Téma: Aprilia Shiver 750 x BMW F800R
1.4.2010 v 20:23
Ahoj,
poraďte kterou:
Aprilia Shiver 750 x BMW F800R
na ježdění pro radost kolem komína a občasné cesty po Čechách ve dvou.
K ježdění se vracím po deseti letech a zatím jsem skončil u výběru z těchto dvou strojů
Díky
poraďte kterou:
Aprilia Shiver 750 x BMW F800R
na ježdění pro radost kolem komína a občasné cesty po Čechách ve dvou.
K ježdění se vracím po deseti letech a zatím jsem skončil u výběru z těchto dvou strojů
Díky
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia Shiver 750 x BMW F800R
k čemu je dobrá ta radlice na sníh pod motorem???

ale vážně, dnes jsem se shodou náhod na oba bajky koukal v olomouci. Aprilka hraje na design, kdežto z bavora přímo čiší praktičnost a účelnost, řekl bych, že bude i pohodlnější a větší...
Naposledy editováno 01.04.2010 21:02:32




ale vážně, dnes jsem se shodou náhod na oba bajky koukal v olomouci. Aprilka hraje na design, kdežto z bavora přímo čiší praktičnost a účelnost, řekl bych, že bude i pohodlnější a větší...
Naposledy editováno 01.04.2010 21:02:32
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia Shiver 750 x BMW F800R
no do alp cestuju taky :D klín pod motorem mám, ale ne takovou radlici
to snad kvůli ostrým hranám nemůže projít ani STK
to je hnus velebnosti, jdu blejt




jednoznačně BMW. hlavně pokud se vracíš do sedla po 10 letech, bude BMW přívětivější. NA cestování je to taky jednoznačný a spotřeba je u 800ky kolem 4 litrů, což je reálný a neuvěřitelný. Známej měl F800 a jezdil 3,7-4,2, míň než já tehdy na Versysu 650 a to jsem si myslel že mám nepřekonatelnou spotřebu. BMW pojede líp odspodu a veprostřed, Aprilka bude točivější. Někde jsem viděl graf F800 a měl skoro 90k a 85Nm
Za mě BMW

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia Shiver 750 x BMW F800R
honziskoo>no do alp cestuju taky :D klín pod motorem mám, ale ne takovou radlici
to snad kvůli ostrým hranám nemůže projít ani STK
to je hnus velebnosti, jdu blejt



Kámoši mají Aprilii Shiver a rozhodně je agilnější, lépe jede.
BMW F800R (mám S) pojedde pomaleji má cca o 10 koní méně.
Já BMW vyladil a dnes jsem i výkonově trochu více jak Shiver takže bez problémů.
Shiver má malou nádrž takže 200 km a musíte tankovat jinak máte smůlu.
BMW F800R (mám S) pojedde pomaleji má cca o 10 koní méně.
Já BMW vyladil a dnes jsem i výkonově trochu více jak Shiver takže bez problémů.
Shiver má malou nádrž takže 200 km a musíte tankovat jinak máte smůlu.
Tak design bych asi neřešil,tam je to přeci jasný.Navíc Lexo sorry,ale ta úprava od Touratechu je sice asi účelná,ale vyloženě hnusná.Normálně se mi to Báwo docela líbí taky,ale tohle mě dostalo...
Mmch má Shiver možnost volby map,takže při nějakym "rainu" to bude hodný až dost

