raceczech_listopad





Téma: Kmitani motorky 160-180 km
30.6.2010 v 22:15
Motorka pri 160-180 km se rozkmitala,koupil jsem novou predni gumu dela to porat,jinak je to rok 2003 cb 1300 honda,predni tlumice jsem jeste nedelal......dekuji za info

Kmitani motorky 160-180 km

30.6.2010 v 22:23 | Nahoru | #1
Oprava vneni motorky,omlouvam se....

1 reakcí na tento příspěvek Kmitani motorky 160-180 km

30.6.2010 v 22:42 | Nahoru | #2
a dela to jen v zatackach? nebo i na rovine? me to v zatackach stacila jen mirna se vlnilo taky a mel jsem spatnej zadek ale delalo to jen pri vetsich rychlostech

(reakce na) Kmitani motorky 160-180 km

30.6.2010 v 23:31 | Nahoru | #3
Jindrs> Ja jsem to prubnul jenom na rovince do zatacek radsi ne

Kmitani motorky 160-180 km

1.7.2010 v 07:20 | Nahoru | #4
Možná přední šavle (nastavení, pokud tam je, nebo olej), ale spíš se mrkni na krk řízení jestli je dost utáhlej.
Další možnost ohlej kotouč...ale ten by to dělal od menších rychlostí se zvyšující se intenzitou.
P.S. ten předek jsi viděl, jak je vyváženej? Někdy tam odborníci nechají lítat 5 gramů a to je pak jen o fyzice

Naposledy editováno 01.07.2010 07:21:13

1 reakcí na tento příspěvek Kmitani motorky 160-180 km

1.7.2010 v 08:29 | Nahoru | #5
jestli to dela az ve 160 kmh, tak bych gumy uplne vyloucil. Jak je vyse psano, zamerib bych se na vidle a krk rizeni

(reakce na) Kmitani motorky 160-180 km

1.7.2010 v 10:15 | Nahoru | #6
seikos> TAKZE-1 NOVA GUMA,2 REPASE PREDKU,3 KRK RIZENI,4 ZADNI TLUMICE.....PROSTE ODSTRANOVAT JEDNU VEC ZA DRUHOU.......

Kmitani motorky 160-180 km

1.7.2010 v 10:22 | Nahoru | #7
no, první bych dotáhl krk. to je nejlevnější, pak dejme ty vidle... zadní tlumič to nebude, když jedeš rovně. to by se ti jen houpalo nahoru a dolů, néé do stran. pak možná uložení zadní kyvky... a co ložiska v obou kolech? kolik to má +- najeté? máš to od nova?

Kmitani motorky 160-180 km

1.7.2010 v 10:44 | Nahoru | #8
Mas pravdu koupil jsem novu gumu zadna zmena,potom udelam to lozisko v rizeni,potom tlumice repas,.....najeto 30.000km-rok 2003,......je to o tom odstranovat jednu vec za druhou

Kmitani motorky 160-180 km

1.7.2010 v 10:51 | Nahoru | #9
ty repase nechcej asi taky až na konec. napřed řeš ložiska (krk, kyvka, kola). není ta motorka po nějaké raně?

1 reakcí na tento příspěvek Kmitani motorky 160-180 km

1.7.2010 v 11:21 | Nahoru | #10
NE ne,do ted jezdila jako drak,super,tak rikas udelat loziska dobre,motorka neni po zadne rane ne,.....zatim dik......ono to dela i pri mansi rychlosti kdyz zahejbu riditkama tak se zacne vlnit....jeste jednou dik

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kmitani motorky 160-180 km

1.7.2010 v 11:29 | Nahoru | #11
sakaljs> a když zabrzdíš, nelupne ti v krku (řidítkách)? to bude nějaké lošisko.

Kmitani motorky 160-180 km

1.7.2010 v 11:44 | Nahoru | #12
Hele na rovinu asi takhle.
Velmi špatně ses vyjádřil a velmi málo popsal, co ta mašina dělá.
Je rozdíl příčin kmitání řidítek a houpání mašiny.
Jestli jsem tě teda pochopil správně, tak ti to houpe.

Toto je buď klasický příklad rozválený mašiny, kterou někdo polepil stylem "domo-robo",
nebo rozštelovaného tlumení předku + zadku a nebo se ti někde něco povolilo.

Dělá to hned od koupě, nebo to začalo postupně?

1/ optická kontrola funkce tlumičů (zkušený mechanik pozná "vyráglovaný")
2/ kontrola utažení krku řízení momentovým klíčem na krouťák dle manuálu
3/ nastavení předních tlumičů + zadního tlumení na výchozí hodnoty dle manuálu,
pokud bude motka stále houpat, tak celkově přitvrdit tlumení
4/ kontrola dotažení všech šroubů uchycení tlumičů a kol (předek i zadek)+ kontrola
uložení tlumících prvků a zadní kyvky v silentblocích
5/ určitě bych vyměnil olej v předních vidlích
6/ NIKDY nepodceňuj zadní tlumení !!! to je 70% houpání !!!

