Tak a rozhodnout se musíte sami .
samo vyznam to bude mit spis na okruhu, ale myslim ze uz by to ve srovnani casu bylo i meritelne...
1 reakcí na tento příspěvek Michelin Power Pure - Váha
1 reakcí na tento příspěvek Michelin Power Pure - Váha
A taky protože ty miši říkají, že to je o více jak 1kg na pneu a mě vyšlo 200g+ a 450g+.
Fugo>No já to vlastně dával kvůli Rutanovi aby věděl co obout aby mu to šlo lehčeji zvednout (motorka) .
A taky protože ty miši říkají, že to je o více jak 1kg na pneu a mě vyšlo 200g+ a 450g+.
predpokladam ze to je "az o 1kg lehci" a pro srovnani vybrali tu nejtezsi pneu v dane ktegorii na trhu..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Power Pure - Váha
RUTAN>joo to bude teď nový tuzing na další dva roky? řešit váhu pneumatik?:))) už vidím jak se kluci na benzince na Dubé prsí kdo má lehčí gumu:D:D:D:D
no tuzing nevim.. myslim ze setrvacne hmoty u kol je jedna z nejdulezitejsich veci u motorky, motorka ktera bude mit 100kg a tezky kola se stejne bude ridit hur nez 180kg motorka s lehkejma kolama....
assassin>no tuzing nevim.. myslim ze setrvacne hmoty u kol je jedna z nejdulezitejsich veci u motorky, motorka ktera bude mit 100kg a tezky kola se stejne bude ridit hur nez 180kg motorka s lehkejma kolama....
jj na silnici to půjde mega docenit:))
na okruh je to věc jiná.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Power Pure - Váha
assassin>no tuzing nevim.. myslim ze setrvacne hmoty u kol je jedna z nejdulezitejsich veci u motorky, motorka ktera bude mit 100kg a tezky kola se stejne bude ridit hur nez 180kg motorka s lehkejma kolama....
souhlas, 600g je úspora jak blázen, to musí jít poznat i na silnici.. pokud teda jezdíš, ne jen děláš zbytečné cypoviny jak Rutan :)
Vespa>souhlas, 600g je úspora jak blázen, to musí jít poznat i na silnici.. pokud teda jezdíš, ne jen děláš zbytečné cypoviny jak Rutan :)
jj je to zhruba srovnatelny s tim o kolik jsou lehci bezny lehky kola oproti serii (racing horciky a karbony jsou na tom o neco lip) a to u te pneu je to na vetsim radiusu.. tzn pro moment setrvacnosti ma tohle vliv rostouci s druhou mocninou
ja bych taky rekl ze pri bezprostrednim srovnani bude rozdil znat i na silnici..
neodpruzeny + rotujici hmoty... tohle je proste o necem jinem nez ustrit 600g na jinejch cstech moto...
Naposledy editováno 23.02.2010 11:35:24
1 reakcí na tento příspěvek Michelin Power Pure - Váha
Ale není to o tom, že by najednou všechny ostatní gumy byly naprd...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Power Pure - Váha
Dalos76>Přijde mi to určitě jako přínosné, pokud se bavíme o sportovnější jízdě - rotující hmoty jsou svině
Ale není to o tom, že by najednou všechny ostatní gumy byly naprd...
jo jasny, ono zas muze guma jinak rozvadet teplo, chladnout atd... vetsi tendence k propichnuti a kde co vsechno... ale kazdopadne hmotnost dolu pri zachovani ostatnich vlastnosti ma vyznam..
nejvetsi prinos to bude mit pro okruh a tam se zase asi lip zajede na jine smesi a navic treba slicky muzou vazit i min...
na bezne silnici je to mozna jedno, 90procent ridicu nepozna prazdny kola, uplne spatne nastavenej podvozek atd..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Power Pure - Váha
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Power Pure - Váha
Dalos76>assassin> Právě, proto jsem nepsal "na okruh", protože pokud jezdíš "prd", tak lehčí gumy nepotřebuješ a vyhoví ti standardní gumy spíše trvanlivějšího charakteru - a pokud jedeš FAKT rychle, tak ti silniční směs vyhovovat taky nebude.
jasny, chapu... ale najdou se "fanousci" co koupi na motorku provozovanou na silnici lehky kola, kotouce za nesmyslny prachy, zavodni podvozek atd... a ten pocit jim za to stoji, kdybych mel prachy na vyse popsane tak to tam je a ty lehky pneu taky:)
V testech silnicnich gum BT016 prepodlesni od konce...
