1 reakcí na tento příspěvek Renault Clio Sport
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Renault Clio Sport
Woko_O>Kamos to ma..kupoval do toho i nejakej sportovni podvozek a ruzny picovinky..nadupany je to solidne.. :) zalezi co bys chtel vsechno vedet..
Jojo,to je pak CUP verze.No hlavne spolehlivost.Nebojim se toho,že je to Renault(v rodine jine auta nemame a vcelku to ujde)Ale jak funguje ten motor,zda nemá mouchy-poruchovost.A celkove,zda to auto ten výkon zvládá,co podvozek atd..Takove kratke hodnocení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Renault Clio Sport
MisaV2>Jojo,to je pak CUP verze.No hlavne spolehlivost.Nebojim se toho,že je to Renault(v rodine jine auta nemame a vcelku to ujde)Ale jak funguje ten motor,zda nemá mouchy-poruchovost.A celkove,zda to auto ten výkon zvládá,co podvozek atd..Takove kratke hodnocení
Podvozek zvládá bez problémů,pokud se nebojíš samotný značky,poskytne ti dost zábavy,za relativně přijatelný peníz.


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Renault Clio Sport
verybusy>Podvozek zvládá bez problémů,pokud se nebojíš samotný značky,poskytne ti dost zábavy,za relativně přijatelný peníz.





1 reakcí na tento příspěvek Renault Clio Sport


I když ten sport bude mít asi jinak laděný podvozek než klasické auto.
Každopádně co se týče spolehlivosti aut, tak od určité doby to jde se všema značkama dost z kopce
Naposledy editováno 20.08.2010 07:31:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Renault Clio Sport
erpětka>Renault je pro mě nejlepší značka, není nad měkké pérování francouzských aut
člověče měli jsme doma 7 rencků... od 19tky po 21, safrany, megany...
pohodlné to je. Ale já radši jezdím

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Renault Clio Sport

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Renault Clio Sport
erpětka>illMedvědGuzzin> Však já taky, už 6 let každý den bez poruchy
parchante protekční

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Renault Clio Sport
erpětka>illMedvědGuzzin> Však já taky, už 6 let každý den bez poruchy
neverim...

No jináč stran těch renaultů.. Cliouše sem bral jako první renault v životě a je fakt, že oproti třeba VW nebo i takové Škodovce jsou pořád kus pozadu.. Každou chvilu tam něco vrže, píská, hučí, motor začal při studených startech kuckat... nevím jestli bych druhýho francouze ještě bral...
2 reakcí na tento příspěvek Renault Clio Sport
Tohle auto stojí a padá s podvozkem. Kdyby bylo moc tvrdé, jako je třeba renault Mégane Sport, nestálo by za nic. Se zachovanou měkkostí či francouzskou neurčitostí by mohlo jít rovnou do automobilového důchodu. Jenže ani jedno, ani druhé se zde nekoná.
Renault Clio SportV hodnocení vozu začneme tím nejlepším – podvozkem. Auto se svou přední nápravou z Mégane Sport a vylepšenou vlastní zadní dokáže překvapit i zaryté odpůrce francouzských vozů. Především proto, že naladění je opravdu výborné. Sice se auto občas v zatáčce vzdá ideální stopy a snaží se rozkolébaným „trifidovským“ krokem odejít ze silnice, ale stačí se pořádně zabrat do spolupráce s brzdou a plynem a každá zatáčka je náhle katapultem, který vystřelí vůz v ideální stopě. To vše v ideálně tvrdě, ale nenásilně nastaveném pružení.
Renault Clio SportDalší stránkou na voze je jeho motor. Výkon 145 kW při atmosférickém plnění z dvoulitru je výborná vizitka divize Renault Sport. Motor táhne (i když pěkně závodně až ve vyšších otáčkách) a má neustálou potřebu se vytáčet a nechat z výfuku rachotit decibely motoristické lásky. V zatáčkách je pak cítit vysoký kompresní poměr, kdy stačí sundat nohu z plynu a auto s sebou cukne vpřed, jak kdyby řidič zatáhl ruční brzdu. Škoda jen příliš vysoké spotřeby, která se při sportovnějším stylu jízdy šplhá až nad 13 l na 100 km. Také bychom vytkli šestistupňové převodovce příliš dlouhé dráhy řazení a mechanici by měli stále ještě co vylepšovat v přesnosti. I když i na tomhle poli je cítit velký krok kupředu.
Po technice se pojďme podívat na to, co je nejvíc vidět – karoserii. Třídveřový Renault Clio to je se vším všudy. Stačí se na něj podívat a je vše jasné. Nesnaží se skrývat svého velkosériového sourozence, ale zase nechce aby vypadal jako on. Naprosto bezprecedentní jsou blatníky. Jejich vytažení ven, zapracování do karoserie a vylepšení o výdech teplého vzduchu od brzd za předními koly, to chce pochvalu. Stejně tak musíme alespoň z dálky chválit i zadní difuzor. Zblízka je to už horší, plastový výlisek není moc pěkný.
Renault Clio SportO něco víc jsme v rozpacích z interiéru. Strašně se nám zalíbila velká sedadla Recaro, která jsou však za strašlivý příplatek 67 000 Kč. Takže koukejme dál, co se nám tady může líbit. Tak možná hliníkové pedály, lepší hlavice řadicí páky a volant… I když ten ani moc ne. Má sice super věnec obšitý kůží s červenou nití, skvěle se drží, ale boubelatý střed mu moc sportovní elegance nepřidává. No a ten zbytek už za řeč snad ani nestojí. Přístrojová deska kompletně převzatá ze slabších verzí nenadchne a spíš urazí. Také kritiku snese madlo předních dveří, které je přesně v úrovni řidičova levého kolena, kde tlačí celou cestu.
A co za to? V základu 713 000 Kč. Když k tomu připočteme částku za nutná sedadla a 10 300 Kč za metalízu, je to už slušná pálka. Pak třeba ještě lepší autorádio (+14 000 Kč), dostáváme se na cenu, kterou nabízí i vetší, prostornější a silnější vozy (jmenujme třeba Ford Focus RS). Takže nevíme. Dát do něj ty peníze, nebo si koupit něco lepšího? Poradíme – počkejte si na nějakou slevu. Snad přijde.
joone>Clio Sport je ikonou sportovního svezení a konkurence tak nějak zaostává. Motoru se není proč bát, ale podvozek je z logiky věci servisně náročnější, stejně jako "plechařina" při nehodě. Celkově je potřeba počítat s násobkem provozních výdajů proti autu typu Fábia HTP. Pokud víš do čeho jdeš, Clio je tak nejlepší volbou.
Řídil si někdy auto? Protože jinak by si tohle napsat nemohl.....ikonou sportovního svezení



