Téma: šlapačky 2T vs 4T
jaký jsou rozdíly v chování? reakce na plyn,údržba....
- co je asi lepší a proč?
- jakej je výkon u různých kubatur?
- co je optimální na začátek?
- co je asi lepší a proč?
- jakej je výkon u různých kubatur?
- co je optimální na začátek?
Nelze říci co je lepší, každému vyhovuje něco jiného. 4T se dá říci že je třeba lepší na mokru, protože i na volnoběh motorka jede pořád vpřed, zatímco 2T se musí prostě alepoň trochu točit. Ale jsou jezdci kterým 4T nesedl a nesedne ( v MS třeba Cabestany ) a vrátí se zpátky na 2T. Nelze asi ani říci co je lepší pro hobíka. U 4T je problém vyšší pořiovací cena a fakt, že jedinný dobrý 4T dělá v podstatě Honda, někde za ní je Sherco a Beta. U Bety se vývoj 4T trialu zastavil, neboť nařízení FIMu o povinném nasazení těchto strojů v MS bylo opět odloženo a i další důvod kde sice se argumentuje tím, že 4T má fajn emise proti 2T je sice fajn, ale zase aby 4T jel tak to je pak hodně hlučnej. A i tady platí, že aby se dalo závodit na úrovni, tak u 2T na to stačí klidně 270ccm ale u 4T potřebuješ 300ccm. Ale to je na závodění na úrovni, nikoliv na hobby ježdění. Je to asi stejné jako všude. Pro 2T mluví levnější nákup, asi jednodušší servis pokud a i váha. 4T je o něco těžší, dražší a u 2T když to nejede vyměníš trysku a frčíš. Například u Montesy 4T ale musíš přes počítač nahrát mapu... Já jezdím a jezdil jsem 2T, vyhovuje mi to a já osobně i budoucnost 4T v trialu nevidím nijak extra optimisticky. Každá fabrika má 4T nějak hotov, ale pro závodění na úrovni kromě Montesy skoro nepoužitelnej. Za mne bych ti doporučil dvoutakt, ale to je jen můj názor. Pokud 4T funguje, taky to není rozhodně špatný.. Prostě někdo má rád vdolky a někdo holky. Taky asi nelze říci jestli je lepší závodní enduro 2T nebo 4T.. A kubatůry se v trialu nejezdí, nejvyšší obsah v sérii má u 2T myslím Gas Gas a to 292ccm a u 4T myslím Sherco cca 320ccm..
teda Jirko...to bylo vyčerpávající
...já mám u gase problém,že mám na plynu asi dost velkou vůli a pak se mi stává,že přidám vlastně pokaždý jinak....jenže jsem na bowdenu žádný štelování nenašel...budu se v tom muset povrtat...pak mě dost trápí pedál zadní brzdy,kterej je vejš než stupačka a fakt ho hledám...

Souhlas s Rafanem. Jinak já mám 4T a co se týká výkonu, tak jezdím prý na "stopětacváce" protože tam mám stále katalyzátor a tem prý možná skoro půl výkonu pobere( ale zase na druhou stranu mám hodně přes metrák a NIKDY mi na to co jezdím výkon motoru nechyběl. Ale asi je to o tom, že jinak jezdí hobbík a jinak "áčkař". Ten 4t je pro důchodce a proto jsem s ním spokojen
a pro začátečníka pokročilého věku je dle mého názoru rozhodně vhodnější 4T, kterej je vlídnější než třeba Gasík kterej je vážně dost vostrej..

1 reakcí na tento příspěvek šlapačky 2T vs 4T
dost vostrej teda fakt je...

1 reakcí na tento příspěvek šlapačky 2T vs 4T
Jenom trochu OT: Zil: Snad moje nejoblíbenější pivo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šlapačky 2T vs 4T
Carlos.> ty vole....teď jsi mi dal...než mi to docvaklo...taky bych ho někdy ochutnal...když už mě sponzorujou 
btw nevíte někdo z hlavy jak se šteluje ten plyn???
Naposledy editováno 12.04.2010 19:03:13

