Téma: Renault Clio Sport
 
19.8.2010 v 22:02
Má někdo z Vás zkušenost s Cliem Sport 2.0 16V?At starší tak nový model R27.Už dlouho ho chci a současné auto už dosluhuje.Díky
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Renault Clio Sport

19.8.2010 v 22:09 | Nahoru | #1
Kamos to ma..kupoval do toho i nejakej sportovni podvozek a ruzny picovinky..nadupany je to solidne.. :) zalezi co bys chtel vsechno vedet..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Renault Clio Sport

19.8.2010 v 22:17 | Nahoru | #2

Woko_O>Kamos to ma..kupoval do toho i nejakej sportovni podvozek a ruzny picovinky..nadupany je to solidne.. :) zalezi co bys chtel vsechno vedet..

Jojo,to je pak CUP verze.No hlavne spolehlivost.Nebojim se toho,že je to Renault(v rodine jine auta nemame a vcelku to ujde)Ale jak funguje ten motor,zda nemá mouchy-poruchovost.A celkove,zda to auto ten výkon zvládá,co podvozek atd..Takove kratke hodnocení

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Renault Clio Sport

19.8.2010 v 22:23 | Nahoru | #3

MisaV2>Jojo,to je pak CUP verze.No hlavne spolehlivost.Nebojim se toho,že je to Renault(v rodine jine auta nemame a vcelku to ujde)Ale jak funguje ten motor,zda nemá mouchy-poruchovost.A celkove,zda to auto ten výkon zvládá,co podvozek atd..Takove kratke hodnocení



Podvozek zvládá bez problémů,pokud se nebojíš samotný značky,poskytne ti dost zábavy,za relativně přijatelný peníz.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Renault Clio Sport

19.8.2010 v 22:29 | Nahoru | #4

verybusy>Podvozek zvládá bez problémů,pokud se nebojíš samotný značky,poskytne ti dost zábavy,za relativně přijatelný peníz.

Značky se nebojim,do jiné bych stejně nešel (krom Saabu ).Super,tak dík za výstižnou odpověd

(reakce na) Renault Clio Sport

19.8.2010 v 22:55 | Nahoru | #5

MisaV2>Značky se nebojim,do jiné bych stejně nešel (krom Saabu ).Super,tak dík za výstižnou odpověd



Renaultu tyhle prckové docela jdou,v mládí jsem ulítaval na R5 alpina,to byl tehdá mazec.

Renault Clio Sport

19.8.2010 v 22:56 | Nahoru | #6
No to bych raději koupil Vigena Nebo nějaké Volvo

1 reakcí na tento příspěvek Renault Clio Sport

20.8.2010 v 07:28 | Nahoru | #7
Renault je pro mě nejlepší značka, není nad měkké pérování francouzských aut

I když ten sport bude mít asi jinak laděný podvozek než klasické auto.

Každopádně co se týče spolehlivosti aut, tak od určité doby to jde se všema značkama dost z kopce

Naposledy editováno 20.08.2010 07:31:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Renault Clio Sport

20.8.2010 v 07:29 | Nahoru | #8

erpětka>Renault je pro mě nejlepší značka, není nad měkké pérování francouzských aut



člověče měli jsme doma 7 rencků... od 19tky po 21, safrany, megany...

pohodlné to je. Ale já radši jezdím

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Renault Clio Sport

20.8.2010 v 07:34 | Nahoru | #9
illMedvědGuzzin> Však já taky, už 6 let každý den bez poruchy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Renault Clio Sport

20.8.2010 v 07:37 | Nahoru | #10

erpětka>illMedvědGuzzin> Však já taky, už 6 let každý den bez poruchy



parchante protekční

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Renault Clio Sport

20.8.2010 v 07:46 | Nahoru | #11

erpětka>illMedvědGuzzin> Však já taky, už 6 let každý den bez poruchy



neverim...

