2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jak to má být??
Motomaniak>při zatížení moto.k čemu ti to je naplé na stojanu,pak na to sendeš a je to naplé nahovno
edit:nebo spíš napnůt,pak na to senůt,zatížit a zkusit průvěs
Moje řeč! Motorka musí být zatížena, když řetěz šponuješ!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jak to má být??
WhiteS> Moje řeč! Motorka musí být zatížena, když řetěz šponuješ!
kravina
WhiteS> Moje řeč! Motorka musí být zatížena, když řetěz šponuješ!
Pokud je toto pravda, tak to vysvětluje vysokou cenu servisnich prací v autorizovaných servisech. Když tři lidi napínaj řeťez (dva seďej na motorce a třetí šponuje) tak se nedivim, že si vemou 300,- Kč za hodinu. A nedej bože pokud servisáci vážej 60kg. To už musej seďet tři a čtvrtej šponuje. To už je ale za 400,-Kč/hod.Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki Inazuma 750 - boční protekto... Suzuki GSX 750 | Krejcak73 | 15 | 26.7.2024 v 12:41 Marek71 |
Gsxr 750 srad karburator Suzuki GSX 750 | Wetra | 2 | 5.5.2024 v 16:59 petr.machy |
Hlučné ložisko Suzuki GSX 750 | Pepansuzuki | 27 | 13.4.2024 v 18:00 krokoš |
Převodní tabulka zapalovacích svíče... Suzuki GSX 750 | Krejcak73 | 17 | 23.1.2024 v 08:47 Krejcak73 |
Inazuma 750, Zephyr 550, nebo Breva 750 Kawasaki Zephyr 550, Suzuki GSX 750, Moto Guzzi Brev... | jincom | 16 | 16.1.2024 v 10:39 hansdorf |