1 reakcí na tento příspěvek Odzvdušnněí předku
Taky mám pocit že pomohlo s tím všelijak třepat, naklánět a bouchat s tím o něco měkkýho (třeba o ruku) za neustálýho lomcování s páčkou.. ale není to zrovna vědecká metoda :)
Naposledy editováno 16.05.2010 16:37:07
2 reakcí na tento příspěvek Odzvdušnněí předku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odzvdušnněí předku
FUNDURAK>Protlačuj kapalinu od spodu přes odvzdušňovací šroub až do nádržky.Běžný a rychlý postup,jinak už to nedělám.Ahoj
Presne tak.Kdyz mi to nejde odvzdusnit klasicky,tak to tam taky cpu pres odvzdusnovak.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odzvdušnněí předku
1 reakcí na tento příspěvek Odzvdušnněí předku
1 reakcí na tento příspěvek Odzvdušnněí předku
jeny>Tak když už sme u toho odvzdušňování tak se taky zeptám. Na yz 426 sem měl po pár brzdění úplně gumovou páčku a moc to nebrzdilo.Tak sem se dál do odvzdušnění ale vůbec mi to nejde. Skoušel sem i od spoda přes odvzdušňovák ale prostě to nejde, i kdybych prohnal celym systémem celej litr brzdovky. Tak sem jentak pro zajímavost skusil jinou pumpu, která se mi doma válela z yuki sm 125. Namontoval sem ji a na třetí klasicky odvzdušnění, (namačkat držet povolit) už vše chodilo z toho sem vyvodil, že jsou asi špatný gumičky na pístku. Jenomže mi řekli v yamaze že se samotný gumičky nedělaj, takže sem musel objednat celej pístek. Tak sem chtěl slyšet váš názor, jestli je to možný že by si to nasávalo vzduch přes ty gumičky. Trochu sem se zarazil, jestli sem s tim taky neměl nějak bouchat nebo naklánět jak tu někdo napsal.
V Brně u Brumly jsem ty gumičky koupil z druhovýroby samotný, stála jedna kolem 60 Kč.
- Jako první si na odvzdušňovák nasadím hadičku a tu navedu zpátky do nádobky. U řidítek ji stahovačkama zaheftuju, aby mi z nádobky nevypadla. Točím tam jen minimum kapaliny a není nutné nic dolévat
- Nevedu žádné povolit utáhnout. Jen trochu povolím a pak pořád mačkám
- Pak jsem odmontoval brzdič a pověsil ho za strop (s druhým kotoučem ). Můj laický názor: všechen vzduch, co byl v systému, se nashromáždí u odvzdušňováku. Takhle to nějakou chvilku promačkám.
- No a nakonec dám brzdič zase na zem a pak už asi během 10 zmáčknutí je brzda tuhá.
Nevím jestli je má teorie správná (že nejprve shromáždím všechen vzduch u odvzdušňováku a ten po položení zpět na zem už v klidu vytlačím), ale jinak mi to na DRku prostě nefunguje
Naposledy editováno 16.05.2010 20:15:40
1 reakcí na tento příspěvek Odzvdušnněí předku
czert>Také dost pomáhá, když po běžném odvzdušnění Stáhneš mírně brzdovou páčku třeba izolačkou, povolíš víčko nádobky a necháš to tak ideálnětřeba přes noc. Bublinky z brzdového okruhu krásně odejdou
mě tak to funguje dobře. když to položím, tak se někdy stane, že brzda změkne, dám na páčku gumičku a ono to přes noc vybublá a druhý den je brzda krásně tvrdá. víčko vůbec nepovoluju
1 reakcí na tento příspěvek Odzvdušnněí předku
Prostě něco se mechnicky šprajcuje a brzdí to teprve po vymezení všech vůlí
1 reakcí na tento příspěvek Odzvdušnněí předku
Zkus párkrat zmačknout pak drž úplně naplno a zároveň s tím povol šroub. Hned ho zas utáhni a natlakuj páčkou a je to hotovo. Pokud tam je vzduch tak to opakuj třeba 2x, 3x
Vrchní nádobku musíš mít otevřenou!!!
1) se také stává že se bublina dostane v hadici do nejvyššího bodu a tu běžným odvzdušněním nedostaneš ven. (stíhá se vracet před další dávkou) je třeba mít hadici celou od zdola nahoru (třeba sundat třmen a odvzdušňovat zvedlou motorku, nebo izolačkou hadici domluvit jak si představuješ její tvar)
2) v případě že bod 1 nefunguje tak u moto starší 200mth to mohou být gumyčky.