Renault Clio Sport

20.8.2010 v 09:10 | Nahoru | #12
No když jsem byl dávat svoje Clio (2009) teď do servisu (olej apod..) tak jsem tam toho sporta viděl a se servisákem jsme o tom kecali a stěžoval si,že jim to tam stojí už jak dlouho a nikdo to nechce - má to recara a říkal, že to je jak sedět na kameni + do toho velice tvrdý nastavení podvozku, nízkoprofilový gumy a je z toho kostitřas jak vyšitej.. na naše silnice prakticky sebevražda
No jináč stran těch renaultů.. Cliouše sem bral jako první renault v životě a je fakt, že oproti třeba VW nebo i takové Škodovce jsou pořád kus pozadu.. Každou chvilu tam něco vrže, píská, hučí, motor začal při studených startech kuckat... nevím jestli bych druhýho francouze ještě bral...

(reakce na) Renault Clio Sport

20.8.2010 v 09:46 | Nahoru | #13

illMedvědGuzzin>parchante protekční



2 reakcí na tento příspěvek Renault Clio Sport

20.8.2010 v 09:52 | Nahoru | #14
Clio Sport je ikonou sportovního svezení a konkurence tak nějak zaostává. Motoru se není proč bát, ale podvozek je z logiky věci servisně náročnější, stejně jako "plechařina" při nehodě. Celkově je potřeba počítat s násobkem provozních výdajů proti autu typu Fábia HTP. Pokud víš do čeho jdeš, Clio je tak nejlepší volbou.

Renault Clio Sport

20.8.2010 v 09:56 | Nahoru | #15
Článek ze stránek Tipcars.com z roku 2007:

Tohle auto stojí a padá s podvozkem. Kdyby bylo moc tvrdé, jako je třeba renault Mégane Sport, nestálo by za nic. Se zachovanou měkkostí či francouzskou neurčitostí by mohlo jít rovnou do automobilového důchodu. Jenže ani jedno, ani druhé se zde nekoná.

Renault Clio SportV hodnocení vozu začneme tím nejlepším – podvozkem. Auto se svou přední nápravou z Mégane Sport a vylepšenou vlastní zadní dokáže překvapit i zaryté odpůrce francouzských vozů. Především proto, že naladění je opravdu výborné. Sice se auto občas v zatáčce vzdá ideální stopy a snaží se rozkolébaným „trifidovským“ krokem odejít ze silnice, ale stačí se pořádně zabrat do spolupráce s brzdou a plynem a každá zatáčka je náhle katapultem, který vystřelí vůz v ideální stopě. To vše v ideálně tvrdě, ale nenásilně nastaveném pružení.

Renault Clio SportDalší stránkou na voze je jeho motor. Výkon 145 kW při atmosférickém plnění z dvoulitru je výborná vizitka divize Renault Sport. Motor táhne (i když pěkně závodně až ve vyšších otáčkách) a má neustálou potřebu se vytáčet a nechat z výfuku rachotit decibely motoristické lásky. V zatáčkách je pak cítit vysoký kompresní poměr, kdy stačí sundat nohu z plynu a auto s sebou cukne vpřed, jak kdyby řidič zatáhl ruční brzdu. Škoda jen příliš vysoké spotřeby, která se při sportovnějším stylu jízdy šplhá až nad 13 l na 100 km. Také bychom vytkli šestistupňové převodovce příliš dlouhé dráhy řazení a mechanici by měli stále ještě co vylepšovat v přesnosti. I když i na tomhle poli je cítit velký krok kupředu.

Po technice se pojďme podívat na to, co je nejvíc vidět – karoserii. Třídveřový Renault Clio to je se vším všudy. Stačí se na něj podívat a je vše jasné. Nesnaží se skrývat svého velkosériového sourozence, ale zase nechce aby vypadal jako on. Naprosto bezprecedentní jsou blatníky. Jejich vytažení ven, zapracování do karoserie a vylepšení o výdech teplého vzduchu od brzd za předními koly, to chce pochvalu. Stejně tak musíme alespoň z dálky chválit i zadní difuzor. Zblízka je to už horší, plastový výlisek není moc pěkný.

