paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Palivoměr na XVS 1100A Dragstar Classic?
Ahoj všem.

Rád bych zjistil, zda je možné doplnit XVS 1100A Dragstar Classic palivoměrem.

Mám totiž problém uhlídat zbývající množství benzinu. Jednou jsem měl namále a jednou jsem musel tlačit! Nemusím popisovat...Bezmála 300 kilo... Naštěstí "jen" nějakých 250m.

Uvítám jakoukoli radu, nápad nebo odkaz.

Díky. Mára-I
Předchozí
1 2
Následující

Palivoměr na XVS 1100A Dragstar Classic?

2.5.2010 v 00:27 | Nahoru | #1
rada: zjisti si dojezd na nádrž a tankuj o 50 - 100km dřív..

pokud máš na tacho denní počítadlo km, neměl by to být takový oříšek

Naposledy editováno 02.05.2010 00:28:16

1 reakcí na tento příspěvek Palivoměr na XVS 1100A Dragstar Classic?

2.5.2010 v 00:44 | Nahoru | #2
dva_hrnce> Přesně tak , profík se hnedka pozná!

Já to dělám na Monsteru úplně stejně už od té doby, co mi přestala fungovat kontrolka paliva , a na Viradžu jsem to dělal úplně stejně, prostě natankuješ plnou, v případě že to nemá rezervu si vezmeš do batohu kanistr , ale to Drakouš snad má ne , změříš si kolik to ujede na nádrž, a pak už tankuješ tak o 50 Km dřív, a vždycky při tom ještě vynuluješ denní počítadlo! Nicméně jsem Viradžo taky párkrát tlačil, a to proto, že mi tam přestala fungovat rezerva - ale to už je jiný příběh...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Palivoměr na XVS 1100A Dragstar Classic?

2.5.2010 v 00:46 | Nahoru | #3

DMC.motobiker>dva_hrnce> Nicméně jsem Viradžo taky párkrát tlačil, a to proto, že mi tam přestala fungovat rezerva - ale to už je jiný příběh...



no jo, to by se u itala nikdá nemohlo stát

(reakce na) Palivoměr na XVS 1100A Dragstar Classic?

2.5.2010 v 00:52 | Nahoru | #4

dva_hrnce>no jo, to by se u itala nikdá nemohlo stát


Svatá pravda , u těch co máme doma by se to stát fakt NEMOHLO!!!

Palivoměr na XVS 1100A Dragstar Classic?

2.5.2010 v 01:05 | Nahoru | #5
ale musím se naprášit, že už jsem měl taky čest zkusit si jak se tlačí guzzi bez benzínu.. v chorvatech mi to nevyšlo asi o kilometr

Palivoměr na XVS 1100A Dragstar Classic?

2.5.2010 v 01:38 | Nahoru | #6
dva_hrnce> Furt lepší když dojde jen benzín , kdyby došel olej, bylo by to horší!!!

Palivoměr na XVS 1100A Dragstar Classic?

2.5.2010 v 01:40 | Nahoru | #7
tak to každopádně, proto dolejvám třikrát denně, pro sichr

Palivoměr na XVS 1100A Dragstar Classic?

2.5.2010 v 01:43 | Nahoru | #8
dva_hrnce> A to mi připomíná, že se někdy budu muset podívat jestli tam mám ještě olej...

Palivoměr na XVS 1100A Dragstar Classic?

2.5.2010 v 01:50 | Nahoru | #9
No jo, tohle se nevyplácí podceňovat taky to kontroluješ tak, že dáš moto vzhůru kolama a koukáš tam přes vypouštěcí ďuru?

Palivoměr na XVS 1100A Dragstar Classic?

2.5.2010 v 01:56 | Nahoru | #10
dva_hrnce>

No tak jsem to dělal dřív , ale bolí z toho voči a blbě se to čistí , tak teď to vždycky kontrolně vypustím, změřím objem, hustotu, a váhu , a když to sedí, tak to naleju přes záclonu zpátky - píseček je sfiňa...


Naposledy editováno 02.05.2010 01:56:30

Palivoměr na XVS 1100A Dragstar Classic?

2.5.2010 v 02:01 | Nahoru | #11
no jo, léta praxe člověka naučí

chudák Mára, je tu novej, se bude ráno divit kolik rad a nápadů se tu sešlo

Palivoměr na XVS 1100A Dragstar Classic?

