Téma: Čím laminovat nádrže...co nevadí benzínu...
Vážení, mám problém se zrezlou nádrží. Dříve sem na renovaci používal potravinářský eprozin. Byla to taková bílá barva která se nalila do nádrže a tak hodinu se s ni muselo "kvrdlat" aby se nikde neusadila silnější vrstva. No ale to mi právě"povedlo". Prostě na dně zustal 1cm epoxidu který časem popraskal a opět mi jde rez do kohoutu.
No ale....ale potr. eprosin se bud přestal vyrábět nebo ...no prostě je k sehnání pouze v husté(tmelové) formě a ta je mi naprd.
Neporadíte čim "vylejt" nádrž aby to nereagovalo na benzín? Ani na rozpouštění ani na stat. elektřinu. Vím že kdysi se laminovaly nádrže celé a mohl se použít bud epoxid nebo polyester...fakt už si nevím rady.
Díky!
No ale....ale potr. eprosin se bud přestal vyrábět nebo ...no prostě je k sehnání pouze v husté(tmelové) formě a ta je mi naprd.
Neporadíte čim "vylejt" nádrž aby to nereagovalo na benzín? Ani na rozpouštění ani na stat. elektřinu. Vím že kdysi se laminovaly nádrže celé a mohl se použít bud epoxid nebo polyester...fakt už si nevím rady.
Díky!
Tady inzerují nějakou sadu na opravu nádrží
www.vintage-replica.cz/dopl2.htm
www.vintage-replica.cz/dopl2.htm
Nic se neděje...ne bohužel Dolejše znám jen toho co jezdil Rallye a komentoval leta Auto moto Revue
Jinak 125 mám 2 kousky-jedna německá válečná DKW druhá kopie tohotéž ovšem rusko ...též vojenský stroj ale ten přijel s okupantama zas v 1968....
No a na nádrž tý dekáwky to potřebuji...

Jinak 125 mám 2 kousky-jedna německá válečná DKW druhá kopie tohotéž ovšem rusko ...též vojenský stroj ale ten přijel s okupantama zas v 1968....
No a na nádrž tý dekáwky to potřebuji...
kdysi se nádrže cínovaly.né zevnitř-to by jsi doma nedokázal,zvenku najít díru,pořádně očistit a dírku překrýt vrstvou cínu.
chce to dobrou kyselinu na pájení a větší(silnější) pájku.
je to trochu umění nanést tam silnější vrstvu,ale jde to.kdysi cínovali i důlky v plechách karoserie-polyesterové tmely tehdá nebyly...
ten cín je fatk 100%,nějaké lepidla do nádrže bych rozhodně nelil-né že bych nevěřil tomu,že takové lepidlo co by to utěsnilo není,problém vidím spíše v tom,že tu nádrž uvnitř nejde dokonale vyčistit,aby to lepidlo chytlo..
teď to ještě jednou čtu a pochopil jsem,že ty nemáš nádrž děravou,ale máš v ní rez...
takže text výše pro tebe neplatí,ale mazat to nebudu,třeba to někomu pomůže..
na rez funguje nasypat do nádrže hrst šroubků,sundat nádrž a štěrkat...pak vypláchnout vodou.
problém je co bude dělat to zasrané lepidlo v nádrži...
Naposledy editováno 02.05.2010 10:06:28
chce to dobrou kyselinu na pájení a větší(silnější) pájku.
je to trochu umění nanést tam silnější vrstvu,ale jde to.kdysi cínovali i důlky v plechách karoserie-polyesterové tmely tehdá nebyly...
ten cín je fatk 100%,nějaké lepidla do nádrže bych rozhodně nelil-né že bych nevěřil tomu,že takové lepidlo co by to utěsnilo není,problém vidím spíše v tom,že tu nádrž uvnitř nejde dokonale vyčistit,aby to lepidlo chytlo..
teď to ještě jednou čtu a pochopil jsem,že ty nemáš nádrž děravou,ale máš v ní rez...
takže text výše pro tebe neplatí,ale mazat to nebudu,třeba to někomu pomůže..
na rez funguje nasypat do nádrže hrst šroubků,sundat nádrž a štěrkat...pak vypláchnout vodou.
problém je co bude dělat to zasrané lepidlo v nádrži...
Naposledy editováno 02.05.2010 10:06:28
Noo, přesně tak. Nicméně ten potravinářský epoxid se fakt osvědčil-zvoral sem to já když sem s ní vydržel kvrdlat asi jen půl hodky. A tudíž na dně zustala silnější vrstva která nyní rozpraskala. Ale 90% vnějšku nádrže, kde je vrstva do 1mm je PERFEKTNI: Cistil sem ji tehdá jak řikáš...kamínky a třepat a třepat...pak ruzný odmaštovadla a 8let nebyl problém.
No zitra obvolám drogerky a zkusim.
No zitra obvolám drogerky a zkusim.
Resil jsem podobny problem.
Mel jsem specialni Al tepanou nadrz kreta mela radu mensich prasklinek a jevilo se tedy idealni ji vylit nejakou specialni pryskyrici. Nakonec jsem objevil firmu Polyvianova, kde mi byla doporucena VUP 4717 BET , ktera je odolna benzinu.
Prvni test v Al plechove misce byl ok. Nadrz jsem tedy radne 'vyklepal' matickama od usad, odmastil isopropylem a vylil celistvou cca 1mm vrstvu. Nechal vytvrdit podle pokynu vyrobce.
Asi pul roku dobre, pak se ale zacala odlepovat a loupat uvnitr ve velkych kusech. Trvalo mi dost dlouho ji nakonec dostat ven.
Musel jsem nakonec laminovat zvenku na radne obrouseny povrch. Ta stejna pryskyrice potom nemela problem.
Vezmi si z toho co chces. Pro me je vylevani spatna praktika.
Mel jsem specialni Al tepanou nadrz kreta mela radu mensich prasklinek a jevilo se tedy idealni ji vylit nejakou specialni pryskyrici. Nakonec jsem objevil firmu Polyvianova, kde mi byla doporucena VUP 4717 BET , ktera je odolna benzinu.
Prvni test v Al plechove misce byl ok. Nadrz jsem tedy radne 'vyklepal' matickama od usad, odmastil isopropylem a vylil celistvou cca 1mm vrstvu. Nechal vytvrdit podle pokynu vyrobce.
Asi pul roku dobre, pak se ale zacala odlepovat a loupat uvnitr ve velkych kusech. Trvalo mi dost dlouho ji nakonec dostat ven.
Musel jsem nakonec laminovat zvenku na radne obrouseny povrch. Ta stejna pryskyrice potom nemela problem.
Vezmi si z toho co chces. Pro me je vylevani spatna praktika.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.