Rozhodně se do samotného generátoru žádný olej neleje.
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia ( zapalovaní) co jse tam leje za olej
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia ( zapalovaní) co jse tam leje za olej
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia ( zapalovaní) co jse tam leje za olej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia ( zapalovaní) co jse tam leje za olej
Jaký je přesný typ toho Rotaxu?
3 reakcí na tento příspěvek Aprilia ( zapalovaní) co jse tam leje za olej
http://www.manuali.i...nuatenzione/1056.htm
podle toho co jsem zjišťoval, tak žádný olej a olej v altíku je kravina... ještě jsem se s tím na žádné motorce nesetkal. Zítar zavolám servisákovi do Hondy a zeptám se ho na ty japonce, o kterých se tu mluví.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia ( zapalovaní) co jse tam leje za olej
PS: Zavolej si do Aprilie a máš klid ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia ( zapalovaní) co jse tam leje za olej
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia ( zapalovaní) co jse tam leje za olej
Edit: A taky si vem kde ta hadička je, kdyby byl v té komoře olej, tak je do půl hadice a představ si že Ti prsakne, vyteče Ti olej z motoru, hloupost...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia ( zapalovaní) co jse tam leje za olej
Cornellius píše: Něco jsem Ti sehnal, snad Ti to pomůže
http://www.manuali.i...nuatenzione/1056.htm
podle toho co jsem zjišťoval, tak žádný olej a olej v altíku je kravina... ještě jsem se s tím na žádné motorce nesetkal. Zítar zavolám servisákovi do Hondy a zeptám se ho na ty japonce, o kterých se tu mluví.
tak mas mezery,u Suzuki je to na 100%
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia ( zapalovaní) co jse tam leje za olej
Když jsem se hrabal v motorech CBX, tak třeba první generace měly snímač polohy kliky v suché komůrce a klikové ložisko bylo oddělené guferem, novější motory tam gufero neměly a tahle část elektroinstalace taky plavala v oleji. Japonci prostě zjistili, že to funguje taky a výrobně je to jednodušší a levnější.
Proste je jednodussi utesnit dekl tesnenim, ktere je mnohem levnejsi nez gufero. V seriove produkci jsou to usetrene naklady navic, v pripade problemu v provozu se to proste a jednoduse pretesni. Pri vymene gufer se puli motor. Nak