1 reakcí na tento příspěvek Jawa 20
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 20
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 20
A vzpomínám si, že sem takhle jednou, když sem pi*oval v jedný habení louži, špatně přeřadil, vylít mi tam neutrál, a otáčky mi takhle pekelně vylítly, samozdřejmě už sem tam kvalt nedal jak to bylo vytočený, tak sem šáh po chcípáku, a nic, vytách sem fajfku a nic, motor pořád běžel na plný koule. Tehdy sem byl ještě malej týpek co tomu nerozuměl, tak sem rači utíkal asi 10m prič, schovat se, myslel sem si totiž že ten motor musí rozlítnout Pochvíli sem přišel blíž s rukama před obličejem a vypnul benzín, začal s pionýram lomcovat zestrany nastranu než chcíp
Ke vláknu : Osobně bych zkusil vyčistit hlavu od karbonu, ale vzpomínám si že to dělalo i hned zastudena, takže to asi to praví nebude. Co vyměnit karbec, jakej máš předstih? Co kondík? Nemohl by to dělat? Eště mě napadá, co gufero na klice? Jednou mi odešlo, a jak to přisávalo vzduch, tak to taky mělo asi půl otáček A když už sme u toho, tak nepřisává ti to pod karbcem, válcem, nebo tam někde?
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 20
Peřina>Blbej nápad, ale nemáš seklou ( ohlou ) jehlu nebo šoupátko a při měnění jsi to dal zas blbě? Potom ještě stavěcí šroubek - mezi tryskama, potom těsnění mezi karburátorem a válcem.A pokud nic z toho, tak gufero (a )
no asik to bude těsněním před půl hodkou sem sem to sendal a bylo úplně sežraný musim koupit nový
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 20
Frantas>Hele, měl sem stejný problém. Musel sem hned vyjed, jinak to takhle vylítlo do otáček, když sem zastavil, tak sem měl furt kvalt, a každejch pár vteřin motor přidusil přes spojku, když chtěl vylítnout do těch otáček. Popravdě už ani nevím jak sem to srovnal
A vzpomínám si, že sem takhle jednou, když sem pi*oval v jedný habení louži, špatně přeřadil, vylít mi tam neutrál, a otáčky mi takhle pekelně vylítly, samozdřejmě už sem tam kvalt nedal jak to bylo vytočený, tak sem šáh po chcípáku, a nic, vytách sem fajfku a nic, motor pořád běžel na plný koule. Tehdy sem byl ještě malej týpek co tomu nerozuměl, tak sem rači utíkal asi 10m prič, schovat se, myslel sem si totiž že ten motor musí rozlítnout Pochvíli sem přišel blíž s rukama před obličejem a vypnul benzín, začal s pionýram lomcovat zestrany nastranu než chcíp
Ke vláknu : Osobně bych zkusil vyčistit hlavu od karbonu, ale vzpomínám si že to dělalo i hned zastudena, takže to asi to praví nebude. Co vyměnit karbec, jakej máš předstih? Co kondík? Nemohl by to dělat? Eště mě napadá, co gufero na klice? Jednou mi odešlo, a jak to přisávalo vzduch, tak to taky mělo asi půl otáček A když už sme u toho, tak nepřisává ti to pod karbcem, válcem, nebo tam někde?
Loriss>Tak , co má ty cype , tedka mě vysvětli co má společnýho ,,,zakarbonovaná,,, hlava s otáčkama motoru???? kurwa když nevim mlčim !! zásada číslo jedna!!! cype , jinak k tématu , nemáš náhodou spatně nasazené šoupátko karburátoru ? je jehla ve své,,dírce,,???
.. Sice moc nevim, ale slyšel sem že když je spalovák moc zakarbonovanej, tak z toho pak sou samozápaly Cype
Edit: Písmenko
Naposledy editováno 15.07.2010 22:30:36
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 250 - spojka Jawa Přestavba | 125ccm | 27 | 15.3.2023 v 09:51 Jirk_K |
Co s tekoucí nádrží? [1, 2] Jawa 350/634, Jawa Přestavba | derryn | 44 | 21.2.2022 v 14:19 FJRPEPA |
Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu [1, 2] Jawa Přestavba | Fidlous | 32 | 24.10.2018 v 06:34 MartinED250 |
Nová Jawa 1000 [1 ... 20, 21] Jawa Přestavba | drrath | 606 | 27.5.2016 v 09:14 HonzaHus |
nejšílenější přestavby pincků :-)... [1 ... 7, 8] Jawa Přestavba | Roman2bk | 239 | 18.5.2015 v 00:03 markus |