Renault Clio SportO něco víc jsme v rozpacích z interiéru. Strašně se nám zalíbila velká sedadla Recaro, která jsou však za strašlivý příplatek 67 000 Kč. Takže koukejme dál, co se nám tady může líbit. Tak možná hliníkové pedály, lepší hlavice řadicí páky a volant… I když ten ani moc ne. Má sice super věnec obšitý kůží s červenou nití, skvěle se drží, ale boubelatý střed mu moc sportovní elegance nepřidává. No a ten zbytek už za řeč snad ani nestojí. Přístrojová deska kompletně převzatá ze slabších verzí nenadchne a spíš urazí. Také kritiku snese madlo předních dveří, které je přesně v úrovni řidičova levého kolena, kde tlačí celou cestu.

A co za to? V základu 713 000 Kč. Když k tomu připočteme částku za nutná sedadla a 10 300 Kč za metalízu, je to už slušná pálka. Pak třeba ještě lepší autorádio (+14 000 Kč), dostáváme se na cenu, kterou nabízí i vetší, prostornější a silnější vozy (jmenujme třeba Ford Focus RS). Takže nevíme. Dát do něj ty peníze, nebo si koupit něco lepšího? Poradíme – počkejte si na nějakou slevu. Snad přijde.

(reakce na) Renault Clio Sport

20.8.2010 v 09:57 | Nahoru | #16

Cuba_GSXR>neverim...

To nejsi jediný, kdo nevěří, ale jak říkám, 6 let jsem neměla poruchu. Ale čekám to každým dnem, to jo, už je kapku rozvrzané.

(reakce na) Renault Clio Sport

20.8.2010 v 11:57 | Nahoru | #17

joone>Clio Sport je ikonou sportovního svezení a konkurence tak nějak zaostává. Motoru se není proč bát, ale podvozek je z logiky věci servisně náročnější, stejně jako "plechařina" při nehodě. Celkově je potřeba počítat s násobkem provozních výdajů proti autu typu Fábia HTP. Pokud víš do čeho jdeš, Clio je tak nejlepší volbou.



Řídil si někdy auto? Protože jinak by si tohle napsat nemohl.....ikonou sportovního svezení

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Renault Clio Sport

20.8.2010 v 12:04 | Nahoru | #18
Cuba_GSXR>
Máti má megane 1.3 1996, najeto 160 000 km a taky jezdí každý den, auto parkuje venku a krom pár drobných míst kde to začíná už reznout, tak jezdí bez výraznější poruchy. Víceméně jen údržba + minulý měsíc prasklý silentblok na motoru (protože s tím bratr jezdí jako prase). V rodině máme ještě 2x Renault 19 a taky relativně v pohodě. Za mě kvalita (za ty prachy samo...)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Renault Clio Sport

20.8.2010 v 14:23 | Nahoru | #19

Petr-RSV>Cuba_GSXR>
Máti má megane 1.3 1996, najeto 160 000 km a taky jezdí každý den, auto parkuje venku a krom pár drobných míst kde to začíná už reznout, tak jezdí bez výraznější poruchy. Víceméně jen údržba + minulý měsíc prasklý silentblok na motoru (protože s tím bratr jezdí jako prase). V rodině máme ještě 2x Renault 19 a taky relativně v pohodě. Za mě kvalita (za ty prachy samo...)