Jiné příčiny houpání mě nenapadají, takže mě prosím někdo klidně doplňte.
Ahoj Aleš.

Kmitani motorky 160-180 km

1.7.2010 v 12:20 | Nahoru | #13
Ona se nehoupe ona se vlni,nedelala to,asi pri 235 jsem to cejtil vneni ale to jsem si rikal ze to tak ma bejt.... vcera jsem zjistil tak i,5 mm vuli na hornim silebloku tlumic,levej to nedela jenom pravej ale nevim jsli to je ten problem......

Kmitani motorky 160-180 km

1.7.2010 v 12:42 | Nahoru | #14
V silentbloku zadního tlumiče? A ta vůle je v ose, nebo kolmo na osu toho šroubu?

1 reakcí na tento příspěvek Kmitani motorky 160-180 km

1.7.2010 v 13:57 | Nahoru | #15
Hele já netuším, jak jsi zdatnej v technice a v opravách,
nikdo není konec konců mistr světa a každý se vyzná v něčem jiném.
Pokud ti na tom už z letmého pohledu něco nehraje, tak to určitě
není v cajku a jak má být.
Zkus to všechno pořádně prohlédnout, nepodceňuj to a nech to
když tak zkontrolovat v nějakém servise, nebo u někoho, kdo se vyzná.

Kmitání, ať řidítek, či celé motorky ve velkých rychlostech
je nebezpečná věc a rozkmitání mašiny už stálo život hodně motorkářů.
Nechci tě strašit, ale neber to na lehkou váhu. Mě se podobným
způsobem zabil kamarád, proto to takhle píšu...

Kmitani motorky 160-180 km

1.7.2010 v 14:01 | Nahoru | #16
Jak to popsat,nahoru a dolu ne,kolmo na osu sroubu,......

(reakce na) Kmitani motorky 160-180 km

1.7.2010 v 14:06 | Nahoru | #17
Aaronek> ja vim motorku ted nejezdim.....

Kmitani motorky 160-180 km

1.7.2010 v 14:11 | Nahoru | #18
Jsem z toho zmatenej. Pokud je tam 5mm tak to už je dost i v ose. Může to být ono. Ale jak říká Aaronek...nech to projít někoho kdo tomu rozumí.
Já bych ale řekl, že to je krk řízení. Měl jsme tu jednu ZR-7 a to bylo podobný. Mu se k tomu přidával ještě kotouč...

Kmitani motorky 160-180 km

1.7.2010 v 14:52 | Nahoru | #19
asi 1,5mm.....

Kmitani motorky 160-180 km

1.7.2010 v 16:50 | Nahoru | #20
TAK TO NEŘEŠ. TO JE BĚŽNÁ MONTÁŽNÍ VŮLE.

2 reakcí na tento příspěvek Kmitani motorky 160-180 km

1.7.2010 v 17:23 | Nahoru | #21
Nevim v cem jezdis ale me to na GSX zacalo delat taky, znicehonic. Nejdriv jsem laboroval s krkem rizeni a loziskama. Ve finale to bylo jednodussi - volna textilni bunda, v kozeny to bylo ok. Zkus to.

(reakce na) Kmitani motorky 160-180 km

1.7.2010 v 20:03 | Nahoru | #22

Roman GSX 1400>Nevim v cem jezdis ale me to na GSX zacalo delat taky, znicehonic. Nejdriv jsem laboroval s krkem rizeni a loziskama. Ve finale to bylo jednodussi - volna textilni bunda, v kozeny to bylo ok. Zkus to.



Tak to by byl gól

(reakce na) Kmitani motorky 160-180 km

1.7.2010 v 20:06 | Nahoru | #23
Dolík....> ne ne,po tom jsem sel to bila prvni vec....

(reakce na) Kmitani motorky 160-180 km

1.7.2010 v 20:10 | Nahoru | #24
Roman GSX 1400> NE opravdu tim to neni.....

Kmitani motorky 160-180 km

2.7.2010 v 00:22 | Nahoru | #25
Je to naháč a pokud nezalehnes tak se to vlnit podle mě budy vždycky.
Koukni ještě na nastavení zadního kola na kyvce - osy - jsou tam dílky (napínání řetězu) - dost často se stává že to na jedný straně máš o čtvereček posunutý a tím pádem není zadní kolo s osou předního kola.

Kmitani motorky 160-180 km

2.7.2010 v 10:01 | Nahoru | #26
To jsem kontroloval,jinak dik......
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CB 1300 versus Suzuki GSX 1400 [1, 2, 3] Honda CB 1300 pixels1 63 27.9.2023 v 20:15 dajos
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Palivový systém Honda CB 1300 Kaa20 25 10.1.2023 v 20:23 Kaa20
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... djpajovka 11 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1
Nováček Honda CB 1300 Honda1300 14 13.10.2022 v 22:01 johnwood1979

TOPlist