Mmch má Shiver možnost volby map,takže při nějakym "rainu" to bude hodný až dost
QuincyMax: Ahoj, ja mám F 800 R. Kúpil som ju na začiatku sezóny a najazdil som na nej 11 000 km, takže už o nej čo to viem.
Čo sa týka komfortu, tak musím vyzdvihnúť sedadlo, ktoré je vynikajúco tvarované a veľmi pohodlné, ako aj poloha jazdca je príjemná.
Brzdy, hlavne predná (brembo) je vynikajúca, netreba vynaložiť veľkú silu na páčku a silno brzdí a je dobre dávkovateľná.
Ovládateľnosť je taktiež perfektná a na šantenie v zákrutách je tá motorka priam stvorená.
Podvozok síce nie je nastaviteľný, dá sa nastaviť iba predpätie zadnej pružiny, ale aspoň mne úplne postačuje, náklony na stúpačky zvláda hravo. Na okruhu by to už nebolo ono, ale v premávke super.
Motor je podľa mňa veľmi vydarený. Krásne potiahne už od najnižších otáčok. Síce motor nemá úplne lineárny priebeh výkonu a cítiť tam jemné prepady výkonu, ale mne to neprekáža. Celkový výkon 87 koní mi absolútne postačuje aj na športovú jazdu a nikdy som nemal problém stíhať omnoho silnejším motorkám, lebo v premávke sa väčší potenciál ani využiť nedá. A spotreba? 3,5 - 4 litre. Maximálne som sa dokázal dostať na 4,5 ale to už je strop.
Poruchy: Za ten relatívne krátky čas čo ju mám, tak ma moc nepotešila. Ako prvý začal blbnúť prepínač na diaľkové svetlo, asi tam je zlý kontakt. Ďalšia vec čo ma veľmi prekvapila pri výjazde bola, keď sme raz zastavili na kofolku a keď som zosadol z motorky, tak som zbadal odpadnutý chladič, ktorý držal už iba na hadiciach. Pri tom sa oprel o výfukové zvody a natavil ventilátor. Našťastie sa nič vážne nestalo. Zistil som, že problém bol v zlomenom úchyte chladiča a už som to vyriešil. Najviac ma však mrzí posledná porucha, teda momentálna ale o nej viac tu:
http://www.motorkar...ft=116809&fid=18
http://motoride.sk/...oradna&tid=54158
Ja som s tou motorkou nadmieru spokojný, dlho som vyberal a nakoniec som si vynikajúco zvolil. Perfektne mi sadla. Keby som ju mal predať, tak neviem, s ktorou motorkou by som bol viac spokojný. Dúfam, že sa mi podarí opraviť ten motor aby som mohol zase jazdiť.
Čo sa týka Shivera, tak na ňom som sedel iba v autoškole a jazdil som s ním pomedzi kuželky :D Jeden rozdiel som si všimol vo výške sedla, Shiver ho má vyššie, a druhý, že motor je o dosť viac ucukaný pri nízkych otáčkach ako môj. Vo vysokých otáčkach som ho bohužial nemal možnosť vyskúšať.
Dizajn je vec vkusu, ale musím povedať, že na fotkách sa ani mne moja motorka nepáči, ale naživo je krásna, podľa mňa.
Je to na tebe. Prajem ti šťastný výber a veľkú spokojnosť.
Čo sa týka komfortu, tak musím vyzdvihnúť sedadlo, ktoré je vynikajúco tvarované a veľmi pohodlné, ako aj poloha jazdca je príjemná.
Brzdy, hlavne predná (brembo) je vynikajúca, netreba vynaložiť veľkú silu na páčku a silno brzdí a je dobre dávkovateľná.
Ovládateľnosť je taktiež perfektná a na šantenie v zákrutách je tá motorka priam stvorená.
Podvozok síce nie je nastaviteľný, dá sa nastaviť iba predpätie zadnej pružiny, ale aspoň mne úplne postačuje, náklony na stúpačky zvláda hravo. Na okruhu by to už nebolo ono, ale v premávke super.
Motor je podľa mňa veľmi vydarený. Krásne potiahne už od najnižších otáčok. Síce motor nemá úplne lineárny priebeh výkonu a cítiť tam jemné prepady výkonu, ale mne to neprekáža. Celkový výkon 87 koní mi absolútne postačuje aj na športovú jazdu a nikdy som nemal problém stíhať omnoho silnejším motorkám, lebo v premávke sa väčší potenciál ani využiť nedá. A spotreba? 3,5 - 4 litre. Maximálne som sa dokázal dostať na 4,5 ale to už je strop.
Poruchy: Za ten relatívne krátky čas čo ju mám, tak ma moc nepotešila. Ako prvý začal blbnúť prepínač na diaľkové svetlo, asi tam je zlý kontakt. Ďalšia vec čo ma veľmi prekvapila pri výjazde bola, keď sme raz zastavili na kofolku a keď som zosadol z motorky, tak som zbadal odpadnutý chladič, ktorý držal už iba na hadiciach. Pri tom sa oprel o výfukové zvody a natavil ventilátor. Našťastie sa nič vážne nestalo. Zistil som, že problém bol v zlomenom úchyte chladiča a už som to vyriešil. Najviac ma však mrzí posledná porucha, teda momentálna ale o nej viac tu:
http://www.motorkar...ft=116809&fid=18
http://motoride.sk/...oradna&tid=54158
Ja som s tou motorkou nadmieru spokojný, dlho som vyberal a nakoniec som si vynikajúco zvolil. Perfektne mi sadla. Keby som ju mal predať, tak neviem, s ktorou motorkou by som bol viac spokojný. Dúfam, že sa mi podarí opraviť ten motor aby som mohol zase jazdiť.
Čo sa týka Shivera, tak na ňom som sedel iba v autoškole a jazdil som s ním pomedzi kuželky :D Jeden rozdiel som si všimol vo výške sedla, Shiver ho má vyššie, a druhý, že motor je o dosť viac ucukaný pri nízkych otáčkach ako môj. Vo vysokých otáčkach som ho bohužial nemal možnosť vyskúšať.
Dizajn je vec vkusu, ale musím povedať, že na fotkách sa ani mne moja motorka nepáči, ale naživo je krásna, podľa mňa.
Je to na tebe. Prajem ti šťastný výber a veľkú spokojnosť.
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia Shiver 750 x BMW F800R
Přesně tak. Na blbiny a takové živé poježdění je Shiver super. Až na tu spotřebu ( cca 6-7 l ) něám co bych této motorce vytkl...
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia Shiver 750 x BMW F800R
Videls to nazivo nebo jen na obrazku?
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia Shiver 750 x BMW F800R
Jo, tyhle mam nejradsi. Neco totalne odsoudit podle par obrazku...

