Téma: Rozdíly Duc 748/916/996/998
16.6.2010 v 22:14
Zajímal by mě rozdíl mezi těmito motocykly, je mi jasný jen objem motoru, čím se liší dál? Například mi není jasné proč 996 začíná cenově na 4000e, kdežto 998 na 6000e. Který model je ,,slepý,, atd. Kapotáže jsou snad stejné, popřípadě obdobné, tak bych viděl rozdíl v podvozku a motoru, ale jaký? Znalci prozraďte, díky.
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly Duc 748/916/996/998
taky jsem o tom přemejšlel jakej je rozdíl mezi 749 a 999
.

Jinak teda trochu přesněji, dá se říct, že 748 + 916 + 996 jsou úplně stejné (až na pár detailů, třeba řídící jednotka, počet vstřiků, tudíž pár rozdílů v elektrice, a takový věci co nikdo nepozná
), ale 998 je úplně někde jinde, opticky už má jiné kapoty (dole karbon klín) a myslím, ale nevím to jistě, že je už v sérii celá v karbonu a má standartně podvozek od pana Ohlinkse!
No a určitě tam bude taky jiná, modernější elektronika, protože jak píšu výše, má to už novější generaci Ducatího Desmoquattra - Testastrettu, která je stejná jako v Ducati 999!
Dá se říct, že 998 je to nejlepší, co se dá pořídit, překrásnej desing z 916 kombinuje s ve své době nejmodernější technikou a v té době nejlepším motorem co Ducati mohla nabídnou!
Proto asi ta cena...
Jeden pán tu nedávno prodával naprosto dokonalou 998 za extra dobrou cenu, bohužel na té by byla škoda jezdit, ta už patřila někam do muzea a svědomitě utírat prach...







1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly Duc 748/916/996/998
Jirka749>taky jsem o tom přemejšlel jakej je rozdíl mezi 749 a 999 .
Já jsem zase nedávno uvažoval, jakej je rozdíl mezi 916 a 1098!









Naposledy editováno 16.06.2010 23:15:26
DMC.motobiker> děkuji za fundovanou odpověď, jedu teď pracovat do říše a při návratu bych možná na nejlevnější Duc z týhle řady dosáhl, nicméně mi stále postačuje Hawk (i když už nejede tak jako dřív:D) a peníze tedy uložím do štrozoku a třeba se jednou zadaří a dosáhnu na ten vrchol, tedy 998. Dík
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly Duc 748/916/996/998
m8rinek> Není zač
, až příjdou pánové co se v tom vyznaj, řeknou ti k tomu asi ještě víc...
Jo a 998 má taky už v sérii pětipaprsková kovaná kola od Marchesini!



Jo a 998 má taky už v sérii pětipaprsková kovaná kola od Marchesini!

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly Duc 748/916/996/998
m8rinek> Jo to je docela "dobrej" film
, nedávno to dávali v TV a jako ušlo to celkem...
Jinak kdybys ty kapoty sundával tolikrát jako já, taky by sis všimnul každýho detailu!
Naposledy editováno 17.06.2010 00:10:04



Jinak kdybys ty kapoty sundával tolikrát jako já, taky by sis všimnul každýho detailu!

Naposledy editováno 17.06.2010 00:10:04
DMC.motobiker> počkej, to je film? Co to je? Já Duc nikdy neměl, chtěl jsem Monstera, ale po poježdění na ,,podobný,, motorce (2val, naháč) tak jsem sen posunul z naháče pod kapotu :).
E: film už jsem našel www.csfd.cz/film/10502-vzali-roha/
Naposledy editováno 17.06.2010 00:23:34
E: film už jsem našel www.csfd.cz/film/10502-vzali-roha/
Naposledy editováno 17.06.2010 00:23:34
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly Duc 748/916/996/998
m8rinek> Jo to je ten film...
Doporučuju se na něj podívat
, jen tam scéna s Ducati 916!
Jinak vzhledem k max. rychlostem těchto strojů kapota není až tak moc potřeba...



Jinak vzhledem k max. rychlostem těchto strojů kapota není až tak moc potřeba...

m8rinek> Já se ve 250ti ještě pořád kochám!
Ale myslím, že je vlastně jedno, jestli máš kapotu, nebo naked - akorát že na té kapotě se můžeš při vyšších rychlostech za "něco" schovat
, na naháči moc ne (nemyslím ale takové ty megakapoty jako má třeba Busa, kde se schováš i bez zalehávání)
, ale je pravda, že já teď už vůbec nezalehávam...
Jezdím spíš pomalejší tempo do těch 200 Km/h a jednou za čas když se mi to náhodou roztáhne ještě víc, tak na tu chvilku se ta troška větříku dá vydržet v pohodě...





1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly Duc 748/916/996/998
No, trošku to uvedu na pravou míru...
Rok 94-98 - 748 / 916 jsou stejné. 3 paprskový kola a kapoty s velkým bočním prolisem.
Rok 99 znamená příchod 996, vizuálně se na moto kromě obsahu motoru nic nemění. 748 je pořád stejná.
Rok 2000 - 996 dostává místo matně zlatýho rámu šedej lesklej, 5paprskový kola Marchesini, vidle Showa mají zlatý kluzáky.
Rok 2001 - 996 má vzadu centrální tlumič Ohlins.
Rok 2002 - příchod modelu 998 - motor Testastretta. Kapoty už nemají velký boční prolis a jsou na bocích hladké, kvůli odvodu teplého vzduchu mají kapoty malou mřížku těsně vedle rámu pod nádrží (z fotek těžko postřehnutelné. 748 má taky hladký kapoty bez prolisu, jinak je ale pořád stejná, pouze rám i 3 paprskový kola má lakovaný našedo.
Úplně jiná kategorie jsou ale vyšperkovaný modely S, SPS, R, nebo dokonce limitovaný edice jako Senna, SPS Pista, Ben Bostrom replika, Bayliss replika atd.
Naposledy editováno 19.06.2010 22:41:01
Rok 94-98 - 748 / 916 jsou stejné. 3 paprskový kola a kapoty s velkým bočním prolisem.
Rok 99 znamená příchod 996, vizuálně se na moto kromě obsahu motoru nic nemění. 748 je pořád stejná.
Rok 2000 - 996 dostává místo matně zlatýho rámu šedej lesklej, 5paprskový kola Marchesini, vidle Showa mají zlatý kluzáky.
Rok 2001 - 996 má vzadu centrální tlumič Ohlins.
Rok 2002 - příchod modelu 998 - motor Testastretta. Kapoty už nemají velký boční prolis a jsou na bocích hladké, kvůli odvodu teplého vzduchu mají kapoty malou mřížku těsně vedle rámu pod nádrží (z fotek těžko postřehnutelné. 748 má taky hladký kapoty bez prolisu, jinak je ale pořád stejná, pouze rám i 3 paprskový kola má lakovaný našedo.
Úplně jiná kategorie jsou ale vyšperkovaný modely S, SPS, R, nebo dokonce limitovaný edice jako Senna, SPS Pista, Ben Bostrom replika, Bayliss replika atd.
Naposledy editováno 19.06.2010 22:41:01
Tady si můžeš udělat hrubou představu o různých verzích www.motorcyclespecs.co.za/bikes/Ducati.htm
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly Duc 748/916/996/998
Desmik> Když to budeme brát až takhle do detailu, tak snad každej rok se tam dělalo pár detailů trochu jinak...
Nejlíp je to vidět na příkladu Monstera 900!
Každej rok jinej výkon, jinak poladěnej, jiný to, jiný tamto, ale v jádru je to vlastně pořád ten samje Monster 900...




Stále prehodnocujem,ktorá vlastne ma oslovuje viac - či 916,996,998 design,alebo 999..
,,každý deň to mám u seba inak.
btw
zaujímavý je prototyp desmosedici z linku,čo postnul Desmik.A potom vyšli s niečim úplne iným.Keby človek videl troška do toho zákulisia - kto a prečo schvaľuje design.
Výborne to popísal "Houska" na dvouval.com
http://www.dvouval.com/clanek.php?clanek=310
,,každý deň to mám u seba inak.
btw
zaujímavý je prototyp desmosedici z linku,čo postnul Desmik.A potom vyšli s niečim úplne iným.Keby človek videl troška do toho zákulisia - kto a prečo schvaľuje design.
Výborne to popísal "Houska" na dvouval.com



http://www.dvouval.com/clanek.php?clanek=310
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly Duc 748/916/996/998
Co se týce filmů s se starýma duc, tak pěkná scéna s 916 je ještě v jinak totálně debilním filmu nebezpečná rychlost II zásah. 748 se objeví myslím i v loupeži po italsku, zelená 996 se prohání s trinity a japončíkem na hřbetě v matrixu reloaded. A ten japončík není haga. Moc se mi líbil díl die motorrad cops, kdy ten maník asi po stý rozjebal svou 900ss a nějákej magor mu půjčil na nelegální závody 996SPS. Té (což je zvláštní) se nic nestalo. No a včera jsem viděl novej film wall street money newer sleeps, kde jeden makléř prohání desmosedici RR po lesní cestě, kde by měla felicia s houbařema problem se vlizt v šedesatce... no amíci no. Sorry za offtopic
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 | alien83 | 5 | 26.4.2023 v 22:51 -KAR- |
Staré legendy Ducati 916 | ruinin | 24 | 22.2.2023 v 09:18 CB600 |
motorky s investičním potenciálem [1, 2, 3, 4] Ducati 916 | ConteZoncolan | 108 | 1.2.2023 v 12:06 vilemx |
996/998/999 Ducati 998 | Bothrops | 26 | 24.10.2022 v 12:07 Bothrops |
Ducati 748 vyplatí se Ducati 748 | motokuba | 6 | 29.1.2022 v 11:20 HornisGSX |