mám nějaký problém s otáčkoměrem..funguje normálně, ale jakmile se dostane na cca 7000 otáček sem tam prostě spadne rafička z ničeho nic na nulu. Pár vteřin prostě leží na nule a pak zase naskočí...dělá to jen občas( včera za cestu 200 km asi 3x) zatím mě to nijak nenervuje, ale spíš by mě zajímalo čím to může být a jestli to nemůže být začátek nějaké jiné závady...
Za rady a názory předem děkuju
2 reakcí na tento příspěvek Padající rafička otáčkoměru
1 reakcí na tento příspěvek Padající rafička otáčkoměru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padající rafička otáčkoměru
Stancek35>Studenak na kabelu?
kdo.. lucka??
1 reakcí na tento příspěvek Padající rafička otáčkoměru
3 reakcí na tento příspěvek Padající rafička otáčkoměru
Kamikadze-Ace>jelikož T-cat a T-ace má v sobě diagnostiku a tři diag okruhy takže na 7000 značí chybu TPS popř přívěry Exup na tohle by to pasovalo ,že se exup nechtěl otevřít proto to spadlo na nulu pak na 7000 a pak to běželo normálně ;) exup stačí promazat měděnou pastou :)
JO muze byt trochu pridrena1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padající rafička otáčkoměru
Kamikadze-Ace>jelikož T-cat a T-ace má v sobě diagnostiku a tři diag okruhy takže na 7000 značí chybu TPS popř přívěry Exup na tohle by to pasovalo ,že se exup nechtěl otevřít proto to spadlo na nulu pak na 7000 a pak to běželo normálně ;) exup stačí promazat měděnou pastou :)
Zdravím. Nemáš tak úplně pravdu. T-Cat přívěru EXUP vůbec nemá Pravdu máš s tou diagnostikou. Při lítání rafičky na 8000 otáček a zpět na nulu je vadný kontakt (nebo úplně nefunkční) ukazatel rezervy benálu v nádrži. Nevím, jestli to dokáže odhalit i třeba prasklou žárovku "hladovýho oka", ale zkusil bych pátrat touto cestou. Kontrola je jednoduchá. Otočit klíčkem v zapalování, ale nestartovat. Pokud rafička vyletí po pár vteřinách na 8000 -> viz.předchozí. Pokud by lítala na 3000 jedná se závadu snímače polohy škrtících klapek.
Pokud to blbne jen při jízdě a nepravidelně, pravděpodobně to bude již dříve zmíněný studený spoj v otáčkoměru, nebo špatný kontakt.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padající rafička otáčkoměru
Cat600>Zdravím. Nemáš tak úplně pravdu. T-Cat přívěru EXUP vůbec nemá Pravdu máš s tou diagnostikou. Při lítání rafičky na 8000 otáček a zpět na nulu je vadný kontakt (nebo úplně nefunkční) ukazatel rezervy benálu v nádrži. Nevím, jestli to dokáže odhalit i třeba prasklou žárovku "hladovýho oka", ale zkusil bych pátrat touto cestou. Kontrola je jednoduchá. Otočit klíčkem v zapalování, ale nestartovat. Pokud rafička vyletí po pár vteřinách na 8000 -> viz.předchozí. Pokud by lítala na 3000 jedná se závadu snímače polohy škrtících klapek.
Pokud to blbne jen při jízdě a nepravidelně, pravděpodobně to bude již dříve zmíněný studený spoj v otáčkoměru, nebo špatný kontakt.
JJ blbne to jen při jízdě a nepravidelně, prostě sem tam...jinak mi všechny kontrolky na přístrojovce normálně fungujou..
Naposledy editováno 28.06.2010 14:59:15
žárovku hladového oka rozpoznáš při zmáčknutí startéru když je chcípák na motor v poloze vypnuto jak jsi psal pokud je OK rozsvítí se jinak ne :) ale prasklou žárovku diagnostika nerozpozná mám vyzkoušené ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padající rafička otáčkoměru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padající rafička otáčkoměru
Cat600>lucie.rac> Až dorazím domů z práce, kouknu do manuálu odkud kam vedou kabely do otáčkoměru a dám vědět, co překontrolovat
Vřelé díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padající rafička otáčkoměru
Budík otáčkoměru je napájen kabelem od pojistky blinkrů a ukostřen společnou kostrou pro celou přístrojovku. O ukazování otáček se stará 3. kabel, který je vyvedený z řídící jednotky (schovaná vedle baterky).Otáčky motoru měří řídící jednotce indukční snímač ve víku alternátoru (ten to nebude, páč by vynechalo i zapalování a motka by nejela)... (předpokládám, e jela normálně. Zakopaný pes múže být v konektorech, zvlášť pokud se v tom již někdo hrabal. Konektory od přístrojovky jsou připevněné na levé straně lešení. Myslím, že po demontování štítku a vnitřních černých plastů se k nim dostaneš. Ale nejsem si jistý, jestli nemusí dolů i levá kapota. Vidím to tak 50/50 na studený spoj v budíku a vadný kontakt v kabelu.
Dej potom vědět, co to bylo.
Cat600>lucie.rac> Tak jsem na to kouknul a nevím, jestli ti budou moje info k něčemu dobré.
Budík otáčkoměru je napájen kabelem od pojistky blinkrů a ukostřen společnou kostrou pro celou přístrojovku. O ukazování otáček se stará 3. kabel, který je vyvedený z řídící jednotky (schovaná vedle baterky).Otáčky motoru měří řídící jednotce indukční snímač ve víku alternátoru (ten to nebude, páč by vynechalo i zapalování a motka by nejela)... (předpokládám, e jela normálně. Zakopaný pes múže být v konektorech, zvlášť pokud se v tom již někdo hrabal. Konektory od přístrojovky jsou připevněné na levé straně lešení. Myslím, že po demontování štítku a vnitřních černých plastů se k nim dostaneš. Ale nejsem si jistý, jestli nemusí dolů i levá kapota. Vidím to tak 50/50 na studený spoj v budíku a vadný kontakt v kabelu.
Dej potom vědět, co to bylo.
Díky moc, ale obávám se, že pokud bude třeba sundávat kapota, že nezjistím co to bylo že to zjistěj až po sezoně v servisu
Uvidím, zkusíme to doma vykoumat. Každopádně děkuju
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Thundercat - karburátor Yamaha YZF 600R Thundercat | Okin1 | 11 | 6.11.2023 v 23:51 2stroke |
Motorka 35 kW pro A2 - silniční Yamaha YZF 600R Thundercat, Kawasaki ZZR 600, Honda ... | Joel1 | 4 | 6.7.2023 v 19:54 Joel1 |
Sada na snížení výšky Yamaha thunde... Yamaha YZF 600R Thundercat | R.a.F | 5 | 2.11.2022 v 19:53 assassin |
HJC IS 17 Yamaha YZF 600R Thundercat | Malibu86 | 10 | 7.1.2021 v 14:20 vopák |
Motor cukne spadne otáčkoměr a zase... Yamaha YZF 600R Thundercat | Kalich94 | 3 | 26.8.2020 v 15:27 FiZzeR |