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Renault Clio Sport
Máti má megane 1.3 1996, najeto 160 000 km a taky jezdí každý den, auto parkuje venku a krom pár drobných míst kde to začíná už reznout, tak jezdí bez výraznější poruchy. Víceméně jen údržba + minulý měsíc prasklý silentblok na motoru (protože s tím bratr jezdí jako prase). V rodině máme ještě 2x Renault 19 a taky relativně v pohodě. Za mě kvalita

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Renault Clio Sport
Petr-RSV>Cuba_GSXR>
Máti má megane 1.3 1996, najeto 160 000 km a taky jezdí každý den, auto parkuje venku a krom pár drobných míst kde to začíná už reznout, tak jezdí bez výraznější poruchy. Víceméně jen údržba + minulý měsíc prasklý silentblok na motoru (protože s tím bratr jezdí jako prase). V rodině máme ještě 2x Renault 19 a taky relativně v pohodě. Za mě kvalita (za ty prachy samo...)
Tak R 19 bude daleko spolehlivější než třeba zmiňovaný Megane

joone>Clio Sport je ikonou sportovního svezení a konkurence tak nějak zaostává. Motoru se není proč bát, ale podvozek je z logiky věci servisně náročnější, stejně jako "plechařina" při nehodě. Celkově je potřeba počítat s násobkem provozních výdajů proti autu typu Fábia HTP. Pokud víš do čeho jdeš, Clio je tak nejlepší volbou.



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Renault Clio Sport
NickSlaughter>Tak R 19 bude daleko spolehlivější než třeba zmiňovaný Megane
O Meganovi 1,6 16V 1997 nechci už slyšet ani slovo



Individuální věc názoru-Když jsem zastánce Renaultu,nekoupim si Ford ST-RS.To moc dobře nenapsali.
1 reakcí na tento příspěvek Renault Clio Sport


Naposledy editováno 20.08.2010 18:28:29
Fananek-Jarda>Asi mne tady ukamenujete ale po zkusenostech z Itala a Francouze
ja uz navzdy zustanu u Nemce respektive u AUDI (VOLVO taky neni spatny) - proste neznam slovo koroze,ruzne vrzani a hlavne vnitri hlucnost ale je pravda ze Nemec je podvozkove tvrdsi ale hlavne bezpecnejsi no proste kus zeleza tot muj nazor a tedka do mne
tak ja zacnu..

1 reakcí na tento příspěvek Renault Clio Sport

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Renault Clio Sport
Mirek12>v bejvalém zaměstnání nebejt rencků tak nemáme polovinu práce
pritel od sestry dela v servise renault a taky by si zadneho nekoupil..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Renault Clio Sport
_Giraffe_>pritel od sestry dela v servise renault a taky by si zadneho nekoupil..