No měl jsem možnost jezdit BMW F800S a švagr měl Shivera 750.
- BMW - menší spotřeba 5 litrů ku 7
- BMW - lepší úložné prostory a vůbec možnost cokolikv přidělat
- BMW - cestování. Za den klidně 1000 km bez bolavého zadku
- BMW - řemen - pecka není potřeba nic mazat, ale zase takový gumový projev oproti řetězu na Shiveru
- BMW - tragická přední vidlice, potápí se a celkově mne zklamala.
- BMW - ladil jsem to a když jsem tomu přidal 8 koní tak nestačily brzdy ani tlumiče...
- Shiver - má více výkonu a lepší podvozek než BMW
- Shiver - klidně ti nakope
- Shiver - mě se líbí BMW i Shiver
Shiver je podle mne lepší sportovní nářadí.
BMW je pro šetřílky, i když stojí více a marťany
- BMW - menší spotřeba 5 litrů ku 7
- BMW - lepší úložné prostory a vůbec možnost cokolikv přidělat
- BMW - cestování. Za den klidně 1000 km bez bolavého zadku
- BMW - řemen - pecka není potřeba nic mazat, ale zase takový gumový projev oproti řetězu na Shiveru
- BMW - tragická přední vidlice, potápí se a celkově mne zklamala.
- BMW - ladil jsem to a když jsem tomu přidal 8 koní tak nestačily brzdy ani tlumiče...
- Shiver - má více výkonu a lepší podvozek než BMW
- Shiver - klidně ti nakope
- Shiver - mě se líbí BMW i Shiver
Shiver je podle mne lepší sportovní nářadí.
BMW je pro šetřílky, i když stojí více a marťany
Karel_Dvorák>
na 7 Litu jsem se u Shivera nikdy nedostal... Myslim, tak pod 6L. A to nejezdim kochacku. Mozna na okruhu by to slo na 7L.
Inak mel jsem F800R, ted mam Shivera a ten mi sedi celkove lip, nez Bawo. S poruchovosti to neni zadna tragenie, jak se rika.
BMW ma dobre sedlo, ale na Shiverovi taky jezdim stovky km a nemuzu si stezovat ani na pozes, ani na sedlo.
Shiver, ale hodne hreje prdel od vyfuku, ktery je po celym sedlem, tak na krizovatkach je to dost citit. Zase ma v serii lepsi zvuk.
Naposledy editováno 17.06.2015 06:13:37
na 7 Litu jsem se u Shivera nikdy nedostal... Myslim, tak pod 6L. A to nejezdim kochacku. Mozna na okruhu by to slo na 7L.
Inak mel jsem F800R, ted mam Shivera a ten mi sedi celkove lip, nez Bawo. S poruchovosti to neni zadna tragenie, jak se rika.
BMW ma dobre sedlo, ale na Shiverovi taky jezdim stovky km a nemuzu si stezovat ani na pozes, ani na sedlo.
Shiver, ale hodne hreje prdel od vyfuku, ktery je po celym sedlem, tak na krizovatkach je to dost citit. Zase ma v serii lepsi zvuk.
Naposledy editováno 17.06.2015 06:13:37
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia Shiver 750 x BMW F800R
Ahoj, dovolím si vskrisit toto téma, abych se zeptal na vhodnost Shiver 750 pro menší postavy. Mám za sebou dva roky na Er6n (cca 18 000 km, před tím nic) a koukam se po nějakém nástupci na příští sezónu. Dívám se na Shiver 750 a BMW F800R a zajímá mě, jestli první jmenovaná je vhodná pro jezdce menší podsadite postavy (172cm, 85 kg). Typické využití u me jsou odpoledni projizdky po práci a ve volnych dnech tak 300 km po okreskach a obcas nejaky prodlozeny vikend v sedle. Většina z vás tu spíš uvádí jako výhodu, že se na ni poskladaji vyšší jezdci, ale mně se prostě líbí, tak mě zajímá, jestli má smysl si shánět možnost si na ni aspoň sednout. Diky
ro_HAN> Složitá otazka
nejjednodušší je si obě projet. Shiver jsem měl a zkusila si ho i moje žena , 175cm, takže i nižší postava by neměla mít problém. Ale ve srovnání s CB500F co má teď to na ní bylo podle jejího vyjádření moc “divoký” . A jelikož chce po sezóně vyměnit byli jsme se podívat u Tasse, má/ měl teď nevím v nabídce docela hezké F800R a i posezem, ergonomií , výbavou se jí líbilo víc než Shiver. Za mě, i jako bývalému majiteli shiver se mi zdá to báwo na to co chceš vhodnější
E: n blbnutí a svižnější sportovní jizdu shiver, na klidné vyjížďky a cestování báwo. Ne ze by to taky nejelo, ale většinou to má už kufry atd a shiver je na bazaru v nabídkách až na výjimky bez ničeho
Naposledy editováno 25.09.2023 09:39:50

