Téma: Tesneni pod hlavou
 
13.10.2007 v 12:44
Zdravim chtel bych se zeptat jestli mate nekdo zkusenosti s tim kdyz se tesneni pouzije znovu po demontazi hlavy..slysel jsem ze se to da necim striknout aby to zas 100% tesnilo..jinak vypada dost zachovaly..je to na radovej 4-valec..

Tesneni pod hlavou

13.10.2007 v 12:49 | Nahoru | #1
Muzes to nastrikat klasickou vypalovaci barvou tak 2vrstvy z obou stran. Tesnit to tesni, to mam vyzkouseno - ale barva se teplotou roztece a krasne ti prilepi hlavu k valcum. Pak to sundavat dolu je chutovka, nehlede k pracnemu cisteni plochy hlavy a valcu od zbytku tesneni a barvy. Za tech usetrenych par stovek, by me uz to nestalo.

<strong>Funguje to, ale NEDOPORUCUJU ti to. Kdyz uz je ti lito koupit originalni tesneni, tak OEM vyrobce ti poskytne 1/2 cenu. A nebo si ho podle stareho nech vyrobit u Kaliny (www.kalina.cz). Nove je proste NOVE.</strong> Nak

1 reakcí na tento příspěvek Tesneni pod hlavou

13.10.2007 v 20:43 | Nahoru | #2
jj,,diky..jen ta vypalovaci barva,,to je ta brava co je na vyfuky do tech 600°C ci co?..jinak ja uz to rozebirat nebudu,,je to motor na prodej,,ja do nej jen koukl jestli je vse O.K. a ted je mi lito davat za novy tesneni.. :rolleyes:

(reakce na) Tesneni pod hlavou

13.10.2007 v 20:48 | Nahoru | #3
ZX6RR>obycejna vypalovaci barva ve spreji - cerna do 690°C, koupis ji treba v BauHausu...Nak

1 reakcí na tento příspěvek Tesneni pod hlavou

15.10.2007 v 10:35 | Nahoru | #4
kup nový origoš, dal sem tam od kaliny a je to na piču pouští to olej takže to budu muset znovu nechat zhodit a dat tam origoš plechové

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tesneni pod hlavou

15.10.2007 v 11:13 | Nahoru | #5
Pavel-Big>no to je taky napad, nahradit kovovy tesneni bezazbestovou REINZ deskou od Kaliny...Nak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tesneni pod hlavou

15.10.2007 v 16:29 | Nahoru | #6
Nak>No taky se mi to zdalo divné,ale kluk co mi to dělal říkal že je s tim maximálně spokojený že to dava na každou mašinu a že s tim nikdy nemel problemy ani kdyz to menil za plechové tož tak no asi sem jeho první nespokojený :puke:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tesneni pod hlavou

15.10.2007 v 16:46 | Nahoru | #7
Pavel-Big>to je otazka konstrukce, pokud tam mas olejove kanaly a neni to reseno obchvatem hadici nebo trubickami...tak se to mezi valci a hlavou tesni o-krouzky. No a pokud je nove tesneni z tech desek silnejsi nez puvodni plechove (coz jiste je), tak to nikdy nemuze tesnit. Nak

(reakce na) Tesneni pod hlavou

15.10.2007 v 16:57 | Nahoru | #8
Nak>no právě že ta tloušťka měla být stejná dělali to podle origo těsnění ale asi není no tak jak tak to musím vyměnit protože me to prská na celou motorku

1 reakcí na tento příspěvek Tesneni pod hlavou

23.10.2007 v 23:54 | Nahoru | #9
jedině nový,používat starší je prasárna *no* *no* *no*

(reakce na) Tesneni pod hlavou

24.10.2007 v 00:33 | Nahoru | #10
těsnění nové, at už origo nebo repliku(jestli teda je) ale sundat hlavu a kouknout jak je na tom???, nevím co jsi tam hledal ;) s tou barvou to bude fungovat , ale nemělo by to bejt tesnění staré ale nové dotáhlé a znovu povolené potom ta barva , staré vypálené těsnění to moc nezachrání
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist