1 reakcí na tento příspěvek Palivoměr na XVS 1100A Dragstar Classic?
Já to dělám na Monsteru úplně stejně už od té doby, co mi přestala fungovat kontrolka paliva , a na Viradžu jsem to dělal úplně stejně, prostě natankuješ plnou, v případě že to nemá rezervu si vezmeš do batohu kanistr , ale to Drakouš snad má ne , změříš si kolik to ujede na nádrž, a pak už tankuješ tak o 50 Km dřív, a vždycky při tom ještě vynuluješ denní počítadlo! Nicméně jsem Viradžo taky párkrát tlačil, a to proto, že mi tam přestala fungovat rezerva - ale to už je jiný příběh...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Palivoměr na XVS 1100A Dragstar Classic?
DMC.motobiker>dva_hrnce> Nicméně jsem Viradžo taky párkrát tlačil, a to proto, že mi tam přestala fungovat rezerva - ale to už je jiný příběh...
no jo, to by se u itala nikdá nemohlo stát
No tak jsem to dělal dřív , ale bolí z toho voči a blbě se to čistí , tak teď to vždycky kontrolně vypustím, změřím objem, hustotu, a váhu , a když to sedí, tak to naleju přes záclonu zpátky - píseček je sfiňa...
Naposledy editováno 02.05.2010 01:56:30
No a hned je vidět kolik máš ještě v nádrži!!!
Naposledy editováno 02.05.2010 02:27:03
1 reakcí na tento příspěvek Palivoměr na XVS 1100A Dragstar Classic?
Naposledy editováno 02.05.2010 20:54:08
Naposledy editováno 02.05.2010 21:09:14
1 reakcí na tento příspěvek Palivoměr na XVS 1100A Dragstar Classic?
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Palivoměr na XVS 1100A Dragstar Classic?
Příběh s nefunkční rezervou se Tě opravdu netýká, máš naprosto klasickej kohout. Osobně mám přepnuto vždy na rezervu. Sice nemám žádné upozornění na docházející benzin, ale to je pro mě pořád přijatelnější než že mi při předjíždění "na knop" začne motorka cukat a ztrácet výkon.
"Denní" počitadlo ten problém řeší obstojně. Dragstar v běžném provozu baští do 5,5 litru, tankuj tak při 250 km, to je i s rezervou. Na dálnici ale může brát až 6,5 litru, tankuj tak po 200 km.
Ale jednou jsem taky na dálnici nedojel k pumpě. V Rakousku mi došla ropa asi kilák před benzinkou. Jeli jsme na Korsiku, Drakouš naloženej, vedro jak sviňa...
1 reakcí na tento příspěvek Palivoměr na XVS 1100A Dragstar Classic?
Přesně tak. V tý pravý půlce téměř nic nezůstane. Zkusil jsem tehdy motorku naklonit na levou stranu co to šlo a myslel jsem, že ještě něco ujedu ale bylo to jen pár metrů (už je to dýl, myslím že tak 100 metrů a konec). Na tom obrázku to je špatně. V tom kohoutu je prostě svislá trubička a tou teče ropa normálně. Až dojde hladina k vrcholu trubičky, motor se začne dusit, přepneš na rezervu a ropa teče otvorem úplně na dně nádrže. Rezerva je právě ropa mezi vrcholem trubičky a dnem. Mezi těma "půlkama" nádrže ropa může normálně přetékat.
Palivoměr tam určitě implantovat jde. Otázkou je spíš zda to bude stát za tu námahu a náklady a jak to taky bude esteticky vypadat.
Zkus kouknout třeba na hejtmosoft.wz.cz/navody/palivomer/index.php. Jestli Ti nevadí na klasickým cruiserovi ledky, třeba to bude řešení.
Naposledy editováno 03.05.2010 15:24:41
Tak hodně štěstí!
Naposledy editováno 03.05.2010 17:06:06
1 reakcí na tento příspěvek Palivoměr na XVS 1100A Dragstar Classic?
[img]
Naposledy editováno 04.05.2010 09:56:35
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rebelmoto Yamaha XVS 1100 DragStar, Yamaha XVS 1100A Dragstar ... | Rooks | 3 | 20.8.2024 v 22:07 Rooks |
Dragstar 1100 kontrolka oleje, vadn... Yamaha XVS 1100 DragStar, Yamaha XVS 1100A Dragstar ... | Rooks | 2 | 22.7.2024 v 20:30 Rooks |
Zadní tlumič výfuku od Craftride z ... Yamaha XVS 1100 DragStar, Yamaha XVS 1100A Dragstar ... | Dosky-CZ | 0 | 16.7.2024 v 22:45 Dosky-CZ |
Motor zhasíná při volnoběhu Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | MemphisUSA | 2 | 16.7.2024 v 07:37 MemphisUSA |
XVS 1100 přehřátá nechytne Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Myšus | 11 | 22.6.2024 v 00:04 kluzo3 |