mám možnost zaregistrovat se do systému, kde se dají dražit motorky, které tam dávají pojišťovny na určování zbytkové hodnoty, při totálkách.
Samozřejmě to není zadarmo, takže se chci zeptat, jestli s tím někdo nemáte nějaký zkušenosti. Jestli se tam ty nákupy vyplatí.
Pokud jste třeba někdo přes pojišťovnu totálku řešil a za kolik to vydražili.
Díky za infa.
1 reakcí na tento příspěvek Bouraná moto z dražeb pojišťoven
Ted je otazka jak dlouho jim to vydrzi a jak kvalitni maj smlouvy aby je nezatezovali reklamace
Mara_CZE>Skalik: No jasný,vím jak to chodí.Mělo by se to něčím zabezpečit.Takhle to už nemá svý kouzlo,jako dřív.Teď už se na nabídku ani nekoukám,protože už v tom ztrácím nějak smysl.Je jasný,že pro pojištovny je to plus,ale kde je ten původní záměr toto vůbec vytvořit?
Původní záměr je naprosto jednoduchý a pojišťovny na tom šetří veliký peníze. Auto nebo moto označené jako totálka má nějakou obecnou cenu a pojišťovna čím víc vydraží, tím méně doplatí. Takže je to taková pojišťovnická kulišárna, aby vlastně neplnili to, co správně mají, ale jen ten rozdíl. Jinými slovy zlodějna ze strany pojišťovny.
Když se vrak prodá za reálnou prodejní cenu a cena před tím, než-li se z něj stal vrak, se tvoří z cen v inzerci "nabízených"(která bývá dost často pouze zbožným neuskutečnitelným přáním inzerenta) = tady vidíš nějakou zlodějinu pojišťovny...??!
Co bys prosím Tě chtěl lepšího, než-li dostat za zbořenu plnou inzertní NABÍDKOVOU cenu...?!
Protože pokud prodáš vrak dražiteli(kterého Ti sehnala pojišťovna) a od pojišťovny dostaneš rozdíl hodnoty mezi inzerovanou cenou a vrakem.....
Co jsi měl za známku z matematiky

1 reakcí na tento příspěvek Bouraná moto z dražeb pojišťoven

Jasek>Já zas nerozumím tomu,jak mě můžou mojí motorku ke který mám citový vztah(nemluvím o spoustě peněz)prohlásit za totálku,sebrat mi jí,a nabídnout mi cenu inzertní.Na to jim seru,chci jen nechat spravit a zaplatit opravu do původního stavu.Asi mám štěstí,že si za bouračky můžu sám a nikdo mi nic neplatí
DObře ty

1 reakcí na tento příspěvek Bouraná moto z dražeb pojišťoven
hodnota motorky - 50 tis
cena opravy - 55 tis - udělají z toho totálku, protože oprava převyšuje hodnotu
a nabidnou do aukce.
tam se to prodá za 20 tis a ty máš na výběr buď dostat od pojišťovny 30 tis a 20 od dražitele a dát mu motorku, nebo dostat od pojišťovny 30 tis a s motorkou si dělat co chceš, opravit si ji třeba za 10, zbytek ti zůstane, rozprodat ji na díly atd...

hondabanán píše: pro lepší pochopení:
hodnota motorky - 50 tis
cena opravy - 55 tis - udělají z toho totálku, protože oprava převyšuje hodnotu
a nabidnou do aukce.
tam se to prodá za 20 tis a ty máš na výběr buď dostat od pojišťovny 30 tis a 20 od dražitele a dát mu motorku, nebo dostat od pojišťovny 30 tis a s motorkou si dělat co chceš, opravit si ji třeba za 10, zbytek ti zůstane, rozprodat ji na díly atd...
Není až tak úplně pravda. Hranice totální škody činí 80% obvyklé ceny vozidla. Při překročení této hranice na základech prohlídky(ek) se to likviduje jako totální škoda. Obvyklá cena bývá obecně do 1/3 cenového rozmezí v inzerci obchodníků. Dealer/bazar/dovozce apod. Nesouhlasíš-li s jejich obvyklou cenou musíš se soudit a znalecky doložit hodnotu vozu.
Do aukce nejdou všechny vozy. Pojišťovny za aukci platí a proto se do aukce dávají jen vozy (konkrétně auta) s obvyklou cenou min. 30 000 (ČPP), 50 000 (KOOP), 80 000 (ČP)... Prostě dle pojišťovny. Jak motorky nevím.
Pojišťovna pokud auto šlo do aukce vyplatí z jejich vypočítané obvyklé ceny rozdíl mezi nabídnutou částkou a obvyklou cenou. Po ukončení aukce je dražitel povinen tento vůz do jednoho měsíce na požádání odkoupit za nabídnutou cenu. Ty mu ho poté můžeš prodat a jsi na obvyklé ceně. V případě, že vůz do aukce nejde. Pojišťovna stanový cenu zbytků sama a vyplatí ti rozdíl. Nesouhlasíš-li až poté jde vozidlo do aukce a je to stejné.
Naposledy editováno 20.06.2012 19:00:43