Téma: Komprese
8.4.2010 v 19:06
Zdravím, chtěl jsem znát názor, zda je normální komprese na zadním válci 8,5 a na předním válci jen 2 amt. Je to měřeno na studeném motoru. Díky za reakce

Komprese

8.4.2010 v 19:12 | Nahoru | #1
IMHO je to malo vepredu urcite vzadu to jeste ujde.. to mam ja na teplym motoru

1 reakcí na tento příspěvek Komprese

8.4.2010 v 19:16 | Nahoru | #2
vim o tom koulo ale nemeri se na teplem?

e: nechci rozumovat jenom se ptam

Naposledy editováno 08.04.2010 19:24:08

Komprese

8.4.2010 v 19:21 | Nahoru | #3
Kroužky v hajzlu.
Ať měříš na teplém nebo na studeném, tohle je brutál. Někdo s tím tůroval při studeném nebo to hodně blbě zajížděl.
Takový motor bych nechtěl

Komprese

8.4.2010 v 19:33 | Nahoru | #4
Tlak by měl být minimálně 3-3,5 atm. a to už je taky sakra málo...

(reakce na) Komprese

8.4.2010 v 20:26 | Nahoru | #5

DRN>vim o tom koulo ale nemeri se na teplem?

e: nechci rozumovat jenom se ptam



na teplým motoru a s plným plynem

Komprese

8.4.2010 v 22:11 | Nahoru | #6
Jak psáno výše. Kroužky v toaletě!

1 reakcí na tento příspěvek Komprese

9.4.2010 v 07:42 | Nahoru | #7
stačí ventil bez vůle a už je tlak takhle nízký. Ale né užčitě jsou to kroužky když to všichni říkají, na 110%

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komprese

9.4.2010 v 15:16 | Nahoru | #8
Jurawood> Děkuji za utěšující zprávu, budu v to doufat. dnes jsem byl po pár servisech a dostal jsem rady co mám jěště proměřit aby se ukázalo zda je to píst či ventily. prý na to satčí olej...

(reakce na) Komprese

14.4.2010 v 20:15 | Nahoru | #9
Milan_cze> Ahoj. Mám tlaky 8,5 na zadním a 8 na předním. Mohou to bejt i podpálený ventily.
Měří se to na teplém motoru.

1 reakcí na tento příspěvek Komprese

15.4.2010 v 15:49 | Nahoru | #10
Můj Alp žral olej jak protrženej. Napřed jsem zkusil vyměnit jen simerinky na ventilech - beze změny. Následovalo přeměření komprese, zadní 9,5 a přední 0 (přitom motorka jela dobře...)
Pak jsem motor rozhodil a zjistil, že písty ve válcích lítaj jak nudle v bandasce. Nechal jsem tedy vybrousit válce, koupil pístní sady, zabrousil ventily a udělal takovou malou generálku. Teď už jen čekám na lepší počasí, abych ho mohl zajet (na tachometru 25000km, ale vypadalo to, jako by stokrát objel rovník)
Podle servisáků je ještě přijatelná komprese kolem 8, měří se na teplém motoru.
Taky se do válců leje petrolej, pomůže trochu když jsou připečené kroužky. Ale není to konečné řešení. Myslím, že máš dvě možnosti - nechat ho jezdit, dokud pojede anebo se pustit do opravy. V každém případě ti budu držet palec

(reakce na) Komprese

21.4.2010 v 15:58 | Nahoru | #11
kyby> člověče ta ho už pěkně proháníš.. za tenhle týden jsem Tě viděl minimálně dvakrát. Zatím jsem vyměnil svíčky, filtr a zatím jezdím... Ale na příští sezonu se tomu také nevyhnu..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gipro Honda XL 600V Honda XL 600V Transalp Robek91 2 5.6.2024 v 22:05 Cortes1079
Rodíl mezi typy TA600 Honda XL 600V Transalp sekáčmagor 11 22.3.2024 v 19:52 Destroyer
Ľahké enduro na ryby [1, 2] Honda XL 600V Transalp Miro1769 49 18.3.2024 v 18:09 callowsick
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp Kongošt 2 20.2.2024 v 09:08 Kongošt
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp Kongošt 1 17.2.2024 v 00:35 vilemx


TOPlist