Téma: urazit mu pravou pazouru
 
12.4.2010 v 21:23
zkoušel to někdo?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) urazit mu pravou pazouru

13.4.2010 v 09:35 | Nahoru | #1
_George_> olejový čerpadlo běží na plno, vodní pumpa běží na plno, větrák na chladiči si podle potřeby sepne...motor je sice v točkách, ale zatížení naprosto minimální. woe jako vo co gou? když někdo letí po dálnici z prahy do brna 250-300, tak dostává neskutečnou čočku nejen motor samotnej, ale i spojka, převodovka, sekundár prostě všechno

(reakce na) urazit mu pravou pazouru

13.4.2010 v 09:56 | Nahoru | #2

karf>_George_> olejový čerpadlo běží na plno, vodní pumpa běží na plno, větrák na chladiči si podle potřeby sepne...motor je sice v točkách, ale zatížení naprosto minimální. woe jako vo co gou? když někdo letí po dálnici z prahy do brna 250-300, tak dostává neskutečnou čočku nejen motor samotnej, ale i spojka, převodovka, sekundár prostě všechno



Asi tak.

(reakce na) urazit mu pravou pazouru

13.4.2010 v 13:11 | Nahoru | #3

karf>_George_> olejový čerpadlo běží na plno, vodní pumpa běží na plno, větrák na chladiči si podle potřeby sepne...motor je sice v točkách, ale zatížení naprosto minimální. woe jako vo co gou? když někdo letí po dálnici z prahy do brna 250-300, tak dostává neskutečnou čočku nejen motor samotnej, ale i spojka, převodovka, sekundár prostě všechno



nevim teda jak se vyznáš ,ale tady ten typ neměl kapalinou chlazenej motor,ale olej vzduch takže chlazení při 0 rychlosti žádné...a když na tom jede 200 tak fouká fítr a ten motor se chladí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) urazit mu pravou pazouru

13.4.2010 v 13:12 | Nahoru | #4
karf> no jo, ale tohle GSXR je chlazený vzduchem a olejem, a nemá větrák před chladičem, taakže tohle pro ten motor musí bej peklo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist