1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s VX 800
Zkušenosti, co jsem se dozvěděl:
Nevýhody: Slabé brzdy, moc čoproidní geometrie do zatáček, nezanedbatelná spotřeba oleje i u zcela zdravého motoru (žádná tragédie, jen ho musíš mezi výměnama kontrolovat a občas dolejt). Prý sklony k reznutí.
Výhody: Motor táhne od nízkých otáček (výkon u tohoto druhu motorky nikoho nezajímá). Technika nemá žádné konstrukční chyby, které by vedly k nějaké typické často řešené závadě. Pro mě osobně perfektní posaz.
Nicméně tento typ se vyráběl 89 až 97, jsou to tedy 13-21 let staré kousky, takže je potřeba občas něco opravit.
Důležitá věc: Takovouto starou motorku NIKDY nekupuj v ČECHÁCH. Téměř všechny motorky té doby sem byly dovezeny jako bouračky, které dovozce nějak "opravil", stočil tachometr a prodal. O další stáčení se postarali majitelé, takže všechny v čechách maj najeto dost přes 100 tisíc. Výsledek je, že kvůli špatně srovnaným šavlím je potřeba často měnit gufera ve vydlích, kroužky jsou sjeté, válce zralé na výbrus (to u vodou chlazené motorky nenastává dřív než po 200 tis. km, což je v čechách tak 50tis. tachometrových), soukolí poslednícho kvaltu silně hučící, ventilové dříky oběhané tak, že už ani nová ventilová guferka neudrží olej.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s VX 800
Deadman>O tuhle motorku jsem se hodně zajímal, protože se mi už 6 let líbí. Ale vždy jsem buďto neměl dost peněz, nebo nebyla dostatečně zachovalá funglovka do 200km od českoněmeckých hranic.
Zkušenosti, co jsem se dozvěděl:
Nevýhody: Slabé brzdy, moc čoproidní geometrie do zatáček, nezanedbatelná spotřeba oleje i u zcela zdravého motoru (žádná tragédie, jen ho musíš mezi výměnama kontrolovat a občas dolejt). Prý sklony k reznutí.
Výhody: Motor táhne od nízkých otáček (výkon u tohoto druhu motorky nikoho nezajímá). Technika nemá žádné konstrukční chyby, které by vedly k nějaké typické často řešené závadě. Pro mě osobně perfektní posaz.
Nicméně tento typ se vyráběl 89 až 97, jsou to tedy 13-21 let staré kousky, takže je potřeba občas něco opravit.
Důležitá věc: Takovouto starou motorku NIKDY nekupuj v ČECHÁCH. Téměř všechny motorky té doby sem byly dovezeny jako bouračky, které dovozce nějak "opravil", stočil tachometr a prodal. O další stáčení se postarali majitelé, takže všechny v čechách maj najeto dost přes 100 tisíc. Výsledek je, že kvůli špatně srovnaným šavlím je potřeba často měnit gufera ve vydlích, kroužky jsou sjeté, válce zralé na výbrus (to u vodou chlazené motorky nenastává dřív než po 200 tis. km, což je v čechách tak 50tis. tachometrových), soukolí poslednícho kvaltu silně hučící, ventilové dříky oběhané tak, že už ani nová ventilová guferka neudrží olej.....
Tak jak koukam celkem si me zklamal s tím, když bych si ju teď pořídil taky by to bylo jak z blata do louže. Momentalne mam Suzuki GS500E rv.: 91. Jsem už asi 8 majitel motorky a podle toho taky ta motorka vypada. Mlátí to v ní a vražím do toho jenom peníze. Naposledy sem na na ní dělal rozvody a další prachy se mi už do ní nechcou vraže, proto koukam po nečem lepším.
Nějaké další zkušenosti, třeba od majitele této motorky?
FireHorse>Tak jak koukam celkem si me zklamal s tím, když bych si ju teď pořídil taky by to bylo jak z blata do louže. Momentalne mam Suzuki GS500E rv.: 91. Jsem už asi 8 majitel motorky a podle toho taky ta motorka vypada. Mlátí to v ní a vražím do toho jenom peníze. Naposledy sem na na ní dělal rozvody a další prachy se mi už do ní nechcou vraže, proto koukam po nečem lepším.
To platí pro všechny motorky, co v čechách koupíš do 50 litrů. A taky pro většinu pod 100. V dobrém stavu jsou v ČR jen ty stroje, co jsou tak mladé, že je nikdo nestihl ojezdit a zbořit.
Tady je cílem prodat motorku za co nejvíce peněz, a to jakymikoliv prostředky včetně podvodů. Kupující černého petra, ať si nasere. Nějaká čest a poctivost? Ani náhodou.
Nicméně dovoz z německa je snadný a bezproblémový. Jen si musíš dávat pozor, abys to koupil od normálního Němce a né nějakého Turka nebo sociála, kteří mají k poctivosti stejný vztah jako češi. Mladé jsem takhle přivezl GS500E r.93. Motorka vypadala přesně jako na fotkách, měla pouze ty odřeniny, co byly popsány a detajlně vyfoceny. Měla najeto skutečně jen 25t. Takže mladá najezdila dalších 30t., bez jakékoliv opravy, pouze výměny oleje, gum, řetězovky a seřizování ventilů - tedy normální údržba jako u nové motorky. Dokonce i taková drobnost, jako je baterka, byla v pořádku. Motor doteď vůbec nežere olej a nezačne ho žrát, dokud nebude mít najetou stovku. Cena byla o čtvrtinu nižší, než v čechách za úplně olítaný vrak vydávající se za zachovalou motorku a asi poloviční oproti ceně motorky, která v čechách v tom stavu opravdu je (takže na tachometru stočeno na nula).
Motorka je ve výtečném stavu, je kupovaná od prvního majitele z německa, měla nějakejch 52000km natočeno. Jezdil s ní o víkendech s manželkou na kochačku, údajně motorka ani jednou nezmokla. Když jí kamarád nakládal, sešla se celá rodina a loučili se s ní jak s členem rodiny...
Myslím, koupit podobně laskaný kousek, neprohloupíš. Jen je potřeba si zvyknout na zmiňovanou čopráckou geometrii, a naučit se jí postavit na hlavní stojan (nejsem žádný ořezávátko, ale přes to mi to trvalo nějakou chvíli, zvládnout jí).
1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s VX 800
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s VX 800
1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s VX 800
Ještě než jí koupíš, doporučuji se na ní projet (zkus přesvědčit nějakého majitele) aby ses opravdu ujistil že Ti vyhovuje. Protože v porovnání s GS co máš to zase o tolik víc nejede zato hůř brzdí a "čoproidní geometrie" znamená přetahovanou v každé zatáčce. Takže pokud jsi opravdu hodně pohodový jezdec a koupíš udržovaný kus, budeš určitě spokojen. Pokud se ovšem rád svezeš trochu svižněji (nikoliv střelbu) koukej jinam, když zůstanem u Suzi třeba na bandita...