2.5.2010 v 02:06 | Nahoru | #12
dva_hrnce> Jo to bude mít zase parádní počteníčko! Ještě je dobrá rada ať to zahodí a koupí si motorku co má palivoměr - já doporučuji Yuki Vistu...

Palivoměr na XVS 1100A Dragstar Classic?

2.5.2010 v 02:22 | Nahoru | #13
no mě zase napadlo jak vyřešit ten palivoměr za pár korun - [img]

převzato od východoněmeckých inženýrů, kteří to elegantně vyřešili u trabuka, jen ty rysky by si musel přečíslit

Palivoměr na XVS 1100A Dragstar Classic?

2.5.2010 v 02:26 | Nahoru | #14
dva_hrnce> Tak to já znám ještě lepší řešení , akorát nemám nákres , dělá se to tak u Customů - normálně uděláš v nádrži dole a nahoře díru, a mezi nima natáhneš průhlednou hadici!

No a hned je vidět kolik máš ještě v nádrži!!!

Naposledy editováno 02.05.2010 02:27:03

Palivoměr na XVS 1100A Dragstar Classic?

2.5.2010 v 02:35 | Nahoru | #15
nebo rovnou skleněnou nádrž

Palivoměr na XVS 1100A Dragstar Classic?

2.5.2010 v 08:52 | Nahoru | #16
Vyprdni se na nějaký palivoměr, jak psali výš - po natankování plné vyresetuj denní počítadlo a po ujetí 200km nebo dojetí do rezervy prostě tankuj znova Mě to vychází většinou tak, že kolem ujetých 200km musím přepnout na rezervu, takže se to dobře pamatuje...

1 reakcí na tento příspěvek Palivoměr na XVS 1100A Dragstar Classic?

2.5.2010 v 20:39 | Nahoru | #17
Tak to vám, chlapy, pěkně děkuju

Fakt super nápady!

Ten fígl s denním počítadlem znám. Myslel jsem, že Mášu trošku vylepším.

ROZHODNĚ JI ZA YUKINU MĚNIT NEHODLÁM (I když nevypadá špatně)

...a co je to za příběh s tou nefunkční rezervou??? By mě docela interesovalo! Se mi právě stalo, že jsem za jízdy přepnul na res. a po pár metrech umřela. Byla úplně vycucaná! Ale nevím, jestli jsem si nemoh poplést polohy kohoutku. Ještě to nemám úplně v krvi.

Taky bych rád věděl, jak technicky funguje palivový kohout vč. samotného systému v bandě. Může mi to někdo osvětlit?

ď.

Naposledy editováno 02.05.2010 20:54:08

(reakce na) Palivoměr na XVS 1100A Dragstar Classic?

2.5.2010 v 20:55 | Nahoru | #18
Mára-I> Co chceš o palivovém kohoutu vědět? Podle toho, že je mechanický je to klasické přepínání - normální poloha má trubičku trochu nad dnem a když už do ní nic neteče přepneš na rezervu a bereš to ze dna nádrže. (to jsem si právě vymyslel, ale třeba je to správně )

Palivoměr na XVS 1100A Dragstar Classic?

2.5.2010 v 21:07 | Nahoru | #19
Mára-I> Pokusím se to osvětlit s tím kohoutem, ale ber to jako názor amatéra , jde o to co je to za kohout, na DragStaru sice něco málo najeto mám, ale nebyl čas si všimnout jak to má řešenou nádrž, takže pokud je to klasika jako u starších mašin, tak palivový kohout funguje jednoduče, v nádrži jsou do něj dva vstupy - jeden vyšší = režim běžná jízda, a jeden na dně = rezerva, a to čím se otáčí pro změnu režimu - když chceš zavřít benzín / přepnout na rezervu - přepíná ty dva vstupy, běžně je to velice jednoduché, škoda že nemám nákres, ale o ho někdo dodá... Je to tak i na Jawách, na XV500, i na mojí Ducati!

Naposledy editováno 02.05.2010 21:09:14

1 reakcí na tento příspěvek Palivoměr na XVS 1100A Dragstar Classic?

2.5.2010 v 21:15 | Nahoru | #20
Mára-I> Jo a ten příběh s tou nefunkční rezervou, to bylo tak, že Virago má jednu takovou slabůstku - docela na to ta mašina trpí, a to je elektromagnetickej přepínač rezervy umístěnej nad kyvkou u zadního kola, kde na něj stříká bordel ze silnice, a tím pádem to docela dost často zaoxiduje, no a pak už se to nedá přepnout , což jsem samozřejmě napoprvně netušil... Řešilo se to tu už mockrát, kdyžtak se ti pokusím najít nějaký starší vlákno kde se to rozebíralo! Jinak je tam dost špatnej přístup a ověřit se to dá tak že když zapneš klíček, a přepínáš na rezervu a zpět, musí to dole u kohoutu cvakat - ale pořád se jedná pouze o Virago 535, jak to má DragStar to fakt netuším, ale nejspíš to už bude zase klasika když má jen jednu nádrž...

(reakce na) Palivoměr na XVS 1100A Dragstar Classic?

3.5.2010 v 11:51 | Nahoru | #21
DMC.motobiker> jj, tak to s mým případem určitě nesouvisí. U Draga je to mechanická záležitost.

Moje, čistě teoretická, představa: příčný řez bandou s přepážkou a dvěma vyústěními na dně, sbíhajícími se do palivového kohoutu.

Pokud je to blbost, tak mě někdo vyveďte z omylu!



[img]

1 reakcí na tento příspěvek Palivoměr na XVS 1100A Dragstar Classic?

3.5.2010 v 12:08 | Nahoru | #22
Mára-I:
Příběh s nefunkční rezervou se Tě opravdu netýká, máš naprosto klasickej kohout. Osobně mám přepnuto vždy na rezervu. Sice nemám žádné upozornění na docházející benzin, ale to je pro mě pořád přijatelnější než že mi při předjíždění "na knop" začne motorka cukat a ztrácet výkon.
"Denní" počitadlo ten problém řeší obstojně. Dragstar v běžném provozu baští do 5,5 litru, tankuj tak při 250 km, to je i s rezervou. Na dálnici ale může brát až 6,5 litru, tankuj tak po 200 km.
Ale jednou jsem taky na dálnici nedojel k pumpě. V Rakousku mi došla ropa asi kilák před benzinkou. Jeli jsme na Korsiku, Drakouš naloženej, vedro jak sviňa...

(reakce na) Palivoměr na XVS 1100A Dragstar Classic?

3.5.2010 v 14:28 | Nahoru | #23
Kamil_DragStar> Takže, když natankuju plnou a nechám kohout na rezervu, tak vyjedu nádrž úplně celou? ...

Naposledy editováno 03.05.2010 14:38:01

Palivoměr na XVS 1100A Dragstar Classic?

3.5.2010 v 14:30 | Nahoru | #24
Tak v tom je zakopaná sabáka (pes)???

Naposledy editováno 03.05.2010 14:31:14

Palivoměr na XVS 1100A Dragstar Classic?

3.5.2010 v 14:42 | Nahoru | #25
Přesto by mě zajímalo, jestli se dá do Dragouše inplantovat ten palivoměr?!?!

Ať třeba z jiný mašiny!

Ví to někdo???

1 reakcí na tento příspěvek Palivoměr na XVS 1100A Dragstar Classic?

3.5.2010 v 15:02 | Nahoru | #26
Mára-I>
Přesně tak. V tý pravý půlce téměř nic nezůstane. Zkusil jsem tehdy motorku naklonit na levou stranu co to šlo a myslel jsem, že ještě něco ujedu ale bylo to jen pár metrů (už je to dýl, myslím že tak 100 metrů a konec). Na tom obrázku to je špatně. V tom kohoutu je prostě svislá trubička a tou teče ropa normálně. Až dojde hladina k vrcholu trubičky, motor se začne dusit, přepneš na rezervu a ropa teče otvorem úplně na dně nádrže. Rezerva je právě ropa mezi vrcholem trubičky a dnem. Mezi těma "půlkama" nádrže ropa může normálně přetékat.
Palivoměr tam určitě implantovat jde. Otázkou je spíš zda to bude stát za tu námahu a náklady a jak to taky bude esteticky vypadat.
Zkus kouknout třeba na hejtmosoft.wz.cz/navody/palivomer/index.php. Jestli Ti nevadí na klasickým cruiserovi ledky, třeba to bude řešení.

Naposledy editováno 03.05.2010 15:24:41

Palivoměr na XVS 1100A Dragstar Classic?

