Zároveň bych chtěl znát, co vás napadá jako nedomyšlené v této změně. Mě osobně napadla jediná věc a to je celkem extrémní případ:
V 18ti udelam ridicak na Acko a pak do 21 nesednu na motorku, pak si koupim litra, tim 3 letym nosenim toho ridicaku v kapsi ziskam dost zkusenosti na to abych nebyl "novacek"
Je pravda, že pokud bych si chtěl ve 24 udelat papíry na neomez, tak to bude dost otravné, ale myslím si, že předchozí povinná praxe má něco do sebe. Klidně pište své návrhy na zlepšení.
_____________________________________________________________________________________________
Vzhůru do diskuze a hlasujte v anketě! Jak staří orli tak mladí šušni jako jsem já!
Naposledy editováno 02.05.2010 12:46:03
2 reakcí na tento příspěvek Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)
1 reakcí na tento příspěvek Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)
1 reakcí na tento příspěvek Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)
Myna>a odkdy že to platí?
to by mě taky zajímalo, a je to návrh nebo už je to schválené ? :o) neví jak by z člověka tahali peníze .. proč to neudělají u aut ? k..vy1 reakcí na tento příspěvek Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)
1 reakcí na tento příspěvek Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)
Naposledy editováno 02.05.2010 13:04:16
Naposledy editováno 02.05.2010 13:07:05
1 reakcí na tento příspěvek Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)
Fungovat to tu už x let tak mi to nevadí, přece jenom R1 s 25kw je docela silny kafe, ale vetsina lidi 18-21 ma šestku a kdyby ji všichni museli prodat a koupit půlčana....Tolik jich na motoinzerci ani neni
Kazdopadne současných 25kw splňujou leda jawky a leda nějaký 250....po tehle strance by objemové kategorie byly lepší
Naposledy editováno 02.05.2010 13:23:10
od 15 -- AM - do obsahu 80ccm
od 17 -- A - do obsahu 250 (+ omezeni na kW)
od 18 -- A - max vykon 35kW
od 21 -- A - neomezeno, do 100 koní, povinnost vlastnit jeden z predchozich ridicaku
od 23 -- A - neomezeno
+ kazdy s neomezenym obsahem, by musel s sebou vozit jakesi potvrzeni o absolvovani ,,dnu motoskoly" (jak jsou ty akce, kde se ucis poznavat hranice motorky) ... treba aspon jednou za 5 let.
Má to svy mouchy, ale kdyz uz se tu o tom bavite :)
Naposledy editováno 02.05.2010 13:24:23
špilas>NEPLATÍ TO. Je to jen tak co mě napadlo..a vcera nektery kluky v jednom vlakne. Zajimalo by me jak - potlacit to podvadeni s papirovyma kW - to jednoznacne osetruje vykon motorky v zakladu jak sem psal. A ta predchozi povinna praxe mi prijde jeste dulezitejsi. Na druhou stranu je nesikovny ze kdyz chci ve 24 GSXR1000 tak musim delat 3x ridicak a cekat 4 roky nebo kolik sem to psal.
Uz jsem si rikal, UF ze je to KACHNA
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)
Udělat řidičáky podle šířky zadního ráfku a vyřízené
Naposledy editováno 02.05.2010 13:27:10
2 reakcí na tento příspěvek Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)
Naposledy editováno 02.05.2010 13:53:30
Vim ze se tu resily ,,problemy" s tim, ze lidi, co si delali ridicaky na slabsi stroje maji v tech novejch neomezeno ...
ale nemuzou ti snizit kategorii, kdyz sis delal na vetsi motorku :)
Me taky ceka ted v rijnu motorka a auto, tak doufam ze se to nezmeni :)
Prostě máš v 18. letech papíry, přijď za 3 roky dostaneš nový řidičák a pak ve 24. letech finální.
1 reakcí na tento příspěvek Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)
už to, že si jde koupit seškrcenou R1 na 25kW (pritom je otevrena).
Proste chce to udelat nejakou zmenu :)