Tak R 19 bude daleko spolehlivější než třeba zmiňovaný Megane

Renault Clio Sport

20.8.2010 v 15:57 | Nahoru | #20
Nový Clio RS (Renault Sport) má sportovní podvozek v základu

(reakce na) Renault Clio Sport

20.8.2010 v 16:35 | Nahoru | #21

joone>Clio Sport je ikonou sportovního svezení a konkurence tak nějak zaostává. Motoru se není proč bát, ale podvozek je z logiky věci servisně náročnější, stejně jako "plechařina" při nehodě. Celkově je potřeba počítat s násobkem provozních výdajů proti autu typu Fábia HTP. Pokud víš do čeho jdeš, Clio je tak nejlepší volbou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Renault Clio Sport

20.8.2010 v 16:36 | Nahoru | #22

NickSlaughter>Tak R 19 bude daleko spolehlivější než třeba zmiňovaný Megane



O Meganovi 1,6 16V 1997 nechci už slyšet ani slovo

Renault Clio Sport

20.8.2010 v 16:38 | Nahoru | #23
A co za to? V základu 713 000 Kč. Když k tomu připočteme částku za nutná sedadla a 10 300 Kč za metalízu, je to už slušná pálka. Pak třeba ještě lepší autorádio (+14 000 Kč), dostáváme se na cenu, kterou nabízí i vetší, prostornější a silnější vozy (jmenujme třeba Ford Focus RS). Takže nevíme. Dát do něj ty peníze, nebo si koupit něco lepšího? Poradíme – počkejte si na nějakou slevu. Snad přijde.

Individuální věc názoru-Když jsem zastánce Renaultu,nekoupim si Ford ST-RS.To moc dobře nenapsali.

1 reakcí na tento příspěvek Renault Clio Sport

20.8.2010 v 17:53 | Nahoru | #24
Asi mne tady ukamenujete ale po zkusenostech z Itala a Francouze ja uz navzdy zustanu u Nemce respektive u AUDI (VOLVO taky neni spatny) - proste neznam slovo koroze,ruzne vrzani a hlavne vnitri hlucnost ale je pravda ze Nemec je podvozkove tvrdsi ale hlavne bezpecnejsi no proste kus zeleza tot muj nazor a tedka do mne (jsem automechanik)

Naposledy editováno 20.08.2010 18:28:29

(reakce na) Renault Clio Sport

20.8.2010 v 18:04 | Nahoru | #25

Fananek-Jarda>Asi mne tady ukamenujete ale po zkusenostech z Itala a Francouze ja uz navzdy zustanu u Nemce respektive u AUDI (VOLVO taky neni spatny) - proste neznam slovo koroze,ruzne vrzani a hlavne vnitri hlucnost ale je pravda ze Nemec je podvozkove tvrdsi ale hlavne bezpecnejsi no proste kus zeleza tot muj nazor a tedka do mne



tak ja zacnu..

Renault Clio Sport

20.8.2010 v 18:07 | Nahoru | #26
Tady ho máš na sněhu hned ze začátku a pak 1-2, modro-červeno-bílej s číslem 4, občas se tam mihne ještě subarka

1 reakcí na tento příspěvek Renault Clio Sport

20.8.2010 v 18:23 | Nahoru | #27
v bejvalém zaměstnání nebejt rencků tak nemáme polovinu práce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Renault Clio Sport

20.8.2010 v 18:24 | Nahoru | #28

Mirek12>v bejvalém zaměstnání nebejt rencků tak nemáme polovinu práce



pritel od sestry dela v servise renault a taky by si zadneho nekoupil..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Renault Clio Sport

20.8.2010 v 18:33 | Nahoru | #29

_Giraffe_>pritel od sestry dela v servise renault a taky by si zadneho nekoupil..

Francouz vzdy pokulhaval na elektroinsalaci - porad nekde neco sviti ci blika a to je hlavni problem a nikdo si stim nevi rady a jeste ta pica ve znaku

(reakce na) Renault Clio Sport

20.8.2010 v 18:39 | Nahoru | #30

Fananek-Jarda>Francouz vzdy pokulhaval na elektroinsalaci - porad nekde neco sviti ci blika a to je hlavni problem a nikdo si stim nevi rady a jeste ta pica ve znaku



s dvojkovou lagunou v cele..
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist