tak po nastartování mě mě cca po 30-60 vteřinách začne valit silnější bílý kouř z výfuků. Ten vydrží tak 5minut, pak seto zklidní.
Mastný není, kouř bílý.
Tadyje starší video po zimě (čím déle stojí,tím více)
Myslel jsem si že je to jen zkondenzovaná voda ve výfucích, tím že je motorka v podzemních garážích a je tam docela vlhko.
Dále mě trošku převapilo, že po nastartování v místě napojení svodů na výfuk, je malá dírka a tou docela vždy kape prvních pár minut voda. Ale opravdu spíše odprskává.
Prověřil jsem chladič - vody neubývá. Hladina v nádržce je docela dost nad čarou max...tak že by tady byla chyba?
V chladiči voda je po víčko.
Zkoušel jsem start s otevřeným víčkem, ale nic v chladiči nebublalo. Pouze po otevření víčka to trošku zabublalo v nádrže. Po nastartování hladina klidná. Po přidání plynu hladina trošičku pumpovala.
Tak přemýšlím kde může být chyba.
Jestli jen opravdu zkondenzovaná voda ve výfucích?
Či špatné těsnění pod hlavou?
Bublina někde v okruhu chladícím?
Prasklá hlava? - u Goldwingového motoru???
Děkuji za rady jak postupovat, tuto sezónu mám spíše opravovací.
1 reakcí na tento příspěvek Hladina chladící kapaliny a kouř z výfuku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hladina chladící kapaliny a kouř z výfuku
dewwil>Asi fakt jen kondenzát, sundal bych laufy a nastartoval, pokud by hulila furt hledal bych únik chladiva dál...
Taky mě to napadlo vyzkoušet, zároveň mě to i láká poslechnout si 6válec bez těch sériových koncovek.
Ale stále přemýšlím jak je možné, že je tam těd více chladící kapaliny....jestli tam opravdu není nějaká bublina.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hladina chladící kapaliny a kouř z výfuku
1 reakcí na tento příspěvek Hladina chladící kapaliny a kouř z výfuku
navíc jeto Honda, takže neščárat a jezdit!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hladina chladící kapaliny a kouř z výfuku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hladina chladící kapaliny a kouř z výfuku
banda1250>dr.dainese> Uplně přesně řečeno.Je to uplně normální.Mě to bandaska dělá taky,když je venku nižší teplota.Jakmile se ohřeje motor a výfuk je po páření.
Tak jsem si to myslel, ale radši jsem se zeptal.
Páč mě vystrašil ten přebytek chladící kapaliny.
Takže závěrečná otázka? Ovlivňuje něco větší množství chladící kapaliny? Mělo by to být mezi min amax, ale je to dost nad max. Tak jestli to nějak odsát, nebo nechat.
Či nějak zkusit odvzdušnit?
Díky.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda F6C Valkyrie - Servis Praha a... Honda F6C Valkyrie | free_spirit | 2 | 21.9.2024 v 07:54 dva_hrnce |
Doporučte servis Zlín [1, 2] Honda F6C Valkyrie | Petaksmetak | 31 | 11.5.2023 v 13:37 Pedl |
membrány karburátory F6C Honda F6C Valkyrie | zolik. | 2 | 16.2.2022 v 12:03 Konqui |
Bezklíčové zapalování [1, 2, 3] Honda F6C Valkyrie | Konqui | 67 | 18.1.2022 v 18:11 Kubák |
Batoh na plotnu Honda F6C Valkyrie | Konqui | 16 | 29.7.2020 v 10:43 VlČek67 |