edit: teda samo že myslím bez vzorku na kraji, pokud máš sjetej střed a na kraji hafo, tak v zatáčkách bude sedět a na rovince cobydup vyleze plátno
a jak budeš měnit pořádně si odsahej gumu , zjistáš že celá kostra má cca 2mm a za jak dlouho si myslíš že to prorazíš?
navíc hned pod vzorkem je plátno , je to otázkou desetinek mm, navíc se tato tvrdší guma , co zakrývá plátno sjíždí daleko rychleji
u jetejch gum dávej bacha ať máš ještě něco na kraji, spousta jetejch gum jsou z okruhu a některý nadoraz sjetý kraje. Navíc jsou gumy , který nemaj na bocích vzorek (např. pirelky) a takový nekupuju , a pokud jo tak od známýho a porovnávám s novou gumou
1 reakcí na tento příspěvek Vliv opotrebeni gum na mozny naklon
no tak gumu co má 4mm od ojetí vzorku do plátna bych chtěl vidět, to ani starý mitasky na jawě nemaj, to maj možná gumy na "náklaďáky" - to už myslím s nadsázkou
nová guma má vzorek kolem 6 mm
optej se řezačů kolik dořízli na plátno (nemyslím slicky) , jestli 0,5mm tak je to moc
1 reakcí na tento příspěvek Vliv opotrebeni gum na mozny naklon
Jinak jestli klopíš zasucha 4mm od kraje tak to udrží každá, to je ještě light náklon
1 reakcí na tento příspěvek Vliv opotrebeni gum na mozny naklon
no pokud to byla nějaká enduroguma, tak možná, ale všechny gumy jak sportovní tak cestovní maj kostru včetně té tvrdší gumy tak kolem 2mm, a pokud je tam nějakejch 5-7vrstev různejch koster a pláten tak tam nemůže bejt 2mm gumy natož víc
1 reakcí na tento příspěvek Vliv opotrebeni gum na mozny naklon
1 reakcí na tento příspěvek Vliv opotrebeni gum na mozny naklon
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv opotrebeni gum na mozny naklon
1 reakcí na tento příspěvek Vliv opotrebeni gum na mozny naklon
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv opotrebeni gum na mozny naklon
1 reakcí na tento příspěvek Vliv opotrebeni gum na mozny naklon
na tom jsem jedil taky ale je to tak šíleně měký , takže 2x buchlováky a půlka vzorku je pryč - tam jsem právě zlikvidoval kraje a pak jsem moh jezdit jen rovně.
jo záleží na tvrdosti a to byly asi ty nejměkčí
rennsporty se mě zamlouvaly nejvíc, držely a ozjížděli se nejpomalejc
nicméně nejvíc záleží na tvrdosti a ne na směsi , ale je fakt že o bričkách mě říkalo víc lidí že jsou vo fous měkčí než ostatní ve stejné třídě
1 reakcí na tento příspěvek Vliv opotrebeni gum na mozny naklon
jezdit je vždycky kde , i když je pravda , že jsou silnice v šíleným stavu a já vyhledávám jen ty nejhezčí přeci jen ta ducatka má dost tvrdej podvozek, ne nadarmo se říká že 900SS poskytuje jedno z netvrdších a nejkrásnějších svezení