paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Olej + problém s otáčkami Cagiva Mito
3.8.2010 v 10:41
Zdravím :) Budu mít pár dotazů ohledně Cagivy MITO (1994).

Letos v zimě dělaná generálka (160cc) nový píst, ojnice, řídící jednotka, přívěra atd atd..

Mam problem, ze moto mi na kvalty 1-4 vytočí nad 8 tisíc jen s vibracema a docela skokově a na 5-7 se to zasekne na 8tis a zní to, jako by to byl otáčkový strop, znáte ten zvuk. Mám podezření na svíčku, nebo karbec, ale radši se zeptám.

Další věc, jaký olej do benálu používat? Míchám 1:50. Musel jsem koupit nejakej mogul SAE 40, protože nic lepšího nebylo - strašně to dýmí, chtěl bych zkusit valvoline, ale nechám si poradit.

Díky za odpovědi

Naposledy editováno 03.08.2010 12:13:00

Olej + problém s otáčkami Cagiva Mito

3.8.2010 v 10:47 | Nahoru | #1
není to mogul TS? ten je dobrej tak akorát do dachla

Olej + problém s otáčkami Cagiva Mito

3.8.2010 v 11:00 | Nahoru | #2
Jo je.. :-/ je to moc velký humus? potřebuju si koupit něco kvalitnějšího, ale nevím co :(

Olej + problém s otáčkami Cagiva Mito

3.8.2010 v 11:07 | Nahoru | #3
já jsem do mita 50 lil repsol a nestěžoval jsem si po zahřati to vůbec nečudilo (prej perfektně se spaluje a nekarbonizuje!)

repsol odkaz

a svičku tam mrdni jaká tam má patřit

svice

Naposledy editováno 03.08.2010 12:20:14

Olej + problém s otáčkami Cagiva Mito

3.8.2010 v 11:18 | Nahoru | #4
olej Castrol TTS nebo motul 710

Olej + problém s otáčkami Cagiva Mito

3.8.2010 v 11:22 | Nahoru | #5
Já lil do mojí Supercity(r.v.94) Motul 710 a žádná čuďárna

Olej + problém s otáčkami Cagiva Mito

3.8.2010 v 11:25 | Nahoru | #6
já liju Q8 moto RS Extreme a vím od kámošu co to dávali do krossek tak pak že příměně pístu nebyl skoro žádnej karbon, nečoudí to a stojí 250, kvalitní olej, můžu jen doporučit tady

Naposledy editováno 03.08.2010 11:26:06

1 reakcí na tento příspěvek Olej + problém s otáčkami Cagiva Mito

3.8.2010 v 12:08 | Nahoru | #7
tak díky, asi vyzkouším ten repsol :) a nevíte tedy někdo, čím by mohlo být to, že nechce točit jak jsem popsal?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej + problém s otáčkami Cagiva Mito

3.8.2010 v 12:15 | Nahoru | #8

Sandy.Trloshino>tak díky, asi vyzkouším ten repsol :) a nevíte tedy někdo, čím by mohlo být to, že nechce točit jak jsem popsal?



Můj připad
Taky mi to nechtělo do otáček , koumal jsem a zjistil jsem ,že v airboxu byla vyřezaná díra jiným majitel (nejspíš v rámci tuningu) po zacpaní té hostokrutetuning díry to jelo mnohem líp...

Pak mě napadá máš laďak ? a máš v něm vatu ? když tam neni vata dělá to neplechu

Naposledy editováno 03.08.2010 12:16:59

1 reakcí na tento příspěvek Olej + problém s otáčkami Cagiva Mito

3.8.2010 v 12:16 | Nahoru | #9
Jestli po generálce jsi do toho lil ten Mogul a hned tomu dával pěkný saze, abys vyzkoušel jak to jede, tak se může stát, že ti to zase odchází do kytek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej + problém s otáčkami Cagiva Mito

3.8.2010 v 12:18 | Nahoru | #10
ThomasDRZ>

Sohlasím, no a ty si to míchal 1:50 hned po Go? Já bych řek,že 1:50 je málo na zajiždění...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej + problém s otáčkami Cagiva Mito

3.8.2010 v 12:19 | Nahoru | #11
Donardson> nevím, jestli je to origo, ale vata v něm není.. airbox omrknu a zkusim to projet na jiny olej..

(reakce na) Olej + problém s otáčkami Cagiva Mito

3.8.2010 v 12:20 | Nahoru | #12
Donardson> 1:50 jo..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej + problém s otáčkami Cagiva Mito

3.8.2010 v 12:23 | Nahoru | #13

Sandy.Trloshino>Donardson> nevím, jestli je to origo, ale vata v něm není.. airbox omrknu a zkusim to projet na jiny olej..



Vata tam neni ze srandy. Nemusíš kupovat vatu přímu do laďačku, stači skleňena vata na zateplovaní baraků, jestli víš co to je...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej + problém s otáčkami Cagiva Mito

3.8.2010 v 12:26 | Nahoru | #14
Donardson> jo, dělal sem sádroš.. tedka stavime barak, takze vaty mame hafo

(reakce na) Olej + problém s otáčkami Cagiva Mito

3.8.2010 v 12:32 | Nahoru | #15
Sandy.Trloshino> Ta skleňená vata nevydrží sice tak moc dlouhou, ale splní to stejný učel, a neboj se to tam pořádně nabít...

Olej + problém s otáčkami Cagiva Mito

3.8.2010 v 12:47 | Nahoru | #16
Můžu se zeptat proč jsi měnil řídící jednotku ? A za jakou ?

Naposledy editováno 03.08.2010 12:47:39

Olej + problém s otáčkami Cagiva Mito

3.8.2010 v 14:43 | Nahoru | #17
Mě to dělala svíčka, kup novou co tam patří a zkus lehce sklepnout !!! Jinak oil sem dával Castrol TTS.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2898 6.9.2024 v 19:06 Beranidlo
Cagiva mito 125 Cagiva Mito 125 Thefatninjahero 0 3.5.2024 v 10:02 Thefatninjahero
přívěra Cagiva N90 Cagiva Mito 125, Cagiva N90 kokoška. 19 6.12.2022 v 11:30 mito7
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... frantisekkal 7 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001
Sváření plastů v Praze a nejbližším... Cagiva Mito 125, Ostatní Elektromoto TRIBES 3 3.4.2022 v 17:19 Ditemejdanu


TOPlist