Téma: CEC2 info
 
30.5.2010 v 14:04
Cau kluci,
chtel bych se zeptat jestli tady mate nekdo zkusenosti s CEC2,kolik to stoji,co je potreba, proste realny naklady. Premyslime o R6 rv.02 a nebo o GIXXERE 600 rv 04 a chtel bych vedet jestli tyhle dva strojky sou konkurence schopny, a nebo jestli by nebylo letsi se poohlidnout po nejake 750 nebo litru.

diiik

Naposledy editováno 30.05.2010 14:06:09
Anketa: Jaka by byla nejlepsi?
R6
20%
3
R1
7%
1
GSXR 600
7%
1
GSXR 750
7%
1
GSXR 1000
7%
1
CBR 600 RR
27%
4
ZX-6R /RR
27%
4

2 reakcí na tento příspěvek CEC2 info

30.5.2010 v 14:29 | Nahoru | #1
je to jednoduchý spočitej si: startovný, sada pneu, benzín co tam projezdíš, spotřební materiál (destičky atd) doprava na okruh a zpět, strava.. to je základ.

další věc je motorka a nějaký zázemí.

další prachy může stát případný pád

Motorka je víceméňě jedno na čem jedeš, kor když začínáš (pokud jsem tvůj příspěvek pochopil dobře). vždycky tam bude někdo s novou nasypanou motorkou a hlavně většími zkušenostmi takže pokud si neděláš ambice na bednu vzol to co ti je bližší.. hlaně ať je to v dobrý koncidici a tech. stavu..
pokud tě láká šestka (a máš dostatek kč.) tak jdi do novější R6. v současnosti je to jedna z nej motorek na okruh. i se sérií se nechá letět ukrutně rychle. jinak třeba 600RR kolem roku 05 je taky dobrá volba

Naposledy editováno 30.05.2010 14:30:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC2 info

30.5.2010 v 14:39 | Nahoru | #2
Corela91> no nedelam si ambice na bednu a co se tyka penez tak muzu uvolnit tak cca 50-60 tis za rok+ motorku. prave proto se ptam na to treba kolik sad je potreba na jeden zavod(mokry+suchy) prevozy,spotrebni material,oleje filtry,benzin-to mam tak nejak predstavu

Naposledy editováno 30.05.2010 14:41:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC2 info

30.5.2010 v 14:49 | Nahoru | #3
Corela91> nasel sem treba tohle a nebo tohle a nebo tohle

(reakce na) CEC2 info

30.5.2010 v 16:20 | Nahoru | #4

Džanek>Corela91> nasel sem treba tohle a nebo tohle a nebo tohle



to vypada jako slušně odhoněne motorky

1 reakcí na tento příspěvek CEC2 info

30.5.2010 v 16:20 | Nahoru | #5
připočitej komplet repas motoru a podvozku

(reakce na) CEC2 info

30.5.2010 v 18:39 | Nahoru | #6
DiegoGSX-R> Co bys za ty prachy chtěl A pokud to má na hobby ježdění a motorka bude normálně šlapat (nebude nic v prdeli), tak bych to asi nijak neřešil.

1 reakcí na tento příspěvek CEC2 info

30.5.2010 v 18:57 | Nahoru | #7
tak každej bere hobby ježdění trochu jinak, ja když do něčeho jdu tak to nedělam jen proto že něco dělam ale proto že chci něco dokázat a o tom myslim že zavody jsou ne? ať už hobby zavody nebo profi

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC2 info

30.5.2010 v 19:05 | Nahoru | #8
DiegoGSX-R> tak zrovna ted nemam 270tis na novou motku a dalsi 300 do uprav. Chci to zkusit a pak se podle toho rozhodnu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC2 info

30.5.2010 v 19:31 | Nahoru | #9
Džanek> hele to první GSX-R jelo tušim loni CEC2 a nezaznamenal jsem na něm žádný problém. Myslim tim že nekouřilo, nerachtalo, tak to asi taková vražda nebude . Jinak já loni jel s kolegou taky CEC2, oba na GSX-R 750 K1 a s konkurencí no problemo. Je to bohužel obsah co spadá do litrů, ale věř mi, že i s touhle motorkou jde pojezdit minimálně 70% startovního pole. Je to prostě v rukách . Stran nákladů jsem to ani moc nepočítal, ale jde o to, jak jezdíš (časy) atd. Když jsem koupil nový gumy, tak mi v poho vydržely na 2 závody, nebo kvaldu, závod a nějakej ten trénink k tomu při časech 2:20 Brno, resp 1:51 Most (jsou to moje best časy) Takže žádný hrozný drama. Kdyby tě něco ještě zajímalo, tak se klidně ptej

Naposledy editováno 30.05.2010 19:31:54

(reakce na) CEC2 info

30.5.2010 v 19:55 | Nahoru | #10
majkl31> dik za odpoved, ktera vystihuje moji otazku.

(reakce na) CEC2 info

30.5.2010 v 20:27 | Nahoru | #11
majkl31>

(reakce na) CEC2 info

30.5.2010 v 20:30 | Nahoru | #12
Džanek> no ja vidim brachu jak to jenom skouší a už do toho nacpal postupně přes 200 tis

(reakce na) CEC2 info

30.5.2010 v 20:51 | Nahoru | #13

Džanek>Corela91> no nedelam si ambice na bednu a co se tyka penez tak muzu uvolnit tak cca 50-60 tis za rok+ motorku. prave proto se ptam na to treba kolik sad je potreba na jeden zavod(mokry+suchy) prevozy,spotrebni material,oleje filtry,benzin-to mam tak nejak predstavu


hoj. známe se z transpubliku, jeli jsme to vloni. letos už nejedem kvůli prachům. koupil jsem SP1 v kitu. docela to jelo. most asi 1,55. jezdili jsme v půlce pole. dobře si zazávodili. jedna motorka pro oba je málo, když chceš jet v první půlce. velký ztráty na tankování. na dvou motorkách, podle časů to vloni bylo v první třetině pole. zhruba. když vydrží motorka a nezválíš to, je to cca 13tis na závod pro oba. to je startovný,benzin, gumy a cestování. nic víc. s pár drobnostma, jako desky, nějaká guma navíc a nějaký drobnosti který se někdy potřebujou a jindy ne, to vychází tak 15 až 17tis na závod. když nepadneš a motorka je o.k.

CEC2 info

31.5.2010 v 12:53 | Nahoru | #14
Ja jedu letos poprve cec2 na GSXR-600 K4. Ohledne motoru, pokud nenarazis na nejakou nakutou sestku (a ze se tam vzdycky nejaka objevi ) tak si myslim ze stiha obstojne. Horsi je to dle meho nazoru z podvozkem, dopredu jsem dal hustsi olej a vyssi hladinu, coz znatelne pomohlo. Jinak je to cista seriovka a s kolegou co ma stejny stroj jezdime na bednu. Na druhou stranu vubec netusim jak se na okruhu chovaji konkurencni stroje ;)

CEC2 info

31.5.2010 v 20:55 | Nahoru | #15
vykašli se na kapotu a jezdi nakedy

[img]
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist