Téma: Studený start s nefunkčním sytičem
21.3.2010 v 23:05
Poraďte prosím, jak nejlépe nastartovat karburátorový studený motor, když je nefunkční sytič. Musím vyměnit lanko a než se k tomu dostanu... Nechci to uchlastat, proto bych rád radu, jak nejefektivněji nastartovat.

Předem děkuji za rady.

1 reakcí na tento příspěvek Studený start s nefunkčním sytičem

21.3.2010 v 23:23 | Nahoru | #1
Asi bych to zkusil roztlačit a jak by to chytlo, hned bych pomalu jel, aby to nemělo šanci moc chcípnout na volnoběh.

Studený start s nefunkčním sytičem

21.3.2010 v 23:28 | Nahoru | #2
Zadusit sání,zacpat dlaní,hadrem,pozor na vcucnutí.Injekční stříkačku a vstříknout do sání benzin.

Studený start s nefunkčním sytičem

21.3.2010 v 23:37 | Nahoru | #3
Beru nějakou reálnou variantu, aniž bych musel rozebrat sání na motorce :) Spíš jsem myslel nějaký fígl, třeba vzít před startem několikrát za plyn, startovat s plynem/bez plynu nebo tak neco :)

Studený start s nefunkčním sytičem

21.3.2010 v 23:37 | Nahoru | #4
mno přicpat sání...

Studený start s nefunkčním sytičem

21.3.2010 v 23:40 | Nahoru | #5
Až chytne drž jí v točkách plynem, taky možnost...

Studený start s nefunkčním sytičem

22.3.2010 v 00:02 | Nahoru | #6
buď přicpat sání, nebo do něj stříknout nějakej startovací sprej. nic jednoduššího nevymyslíš.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studený start s nefunkčním sytičem

22.3.2010 v 08:27 | Nahoru | #7

Riddick>Asi bych to zkusil roztlačit a jak by to chytlo, hned bych pomalu jel, aby to nemělo šanci moc chcípnout na volnoběh.



Tak to roztlačení bych chtěl ukázat Jednou sem skoušel roztláčet sve endurko,ve třech a ňák nám to moc nešlo teda.

1 reakcí na tento příspěvek Studený start s nefunkčním sytičem

22.3.2010 v 08:34 | Nahoru | #8
Jelikož mám stejnou moto, řešil bych to takhle:
Nejjednodožší způsob bude povolit 2 šroubky na nádrži a dát pod ní prsty a sytič si zatáhnout ručně. Bez sytiče ti stejnak neblafne, leda by si ji nechal dlouho na sluníčku

Ucpání sání, blbost - vede přes rám kde netěsní natolik aby šlo na volnoběhu přicpat sání vpředu na náfucích.
Krovec-rebel: roztlačení srada je maličkost klidně ti to ukážu když po to toužíš vidět

Naposledy editováno 22.03.2010 08:39:52

Studený start s nefunkčním sytičem

22.3.2010 v 08:49 | Nahoru | #9
jestli to ma akceleracni pumpicku slo by tam "nalejt" benz i pumpovanim plynem... zastartovat, mohlo by to chvili na tu bohatou smes bezet, takhle parkrat dokola a on by se tim motor trochu ohral a mohl by bezet dyl a dyl... ale oni si ty karbcovy motory v tomhle zijou svym vlstnim zivotem.. tzn kus od kusu jiny.. ja takhle startuju husqvarnu, taky nefunkcni sytic, tak to uleju parkrat po sobe akcelerackou...

1 reakcí na tento příspěvek Studený start s nefunkčním sytičem

22.3.2010 v 09:00 | Nahoru | #10
nemá

(reakce na) Studený start s nefunkčním sytičem

22.3.2010 v 09:22 | Nahoru | #11
Krovec-rebel> hele gsxr 750 jsem viděl roztáčet na vlastní oči a v pohodě, borec ani nepotřeboval pomoc... Pak někdo na benzince roztláčel čopra, taky v pohodě... Ale jednou přijel klučina na husabergu tuším něco okolo 400 ccm a konec. Jeden na tom seděl, dva tlačili, 4 rychl. stupeň, skočil, pustil spojku a já s kamošem jsme promáčkly blatník až na kolo, jako jsme zatlačili a stejně prd . Na silnici akorát černá čára a motor se ani neprotočil
edit: písmenka

Naposledy editováno 22.03.2010 09:23:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studený start s nefunkčním sytičem

22.3.2010 v 11:54 | Nahoru | #12
Krovec-rebel> ale hovno. v sobotu jsem sám roztlačil svůj monster (1000ccm - 2vál)

(reakce na) Studený start s nefunkčním sytičem

22.3.2010 v 15:17 | Nahoru | #13
Jurawood> Já právě si teď nedokážu vybavit, zda-li se na sytic dosahne horem pod nadrzi, kdyz tam je airbox a nebo se musej sundat plasty a bokem pod ramem

(reakce na) Studený start s nefunkčním sytičem

22.3.2010 v 15:42 | Nahoru | #14

Jurawood>nemá



tak to to bude muset rozebrat:)

(reakce na) Studený start s nefunkčním sytičem

22.3.2010 v 15:44 | Nahoru | #15

HanysRR>Krovec-rebel> ale hovno. v sobotu jsem sám roztlačil svůj monster (1000ccm - 2vál)



ty endura se roztlacuji asi hur.. ja Tele roztlacoval jeden cas celkem standartne (KO baterka) a z huskou TE410 mam celkem problemy..

ono i u toho TL je to diky automatickejm dekompresorum orisek... nestaci prevalit motor jednou.. musi se 2x jeste dost svizne na to aby se dekompresor "vystavil"
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Děkujeme ,,Drne'' Suzuki GSX-R 750 RTSbike 18 22.4.2025 v 12:37 marna
Helmy na bazaru [1, 2] Suzuki GSX-R 750 RTSbike 34 17.3.2025 v 14:25 Komorerth
Dobíjení Suzuki GSX-R 750 Pluskycbr 11 13.3.2025 v 20:22 Pluskycbr
přední blatník Suzuki GSX-R 750 RTSbike 15 10.3.2025 v 11:10 RTSbike
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... Ozzy_ 11 27.2.2025 v 18:50 doucha

TOPlist