mám na vás dotaz. Vím, že se to tady řešilo milion dvacetkrát, ale ani jedna diskuze se nedobrala žádného výsledku a já jsem ve výsledku ještě zmatenější..
Takže k dotazu: Jsem HOLKA, 17let, 55KG, 172CM. Jezdila jsem jenom na skůtru(80ccm), motorka ještě nikdy, takže zkušenosti s řazením atd. jsou nulové. Přesto chci jezdit motocross.
Žádné lesy a louky, ale JENOM trať. Časem chci i závodit. ( a nepotřebuju slyšet, že na to už je pozdě a na začátky jsem stará Na pevno jsem se rozhodla a nic mě nezvyklá )
A jakožto totální laik (informovaný pouze z místních diskuzí) vás žádám o radu- JAKOU MOTORKU??
Ze začátku nechci investovat hromadu peněz do motorky- co když mi to nepůjde, nebude mě to bavit atd.. ( i když o tom vážně pochybuju) Ale prostě si radši prvně pořídím levnější motorku, zjistím jestli mě to vážně drží a časem pořádně zainvestuju
Levnější motorkou myslím Čínu. Negativních názorů jsem si tady přečetla hodně, ale mě zajímá, jestli vydrží ze začátku sem tam(víkendy) nějaký trénink na trati a nerozsype se mi pod zadkem.
Koukala jsem třeba na X-Motos XB 33, nebo X-Motos XZ 250 R. Jenže mám pocit, že to je pro mě strašně malé, nízké.. A může to vůbec na trať? ..
Kdybych chtěla zainvestovat trošku víc( cca 30 000Kč), tak třeba Kawasaki KX 250 ( rok výroby99), Kawasaki KX 125.
Ale popravdě netuším ani CO PŘESNĚ bych vlastně měla hledat.. 125ccm, 250ccm, 2-T nebo 4-T?? Nebude lepší na trať dvou-takt?? Ta jeho ,,živost´´ , o které se tady všude píše??
A taky by mě zajímalo, kdo z vás jezdí jen tratě( jestli tady vůbec někdo takový je). U mého bydliště je nejblíž Pacov, kam bych ráda jezdila trénovat- nějaké názory a poznatky k téhle trati??
Budu ráda za jakýkoliv PROSPĚŠNÝ názor, radu a pomoc
Chci začít na jaře, takže času na rozmyšlenou a konečné pořízení mám naštěstí ještě DOST
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motocross- Holka začátečník
Natt>Píšete, že čína se mi bude rozsypávat pod zadkem. Ale nebude se mi ,, tak trochu'' ničit každá motorka?? Obzvlášť když jsem začátečník..
Jde mi o to, jestli by mi ta čína na jednu sezónu nestačila. Na louku za barák, následně třeba na trať a až pak pořídit něco kvalitního.
Docela mi totiž přijde ujetý kupovat si na ,,naučení'' motorku za 30-40táců.. Kterou stejně totálně domlátím.. A za rok si kupovat novou, spešl na cross.
A když budu chtít časem vážně závodit- stejně budu muset tepráv pořádně zainvestovat.
Co tak šílenýho mi na louce za barákem provede čína? Myslím, že na začátek, na těch pár měsíců, by mi mohla s mou váhou stačit, ne?
Jestli valím hlouposti, tak mě opravte . Prostě to je jen můj pocit
Jo jestli to bereš takhle, je na tohle čína dobrá... Ale nekupuj si tu kozu co mám já, ale jdi do pita... Dosáhneš na zem a je´lehčí, plasty má ohebnější a tolik nepraskají...
Plasty zkurwí každej a nový stojí pár korun.
Jen ten 2-t nemá rád podtáčení.Je potřeba ho vyplachovat .Jestli ohneš řidítka nebo stupačky je jedno na čem.Na čínu jsem stejně potom kupoval Yamaha stupny a upravoval (ty jejich nevydržely ani první návštevu země).
Tlumiče ,ráfky ani rám se ti dojebat nepovede.Spojka spotřebák(stejně jí dojebeš později až budeš řadit pod plným )