Téma: Zadrena aprilia co s tim
30.4.2010 v 09:24
Ahoj lidi prosim poradte zadrela se me aprilia tuareg 125 spatnej olej..prosim poradte kolik by to tak mohlo stat?? dik za odpoved
2 reakcí na tento příspěvek Zadrena aprilia co s tim
tak 20-30 tisíc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadrena aprilia co s tim
kodlisko>tak 20-30 tisíc
Teprve teď jsem tě pochopil



komplet tak 10000,-
Tež sem to řešil tak 3 roky zpátky, aprilka pegaso...newím jak ty, ale pak mě štvalo, že jsem do toho nasypal tolik kč...teď bych to zkusil prodat i s tím zadřeným motorem (bo zkus sehnat jiný)...záleží na tobě... já bych do toho další prachy nevrazil, šetřil bych na novější moto...
Tež sem to řešil tak 3 roky zpátky, aprilka pegaso...newím jak ty, ale pak mě štvalo, že jsem do toho nasypal tolik kč...teď bych to zkusil prodat i s tím zadřeným motorem (bo zkus sehnat jiný)...záleží na tobě... já bych do toho další prachy nevrazil, šetřil bych na novější moto...
1 reakcí na tento příspěvek Zadrena aprilia co s tim
Jojo tydle italské 125cky jsou strašné..
nevím sice podle čeho jste počítali těch 20 až 30 tisíc já měl cagivu elfant a komplet go motoru všechny ložiska gufera tesnění píst nicasil ojnice klika a vešel sem se do 8000 jen to nechce bejt línej já si těsnení do mototu vyklepával doma sám a takový ty blbosti jde o to jaký máš styky a známý pak je všechno jednodužší mnoho dílů se dá sehnet po bazarech z druhovýroby atd. nemusí bejt všechno origo za x tisíc ale je to na nervy tak hodně zdaru
kodlisko>Jojo tydle italské 125cky jsou strašné..
nejde o to že je to ital ale jak každej ví o 2t je třeba se starat a když nějaká taková motorka lítá několik let je třeba s tím trochu počítat ale věřím to muž že když to dá do cajku a bude to dobře udělaný nalítá ještě dost km
kdo nezadřel italskou 125 neni motorkář
vím o čem mluvím- Aprilia AF1 Futura
... jinak ja to posílal někam do Votic .. stalo mě to 5.5 tisíce nikasil a píst s kroužkama koukni sem - tímto nechci dělat reklamu
edit : myslím že je to ono .. zkus tam zavolat a poptat se

Naposledy editováno 30.04.2010 20:38:40



edit : myslím že je to ono .. zkus tam zavolat a poptat se


Naposledy editováno 30.04.2010 20:38:40
Ja tomu moc nerozumim mam ji pul roku a u nas v jednom obchode me nabizely olej ze je uplne vybornej respol tak jsem ho tam nalil a vzal jsem za ni a seklo se me kolo a dojel jsem a jeste nevim jak dostat pist z ty hlavy poradte a do servisu se me to davat nechce.
Nejdřív ten motor musíš rozebrat, což nech udělat někoho, kdo tomu trochu rozumí. Poté zkontrolovat škody. Může být poškozený nicasilový povrch válce (to asi bude), můžou být stržený pístní kroužky, ale také můžou být jen skříplé v pístu, může být trochu (jde opravit) nebo hodně poškozený píst. Může být zadřené horní nebo spodní oko ojnice. Některé ojnice mají v horním oku kalený ocelový kroužek, který jde vylisovat a vyměnit, ale není to časté. Může být zničená klec jehlového ložiska, většinou to zkurví vše okolo.
Poučení pro příště: Do těchto motorů patří jen špičkový "plně syntetický" olej - např od toho Repsolu olej "Competicione", nikoliv "Syntetico" - to je olej střední třídy do Jaw a jiných méně namáhaných motorů obvykle s litinovou vložkou válce. A za druhé, při změně jednoho oleje za olej né trochu, ale zcela jiný, má ten nový olej z nějakého důvodu problém vytvořit pevný olejový film přes oslabenou vrstvu původního oleje, dokud ta stará vrstva nesleze pořádně. Pár lidí už z tohohle důvodu zadřelo, takže při změně oleje chvíli jezdit raději opatrně, nenamáhat motor.
Dobré je si při každé koupi oleje nakoupit aspoň 5 litrů do zásoby, ať ten olej nemusíš měnit. Já jezdím v každém 2T nejraději stejný olej od zajetí až po příští generálku.
Poučení pro příště: Do těchto motorů patří jen špičkový "plně syntetický" olej - např od toho Repsolu olej "Competicione", nikoliv "Syntetico" - to je olej střední třídy do Jaw a jiných méně namáhaných motorů obvykle s litinovou vložkou válce. A za druhé, při změně jednoho oleje za olej né trochu, ale zcela jiný, má ten nový olej z nějakého důvodu problém vytvořit pevný olejový film přes oslabenou vrstvu původního oleje, dokud ta stará vrstva nesleze pořádně. Pár lidí už z tohohle důvodu zadřelo, takže při změně oleje chvíli jezdit raději opatrně, nenamáhat motor.
Dobré je si při každé koupi oleje nakoupit aspoň 5 litrů do zásoby, ať ten olej nemusíš měnit. Já jezdím v každém 2T nejraději stejný olej od zajetí až po příští generálku.
1 reakcí na tento příspěvek Zadrena aprilia co s tim
Hele jeste bych se chtel zeptat byl jsem v obcode rekli me priblizne 6000tis....a ze misto nikasilu by tam dali nejakou vlozku tak bych se chtel zeptat co je lepsi?????
pesik>Hele jeste bych se chtel zeptat byl jsem v obcode rekli me priblizne 6000tis....a ze misto nikasilu by tam dali nejakou vlozku tak bych se chtel zeptat co je lepsi?????
sorry že to takhle napíšu, ale jestli tomu piču rozumíš a jěště nemáš moc peněz tak proč sis kupoval dvoutakt?
Nikasil je niklo-křemíkovo-karbidová povrchová úprava pro komponenty motoru, především pro vnitřky válců - zabezpečení lepšího odvodu tepla a zvýšení kluznosti. Jde o velmi slabou vrstvu a při zadření se právě tato vrstva nahrne mezi pístní kroužky, válec a píst.
Nikasil byl představen v roce 1967 Mahlem, byl navržen především kvůli oddělení komory od hliníkového "válce" v rotačních motorech. Tato vrstva dovolila hliníkovým válcům a pístům pracovat přímo proti sobe s nižším opotřebováním součástí a třením. Narozdíl od jinýho metod dovolilo použití Nikasilu vyrobit válce s velkým vrtáním a s nižší tolerancí což mělo za důsledek rozvoj stávajícího designu motorů. Hliníkové válce měly mnohem lepší tepelně vodivé vlastnosti než kov, což byl primární faktor ve vysokovýkonových motorech.
Tato povrchová úprava byla ještě zdokonalena v letech 1990 společností US Chrome Corporation, pod značkou "Nicom" (použité v závodních lodních motorech, sněžných skůtrech, ATV a v automobilových motorech V8).
Porsche tuto technologii poprvé použilo u svého závodního vozu 917 v roce 1970, později Nikasil aplikovala i v modelu 911 RS (1973). Porsche užívalo Nikasil také v bězně produkovaných modelech té doby, ale pouze po relativně krátké časové období, pak přešla z Nikasilu na Alusil kvůli snižování nákladů pro platformu 911. Nikasilová úprava válců byla vždy používána v modelech 911 Turbo a RS. Díky Nikasilu bylo možno vyrobit vzduchem chlazený motor, který měl největší specifický výkon než jakýkoli motor té doby. Nikasil se stále využívá v dnešních modelech 911 s velkým úspěchem.
Nikasil a podobné povrchové úpravy jsou velmi rozšířené v závodním odvětví, včetně Formule 1.
Naposledy editováno 21.06.2010 22:37:00
Nikasil byl představen v roce 1967 Mahlem, byl navržen především kvůli oddělení komory od hliníkového "válce" v rotačních motorech. Tato vrstva dovolila hliníkovým válcům a pístům pracovat přímo proti sobe s nižším opotřebováním součástí a třením. Narozdíl od jinýho metod dovolilo použití Nikasilu vyrobit válce s velkým vrtáním a s nižší tolerancí což mělo za důsledek rozvoj stávajícího designu motorů. Hliníkové válce měly mnohem lepší tepelně vodivé vlastnosti než kov, což byl primární faktor ve vysokovýkonových motorech.
Tato povrchová úprava byla ještě zdokonalena v letech 1990 společností US Chrome Corporation, pod značkou "Nicom" (použité v závodních lodních motorech, sněžných skůtrech, ATV a v automobilových motorech V8).
Porsche tuto technologii poprvé použilo u svého závodního vozu 917 v roce 1970, později Nikasil aplikovala i v modelu 911 RS (1973). Porsche užívalo Nikasil také v bězně produkovaných modelech té doby, ale pouze po relativně krátké časové období, pak přešla z Nikasilu na Alusil kvůli snižování nákladů pro platformu 911. Nikasilová úprava válců byla vždy používána v modelech 911 Turbo a RS. Díky Nikasilu bylo možno vyrobit vzduchem chlazený motor, který měl největší specifický výkon než jakýkoli motor té doby. Nikasil se stále využívá v dnešních modelech 911 s velkým úspěchem.
Nikasil a podobné povrchové úpravy jsou velmi rozšířené v závodním odvětví, včetně Formule 1.
Naposledy editováno 21.06.2010 22:37:00
Jaryn> to jsi sem rovnou mohl hodit odkaz
Nicasil by audiklub
pokud je chycenej jen vršek, tak bych to neviděl nijak hrozně, ideální by bylo, kdyby byl válec stejnej s válcem RS125, kupoval jsem novou mitaku a komplet sada bez hlavy vyšla na 4500kč, pokud to tak není, tak jak píše duck...

Nicasil by audiklub
pokud je chycenej jen vršek, tak bych to neviděl nijak hrozně, ideální by bylo, kdyby byl válec stejnej s válcem RS125, kupoval jsem novou mitaku a komplet sada bez hlavy vyšla na 4500kč, pokud to tak není, tak jak píše duck...
1 reakcí na tento příspěvek Zadrena aprilia co s tim
a cim by to teda bylo jinim sem s ni jezdil bez problemu a nalil jsem tam jinej olej a bylo to
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aprilia tuareg 125 Aprilia Tuareg Rally 125 | Motores | 1 | 21.12.2024 v 18:23 Kohlstein |
Aprilia touareg 125 rallye oilmaster Aprilia Tuareg Rally 125 | divocaci. | 1 | 8.10.2023 v 20:00 Kohlstein |
Ake endurko kupit Aprilia Tuareg Rally 125 | djejsy | 14 | 27.6.2020 v 12:57 djejsy |
Odvzdusnenie zadnej brzdy Aprilia Tuareg Rally 125 | djejsy | 8 | 30.5.2020 v 18:21 Kohlstein |
Repas Tlumiče Aprilia Aprilia Tuareg Rally 125 | StepaCZ | 2 | 30.6.2019 v 17:05 tempest |