- motorka jede jak splašená, evidentně tahá víc, po ubrání nestřílí,hedvábnej chod
- trochu za to víc letos tahám, protože jsem si na ni zvykl-ale kurva spotřeba atakuje 9,5 l na sto , když jsem do ní lil 95 , tak jsem se nedostal přes 8 l.
nejsem socka, takže kvůli penězům za beneli to neřeším, ale letos jedu do rumunska a tam asi bude problém s dojezdem.
Jinak podotýkám WR je 2 roky stará,výfuk Leo Vince, natryskovaná, vzduch filtr čistej,ventily zkontrolovaný.
Jinak abych tady jako jedinej(! )napsal něco k tématu - tak spotřeba čtyřipade čtyřtaktů takováhle klidně bejt může.Pokud si jseš jistej, že je vše v pořádku, tak si můžeš bejt stejně tak jistej, že kolegové v Rumunsku budou mít spotřebu +- stejnou(pokud pojedou stejnou kubaturu), tudíž budete potřebovat tankovat stejně.A taky si myslim, že v Rumunsku budete jezdit třebas víc delších přejezdů vyšší rychlostí, což spotřebu taky srazí.
Kdyby tě to stejně neuklidnilo tak máš jedinou možnost - koupě větší nádrže
TŘEBA TU
1 reakcí na tento příspěvek WR 450 začala chlastat
Taky mi ta moje 450 bere kolem 8,5-9l na 100km, takže teď taky řeším, jak zvýšit dojezd a jednou z variant je také koupě větší nádrže z USA... Rozhodně nehodlám vozit místo pití v kejmlu benzín...
Takže bych to být tebou asi nějak moc neřešil, protože pokud bys chtěl snížit spotřebu např. jiným nastavením karburátoru, tak zase přijdeš třeba o spodek, nebo ti to udělá někde díru apod.
Takže pokud ti to jede pěkně, smiř se se spotřebou a užívej si zátahu nebo zkus pořešit tu větší, nebo nějakou přídavnou nádrž...
1 reakcí na tento příspěvek WR 450 začala chlastat
-bentín teoreticky 8/100 km = 2,40,- km
-olej a filtr - 500/300 km = 1,60,- km
-řetězovka 3000/3000 km = 1,- km
-pneu 2600/800 km = 3,25,- km
To je jen nejnutnější udržba,nepočítal jsem ani zničené díly,repase tlumení,ložiska kol,pojištění,ztráta hodnoty....nebo go motoru ..10-20tkč /5t- 10t km..
takže jestli mi bere 6 nebo 8 je mi opravdu v celku jedno,jelikož benzín měně podstatná položka