E: n blbnutí a svižnější sportovní jizdu shiver, na klidné vyjížďky a cestování báwo. Ne ze by to taky nejelo, ale většinou to má už kufry atd a shiver je na bazaru v nabídkách až na výjimky bez ničeho
Naposledy editováno 25.09.2023 09:39:50
ro_HAN> Ahoj, nevím, jestli už jsi Shivera koupil nebo o něm pořád přemýšlíš. Já mám 171cm a 75kg a nemám s ním problém. Na obě strany dosáhnu na půl chodidla a mimo to, že couvat v sedle se dá jen po rovině, není jediný problém. Minulý rok jsem najezdil 8000km, z toho 2000km v Rakousku, motorka mi ani jednou nespadla, všechno v pohodě. Navíc je to moje první větší motorka, takže jsem na ni sedal bez zkušeností.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Spojkový koš Aprilia shiver oprava Aprilia SL 750 Shiver | Fueltank | 9 | 2.3.2025 v 19:02 _Michal |
Aprilia Shiver 750 únik oleje Aprilia SL 750 Shiver | BV75 | 3 | 4.11.2024 v 15:31 Krautkopf |
Akú motorku ďalej Honda VFR 800, Suzuki DL 650 V-Strom, Yamaha XVS 110... | Hipinko | 10 | 5.10.2024 v 13:33 Čépa85 |
Naháč se zátahem v nízkých otáčkách... [1, 2] KTM Duke 690, BMW F 800 R | bjj_ | 58 | 16.9.2024 v 15:06 Smog_Phantom |
Něco kape pod motorku Aprilia SL 750 Shiver | JakTakCvak | 11 | 9.9.2024 v 18:16 CloudJumper |