Pokud ano tak se o ně podělte.
v našem státě se to v dnešní době nevyplatí,dokud na to nebude masová daňová podpora tak toto palivou pořád nehorázně drahý např oproti jinejm zemím a tudíž se moc nevyplatí.
Navíc např fordy s tímto motorem mají o půlku zkrácenej servisní interval na 10t km.
Měl jsem i možnost jezdit takovým autem a moc rozdíl v jízdě,dynamice, hlučnosti není znát.
A Je zaím velmi málo prodejních míst.
Při spalování vzniká i teplo-dost velké teplo ,bych tu vodu tam chtěl najít,nehledě na to že to celé pak desíty minut chladne a nemá se co kde srážet a destilovat
Jezdím na to ,ale v poměru N95 1:1 E85. Raptor stejně jako Kawky si jen předou,na Kawce jsem zkoušel i N91 1:1 E85 bez problémů .Když jsem čistil na Kawce karbce zkusil jsem čisté E85,jede ale musí se držet v otáčkách-volnoběh a to i zvýšený je problém .
Jinak na to samé jezdím ve Felině a sleduju spotřebu ,vychází na cca.6,6/sto po odpojení lambdy dokonce ještě o 0,5l/100 míň.Co můžu 100%říct tak Felina se utišila-ono E85 má oktanové číslo 104 ovšem taky menší teplotu hoření-nižší teplota výf.plynů, lambda tudíž hlásí chudou směs a řídící jednotka toto vyhodnocuje a vstřikuje víc paliva a spotřeba stoupá-tohle je ovšem "problém" moderní tech. s čidlama kam se podíváš.To Kawa má jen řízený bod zážehu a co se kde děje ji nezajímá .
Na netu se kolem E85 píše spíš záporně ,ale nikdo nikde nevyvěsil fotky prožraných motorů a svodů,takže dokud neuvidím nebo sám něco nebudu opravovat neuvěřím
Co se týká cen ,jsou výrazně menší než N95,ale stoupají stejně jako benál a stejně jako síť čerpadlářů
Za mě E85
Ale podle mě to je jebačka s tím tankováním a mícháním...
Nicméně do aut se dělají přestavbové kity, po kterých to auto může jezdit na čistej E85
A některý auta s označením Flexifuel na to mohou jezdit už z výroby...ale těch je málo...
vše naprosto v poho jen na studené starty to chce dobrou baterku
samozřejmě stále s odpojenou lambdou
co třetí nádrž tankuju N95 a lambdu zapojuju