Ujel ji vlak. A jak Mischelin tak Dunlop je lepsi a levnejsi.
A to jsem je jezdil vsechny.
1 reakcí na tento příspěvek Michelin Power Pure - Váha
2 reakcí na tento příspěvek Michelin Power Pure - Váha
650g se mi jevi jako vyborne, jen nechapu proc je toto vyvojove usili smerovano do jineho nez racing segmentu?!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Power Pure - Váha
Dawe02>Ta cisla mluvi velmi pozitivne pro Michelin!
650g se mi jevi jako vyborne, jen nechapu proc je toto vyvojove usili smerovano do jineho nez racing segmentu?!
hele nech taky nějakou radost nám - asfaltomrdalům, jo? Dík
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Power Pure - Váha
Skoro to vypada, jako by ta uspora hmotnosti byla benefitem nejakeho jineho usili, protoze tohle opravdu na silnici nebude ten pravy marketingovy tahak
Dawe02>illMedvědGuzzin> vis jak to myslim
Skoro to vypada, jako by ta uspora hmotnosti byla benefitem nejakeho jineho usili, protoze tohle opravdu na silnici nebude ten pravy marketingovy tahak
třeba mají jen neschopný marketing
Dawe02>illMedvědGuzzin> vis jak to myslim
Skoro to vypada, jako by ta uspora hmotnosti byla benefitem nejakeho jineho usili, protoze tohle opravdu na silnici nebude ten pravy marketingovy tahak
mně se to zdá z pohledu marketingu dobrej tah, proč by jinak každej chtěl na silnici lehčí kola a všemožný race doplňky? Ale je fakt že co jsem viděl ve starších testech motohousu byly tam i rozdíly i kolem půl kila a nikde o tom ani zmínka.
Dawe02>Ta cisla mluvi velmi pozitivne pro Michelin!
650g se mi jevi jako vyborne, jen nechapu proc je toto vyvojove usili smerovano do jineho nez racing segmentu?!
jo taky to trosku nechapu, mozna kdybys zkusil zvazit slicky - myslim ze budou lehci.. ze je to proste dalsi priblizeni street gumy slickum.. kdyz uz se delaj vysoky profily tak ted i vaha... ono myslim ze uz driv bylo v hmotnosti rozdil, treba mechelin mel u pilot sportu ktery sem jezdil aramidovej vnitrek, zatimco pirellky co jsem jezdil potom mely kovovej.. kdybych je zkusil zvazit byl by rozdil uz predtim...
tzn spis je to o marketingu, v michelinu napadlo porovnat hmotnosti a ted si z toho ze jsou lehci udelaj reklamu:)
ja bych ten vnitrek udelal aramid obalenej hlinikem:) a mrketingovej blabol okolo by byl o hmotnosti i o rozvadeni tepla po pneu:)
Naposledy editováno 25.02.2010 09:25:10
Myslím si že se z toho moc závěry dělat nedají, snad jenom pár poznámek.
- trochu se to liší s Fugovým měřením, ale rozdíl u BT016 mezi přední a zadní je stejný, taky něco může být přepočtem z liber
- hodnocení pneu v testech s hmotností v podstatě nijak nesouviselo
- u Dunlop Roadsmar se mi zdá že zadní guma má víc lepivější směsi na úkor hmotnosti, protože byla hodnocená hodně dobře, ale jenom můj dojem.
- pokud budou mít mišeliny stejnou výdrž tak nějaká úspora tam je, ale je to takhle trochu nepřesný srovnání vzhledem k tomu jak se ty čísla lišej s Fugovými
- v podstatě jsem z toho moc nezjistil