btw nevíte někdo z hlavy jak se šteluje ten plyn???
Naposledy editováno 12.04.2010 19:03:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šlapačky 2T vs 4T
Zil> Vůle lanka u plynu se šteluje na bovdenu, asi 2cm nad karburátorem. Jdi po lanku a uvidíš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šlapačky 2T vs 4T
Jirka.M>Zil> Vůle lanka u plynu se šteluje na bovdenu, asi 2cm nad karburátorem. Jdi po lanku a uvidíš.
Já to mám cca 3cm od heftu plynu na lanku. Co se týče 4T a 2T.
4T - 2x vyšší cena
- výborná za mokra
- začátečníkovi neublíží
2T - 280 a 300 divočina, vhodná pro zkušenějšího jezdce
- snadná údržba motoru
- nepatrně nižší hmotnost
Kdysi jsem jezdil Fantic 301 (2T), divočák, v bahně bylo obtížné se rozjet, ale na suchu vynikající.
Do důchodu mám 4T, nemohu si ji vynachválit. Motorka jezdí sama, jen se nesmím pustit řidítek.
4T - 2x vyšší cena
- výborná za mokra
- začátečníkovi neublíží
2T - 280 a 300 divočina, vhodná pro zkušenějšího jezdce
- snadná údržba motoru
- nepatrně nižší hmotnost
Kdysi jsem jezdil Fantic 301 (2T), divočák, v bahně bylo obtížné se rozjet, ale na suchu vynikající.
Do důchodu mám 4T, nemohu si ji vynachválit. Motorka jezdí sama, jen se nesmím pustit řidítek.
2 reakcí na tento příspěvek šlapačky 2T vs 4T
Mám co se trialky týče jeden problém. Mám betu 2008 250 a nemám tam nikde scípák.
Nemáte někdo tucha,na co to mám připojit? Dá se tam dát stejný,jako je na endurech,t.j. zkratovací,nebo jak se to řeší na těchto prkačech?

Nemáte někdo tucha,na co to mám připojit? Dá se tam dát stejný,jako je na endurech,t.j. zkratovací,nebo jak se to řeší na těchto prkačech?
prackarr> To ti asi nejlíp zodpoví http://kroustek.sweb.cz/ kontakty jsou v sekci Trial show
prackarr>Mám co se trialky týče jeden problém. Mám betu 2008 250 a nemám tam nikde scípák.
Nemáte někdo tucha,na co to mám připojit? Dá se tam dát stejný,jako je na endurech,t.j. zkratovací,nebo jak se to řeší na těchto prkačech?
čau, řešil jsem stejný problém na svém TXT 300 2006 a objednal jsem si od brumla.com normalní zkratovací motocrossovej chcípak na KX, a metodou pokus omyl jsem se na poprví trefil. :D Sundej nádrž a oni tam náký drátky budou, tak to zkus a je to :D
1 reakcí na tento příspěvek šlapačky 2T vs 4T
já mám strach,abych nešlusnul jednotku a neodešla.

3 reakcí na tento příspěvek šlapačky 2T vs 4T
Rafan to kvalifikovaně shrnul
Minulou sobotu jsem na téma 4T/2T dlouho mluvil se Šmrdlou jezdící 4T Hondu mnoho let. Mluvil tak, že mám chuť tu Hondu vyzkoušet. Nic krom ní asi nemá smysl. Na toto téma se dá plkat do nekonečna. lepší je ale jezdit...

Minulou sobotu jsem na téma 4T/2T dlouho mluvil se Šmrdlou jezdící 4T Hondu mnoho let. Mluvil tak, že mám chuť tu Hondu vyzkoušet. Nic krom ní asi nemá smysl. Na toto téma se dá plkat do nekonečna. lepší je ale jezdit...

DavidH> Pro mladýho ambiciozního jezdce rozhodně 2T, pro toho, kdo už ambice nemá a chce si to málo co umí užívat bych se klonil ke 4T. Nezanedbatelnou roli asi hrají i levnější náklady na 2T. Tož ale jak říkáš, neplkat a jezdit ať tak, nebo tak

Jo přidám nevýhodu 4T. Dnes jsem tu mojí holku "blejskal" wapem a i když jsem se varoval stříkat do blízkosti řídící jednotky a tak, tak přesto problémek
Přes dvě hodiny jsem se snažil nastartovat bez úspěchu( i přesto, že jsem po umytí řádil kompresorem jak černá ruka( to by se asi u 2T nestalo. Jednoduchost 2T asi není na škodu))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šlapačky 2T vs 4T
DavidH> Přijď si Hondu vyzkoušet, patříš mezi tu malou skupinu lidí, které se motorka půjčuje.
Sherco mně poslalo Cabes replicu. Ti od 4T utekli zpět k 2T.
New Exhaust Pipe 2t Titanium
New Cabestany Replica Stickers
Front And Rear Wheels Gold Color
Frame Blue Color
Dell'Orto Carburattor VHST 28b
New Kit 300 (Piston, Cylinder And Cylinder Head)
Clutch Front Pump Assy Racing Tr
[img]
Naposledy editováno 21.06.2010 17:57:50
New Exhaust Pipe 2t Titanium
New Cabestany Replica Stickers
Front And Rear Wheels Gold Color
Frame Blue Color
Dell'Orto Carburattor VHST 28b
New Kit 300 (Piston, Cylinder And Cylinder Head)
Clutch Front Pump Assy Racing Tr
[img]
Naposledy editováno 21.06.2010 17:57:50
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.