Téma: pionýr volnoběh
8.4.2010 v 19:59
čaute mám menší problém složil sem pionýra a když ho nastartuju tak drží na volnoběh vysoké otáčky a nejde to štelovat ani tim šroubkem na karbecu ani tim jak se šteluje vůle lanka,někdo mi psal že to může přisávat falešný vzduch ale když ucpu rukou sání tak zdechne takže to podle mého nesaje už nevím co s tím dělat jinak pionýr jede dobře nehltí se nic ale ten volnoběh prostě nejde seštelovat lanko my taky nikde nedře tak prosím o radu díky moc

pionýr volnoběh

8.4.2010 v 20:06 | Nahoru | #1
Ahoj, a co lanko,je dostatečně dlouhé? máš v rukojeti plynu aspoň nějakou vůli? Jinak často to přisává na přírubě, zkus ji dotáhnout nebo ještě lépe vyměnit její těsnění.

pionýr volnoběh

8.4.2010 v 20:11 | Nahoru | #2
krátký lanko a nebo tu přírubu velkym pilníkem vem... ona se bude lesknout kde brousí a kde ne, tak tam to může dělat trable

pionýr volnoběh

8.4.2010 v 20:15 | Nahoru | #3
mě to taky nešlo, problém byl ve šroubku a šoupátku když šroubuješ ten šroubek, tak on má nadzvednout šoupátko, ale u mě ten šroubek měl vytlačenou díru do toho šoupátka a tak jsi mohl šroubovat kolik jsi chtěl a ten šroub jen zalezl do te díry šoupátko to nenadzvedlo snad chápeš, tak na to zkus kouknout

E: když budeš s tím šroubkem točit, tak dej plyn na plno, aby to zas nevytlačilo díru do šoupátka

Naposledy editováno 08.04.2010 20:18:40

pionýr volnoběh

8.4.2010 v 20:20 | Nahoru | #4
eště mrkni na jehlu jak jí tam máš

pionýr volnoběh

8.4.2010 v 20:51 | Nahoru | #5
může být chudá směs, zvednout jehlu, popřípadě malinko hnout hladinou

pionýr volnoběh

8.4.2010 v 21:42 | Nahoru | #6
Pamatuji se, že když jsem měl moc našponovaný lanko u Mustanga, tak volnoběžné otáčky se měnily s úhlem natočení řídítek. Jinak vysoký volnoběh u fichtla může souviset opravdu jen s tím, že je šoupátko moc vysoko. Mimo tipů, které zde již zazněly mě napadá ohlá jehla nebo její špatné usazení v šoupátku. Někdy se umí tam segrovka-podložka zaseknout do pružiny

pionýr volnoběh

9.4.2010 v 07:02 | Nahoru | #7
Taky bych to viděl jako ostatní na krátký lanko, nebo přisávání vzduchu. Možná malou hladinu v plovákový komoře. Jinak mě takhle z hlavy nic nenapadá. Vyměň těsnění mezi válcem a přírubou a mezi přírubou a karbecem. Pak mrkni na tu hladinu a uvidíš...

pionýr volnoběh

9.4.2010 v 08:54 | Nahoru | #8
1/ kontrola vůle lanka plynu
2/ kontrola šoupátka a šroubu volnoběhu (vymačkaná díra v šoupátku od šroubu volnoběhu)
3/ vyčisti trysku volnoběhu
4/ kontrola výšky hladiny v plovákové komoře
5/ kontrola těsnosti příruby na válci (většinou je příruba prohnutá - těsnění + přebrousit)
6/ popustit jehlu šoupátka o 1 zářez níž
7/ jinak nevim

Měl jsem stejný problém a výše uvedené body nezabraly , pomohla až koupě
nového šoupátka, jehly, šroubku volnoběhu, trysky a střední části příruby s těsněním.
Celkem za 300,-

pionýr volnoběh

9.4.2010 v 20:48 | Nahoru | #9
díky moc zkusím a uvidim
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pionýr nejde do otáček a nedrží vol... Jawa 50/23 Mustang ZdEnEk106 14 30.9.2024 v 17:29 papiboy
Koupím tp jawa 23 Jawa 50/23 Mustang Komoj 17 2.9.2024 v 10:19 FJRPEPA
Jawa 50 prokluzuje spojka Jawa 50/23 Mustang simnem 7 16.8.2024 v 12:15 simnem
Jawa mustang je možné že z veľkého ... Jawa 50/23 Mustang Duso12 4 14.8.2024 v 20:50 Duso12
Jawa mustang nemá tp ani štítok čo ... Jawa 50/23 Mustang Duso12 16 12.8.2024 v 10:31 Johny_Servis


TOPlist