3.5.2010 v 17:00 | Nahoru | #27
Mára-I> Tak jak to máš na tom obrázku to v reálu není, ta přepážka je tam jenom vedlejší produkt, aby šla nádrž napasovat na rám , jinak to je pouze jedna komora - cílem je aby se nádrž vyjela úplně až do sucha a nic tam nezůstalo, nicméně se u některých strojů může stát, že i když vyjedeš i rezervu, něco málo může zůstat v té druhé půlce - třeba na Jawách to stačilo nahnout a přelejt tam ten zbytek, a pak to ještě 5 - 10 Km ujelo... Je to přesně jak píše Kamil_DragStar, představ si tam tu červenou trubičku co je nakreslená horizontálně ve vertikální poloze kolmo k tomu kohoutu, a bude ti hnedka jasný jak to funguje! Prostě jsou tam dvě hladiny, jedna k té trubičce, kterou když vyjedeš, tak tam zůstane ještě ta rezerva, a ty kohoutem přepneš na druhou komoru (teda myslím komoru jako druhej kanál v tom kohoutu, kterej saje přímo ze dna nádrže, ne tu komoru v nádrži, doufam že jsem tě předím nechtěně nepopletl, prostě se jedná jen o druhou polohu / kanálek / otvor - či jak to nazvat v tom kohoutu), která saje přímo ze dna, a tím ten obsah nádrže vyjedeš až do sucha... Případně když pojedeš už od benzíny na rezervu, tak to půjde rovnou dnem a nezůstane tam vůbec nic... Jinak palivoměr se tam dá určitě naprasit z každé mašiny co ho má, třeba i z tej Yukiny , ale jde o to, jak moc do toho budeš muset zasáhnout, nejlepší je se někde poptat, jestli se nedělá přímo pro Dragouše, a nebo když ne, tak z čeho by tam pasoval nejlíp , je dost možný že třeba z nějaký starý Yamahy která palivoměr měla - např. XJ550 (ale to jen hádám) by tam šel úplně jako po másle, ale to už ti já neřeknu, protože tak daleko jsem se o to nikdá nezajímal...

Tak hodně štěstí!

Naposledy editováno 03.05.2010 17:06:06

1 reakcí na tento příspěvek Palivoměr na XVS 1100A Dragstar Classic?

3.5.2010 v 18:02 | Nahoru | #28
Mára-I> Tady jsem ti mírně poupravil tvůj nákres , snad to tak bude jasnější , jinak tu přepážku mezi komorama v nádrži si klidně odmysli , ta jakoby tam ani nebyla... A plošná velikost rezervy v poměru k celku je v reálu menší, ale je to jen nákres ne? Jo a ten kohout to přepíná mezi modrou a zelenou = normální provoz, a mezi červneou a zelenou = rezerva, ale to je určitě jasné , říkám to jen pro úplnost...

[img]

(reakce na) Palivoměr na XVS 1100A Dragstar Classic?

4.5.2010 v 09:32 | Nahoru | #29
Kamil_DragStar> V tom odkazu - dost hustý ,patří mu obdiv, ale do toho se rozhodně pouštět nehodlám!!! Fakt to za tu dřinu a hlavně čas, nestojí.

(reakce na) Palivoměr na XVS 1100A Dragstar Classic?

4.5.2010 v 09:48 | Nahoru | #30
DMC.motobiker> Díky za vysvětlení, bylo mi to jasné už před tím upraveným obr.

Jen mi ještě není jasné, proč, když byla banda totálně prázdná (a to stopro byla), se mi tam vejde odměřených 16 l z odměřených 17ti.

Jinak díky za snahu.

Zkusím se poohlédnout po nějakém originálním palivoměru, třeba z jiné mašiny, ale rozhodně to nebudu hrotit.

Naposledy editováno 04.05.2010 09:56:35
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rebelmoto Yamaha XVS 1100 DragStar, Yamaha XVS 1100A Dragstar ... Rooks 3 20.8.2024 v 22:07 Rooks
Dragstar 1100 kontrolka oleje, vadn... Yamaha XVS 1100 DragStar, Yamaha XVS 1100A Dragstar ... Rooks 2 22.7.2024 v 20:30 Rooks
Zadní tlumič výfuku od Craftride z ... Yamaha XVS 1100 DragStar, Yamaha XVS 1100A Dragstar ... Dosky-CZ 0 16.7.2024 v 22:45 Dosky-CZ
Motor zhasíná při volnoběhu Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic MemphisUSA 2 16.7.2024 v 07:37 MemphisUSA
XVS 1100 přehřátá nechytne Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Myšus 11 22.6.2024 v 00:04 kluzo3


TOPlist