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s VX 800

Bylo by asi lepší, abych se na ní nejdřív někde svezl, aby mě pak nezklamala. Ale od toho jsou právě fora tak se snažím ziskat informace od zkušenejších.

Rockvipere, ať ti slouží

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s VX 800


Co jsem sledoval co se tady za VX800 prodavalo opravdu bych se pro ni vypravil do Nemecka, ikdyz te to mozna vyjde draz, ale pokud to mas jako srdcovku a chces ji nadlouho vyplati se to.
2 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s VX 800
Někde jsem četl, že ty VX trochu berou olej, co je na tom pravdy? A když už sme u toho jak je to s poruchovostí, spolehlivostí a ND.
Chanda: neboj ty nic, však na sebe narazíme, nejpozději na MotoPecce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s VX 800
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s VX 800
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s VX 800

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
VX800 Výfuky Suzuki VX 800 | MonKeyF00T | 2 | 17.11.2022 v 12:27 Hanysmarea |
Suzuki - mechanismus spojky Suzuki VX 800 | AveKT | 26 | 21.7.2022 v 14:39 AveKT |
Oprava VX800 Suzuki VX 800 | Dargen | 1 | 12.4.2021 v 04:37 hondaman1 |
Výkonová restrikce VX800 Suzuki VX 800 | moucan | 15 | 7.9.2020 v 10:41 Kohlstein |
Suzuki VX 800-potřebuji radu Suzuki VX 800 | Kubita | 1 | 22.8.2020 v 15:52 zdenysrx6 |