Podvozek, přes jeho pohodlnost ve městě, je i při vysokých chylostech naprosto bezchybný. Ani jednou se nezavlnil, řidítka se neklepou, když plave předek ve vzduchu, vše tak jak má být. Motor jde stejně ochotně na 299km/h jako na 200km/h. Tak si říkam, tohle je bomba, co tohle musí dělat po úpravách na okruhu..... to jsem ale nevěděl co mě čeká při brždění z vysoké rychlosti. Neskutečné vibrace do řídítek, naprosto nepříjemné a přivozující pocit strachu!!! Přišlo mi, že se klepe snad celý předek. Hnus. Tohle jsem nečekal.
Je tam někde chyba, asi kotouče ale tohle mi hodně vadilo. Časem si na to člověk zvykne ale jezdit s tím pořád bych určitě nechtěl. To byl také vlastně jeden jediný ale důležitý zápor, který jsme tam našli. Ještě mi přišlo, že se báwu chce nějak ven ze zatáčky ale já mám na svým RR obutou širokou 200 v zadu, tak to je asi zvykem.
V 17:30 motocykl vracíme, naštěstí bez poškození a se snovým výrazem ve tváři. Jediná černá tečka jsou ty vibrace při razantním brždění. Kdo s tím má zkušenost, ať napíše jestli je to tím ABS...
Závěrem: To, že to je pila jsme čekali, v mnohém naše očekávání předčila, v něčem zklamala-to by se dalo odstranit ale určitě jestli někdo máte 454 000,-(cena testovaného modelu) a chcete si koupit superbika, tak tohle je varianta.
Děkuji mému kamarádovi Lubkovi a samozřejmě firmě BMW za příjemné odpoledne.
No a jelikož nebudeme dělat kroky zpět, tak už se těším na RSV4 a na srovnání.
btw: sluší nám to,že?
tak teda srovnání s CBR 1000 RR SC 59:
BMW má užší nádrž, hned mi sedla do ruky, vetší nástup výkonu, je pocitově lehčí tudíž ovladatelnější, obrovský výkonový kopanec nad 11-cti tisíci, stabilnější podvozek ve vysokých rychlostech. To jak BMW táhne od 250km/h pořád až do 299km/h je taky neuveřitelný. Kontrola trakce může být pro někoho výhodou....
Image je na téhle strojovně samozřejmostí.
Pro hondu hraje že mě netahá ven ze zatáček(může být ovlivněno mou pneu), lepší vzhled, nejsem limitován při jízdě po zadním kotrolou trakce a nižžší cena.. Výkonově do provozu, dle mého naprosto dostačující a když chce přední kolo do luftu, tak ti to řekne.
BMW se naptá a vystřelí vzhůru.
Jinak před třemi lety v Birminghanu na výstavě jsem na CBR seděl asi půl hodiny a taky mi hned sedla do ruky ale BMW je už zase jinde. Pokrok nezastavíš.
Naposledy editováno 05.09.2010 07:40:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
Redbois>Jen reakce na testík Ska, jak píšeš o startu předního kola vzhůru,a následných emocech,si nemůžu pomoc ale takhle mluví kolíci co se jim poprvé postavil nevím ale v 11tis/ot.jde snad vzhůru každý litr i veterán ber to s rezervou jen legrace,kolikrát podržíš RRko na 11tis/ot. v běžném provozu?
RRko 08 když jsem ho měl půjčený od MiloCBR tak nespadnul pod 10tis. ani v zatáčce. Své gsxr držím téměř pořád nad 9tis.ot.
Naposledy editováno 27.08.2010 17:06:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
GRASSEL>RRko 08 když jsem ho měl půjčený od MiloCBR tak nespadnul pod 10tis. ani v zatáčce. Své gsxr držím téměř pořád nad 9tis.ot.
Ahoj,myslím si,že tě tyhle točky na běžný silnici s litrem naopak zpomalujou.A s těma brzdama na měření výkonu-viděl jsem brzdu z rychlíku,ale kdysi mě napadlo,že bude rozdíl v naměřené hodnotě kvůli tomu,že není zaručen vždy stejný moment přitažení upínacích kurt,které upínají motocykl k válcům,dost záleží na odporu který motor musí překonat.Možná mě s toho někdo vyvede,nekonzultoval jsem to s nikým.Možná je tam kontrola momentu.Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR | karloss200 | 9 | 22.5.2024 v 13:46 SLEEPER |
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR | karloss200 | 0 | 21.5.2024 v 13:18 karloss200 |
Diagnostika ramu Vychodni Cechy BMW S 1000 RR | JosephBonanno | 7 | 3.7.2023 v 08:59 JosephBonanno |