1 reakcí na tento příspěvek Honda 125 PCX
1 reakcí na tento příspěvek Honda 125 PCX
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda 125 PCX
1 reakcí na tento příspěvek Honda 125 PCX
1 reakcí na tento příspěvek Honda 125 PCX
Motor se prý uplně nevypne no, po přidaní plynu se znova nahodí. Ale take nechápu, k čemu to. Mě se nikdy nepodařilo nechát nechtíc běžet motor a jít pryč
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda 125 PCX
Ale jak jsem psal a ekoteroristi nedomysleli: co se ušetří na benzínu, to se zaplatí na baterce a startéru. navíc energie vložená do výroby baterky a startéru > ušetřené emise na benálu. Jenže ekoteroristi maj pravdu. Nemaj-li ekoteroristi pravdu, platí předchozí věta!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda 125 PCX
pesastor>Rostisrot> to je ekoteroristickej výmysl: ve městě při stání v kolonách nebo na křižovatce se opravdu VYPNE motor. při sáhnutí na plyn se nahodí. Kdysi s tím laborovala i Škodovka - některé stotřicítky to měly.
Ale jak jsem psal a ekoteroristi nedomysleli: co se ušetří na benzínu, to se zaplatí na baterce a startéru. navíc energie vložená do výroby baterky a startéru > ušetřené emise na benálu. Jenže ekoteroristi maj pravdu. Nemaj-li ekoteroristi pravdu, platí předchozí věta!
Prosím tě a jak jsi dospěl k názoru, že tohle je nějakej ekoteroristickej výmysl ? Funkci stop and go, resp. stop and start dnes dává do aut řada výrobců. Je i spočítáno po jakou dobu musí auto stát, aby se vyplatilo ho "vypnout". Výrobci aut nejsou hlupáci a umí počítat a navíc si to může každý spočítat sám a také jde tato funkce vypnout, když jí nevěříš. Tenhle skútr je asi první jednostopé vozidlo co má tuhle funkci. U tohoto skútru je navíc startérem speciální alternátor, takže start ani neslyšíš a moc to nežere.
Trochu odbočím ... výraz "ekoteroristickej výmysl" mi přijde tak trochu hodně jednoduchý a je hodně poplatný současné situaci v ČR. Jistě řada lidí a firem je plná toho, že bude platit drahou elektřinu z fotovoltaických článků - za tu cenu ty články nemohou, to bylo politické rozhodnutí a malá domů pro banky co financují podobné projekty a malá domů pro řadu politiků a ouřadů z místních samospráv. Na druhou stranu výzkum nových zdrojů energie je potřeba a tento výzkum je nutné refinancovat. To že si nějaký nadšenec koupí hybridní auto apod. atd., tak jistě i malé děcko ví že to s těmi celkovými náklady na životní cyklus podobného výrobku není tak růžové - nadšenec, který ty peníze má, tak pomáhá výzkumu odpovědné firmy co něco zkouší - bohužel v ČR nemá obecně výzkum na růžích ustláno. V ČR z té vysoké ceny el. enrgie na výzkum nejde nic. Je to na dlouhé povídání, ale aby to nebylo u těch nových zdrojů energie z extrému do extrému.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda 125 PCX
pesastor>Rostisrot> to je ekoteroristickej výmysl: ve městě při stání v kolonách nebo na křižovatce se opravdu VYPNE motor. při sáhnutí na plyn se nahodí. Kdysi s tím laborovala i Škodovka - některé stotřicítky to měly.
Ale jak jsem psal a ekoteroristi nedomysleli: co se ušetří na benzínu, to se zaplatí na baterce a startéru. navíc energie vložená do výroby baterky a startéru > ušetřené emise na benálu. Jenže ekoteroristi maj pravdu. Nemaj-li ekoteroristi pravdu, platí předchozí věta!
To je sice hezké, ale nevím, na co potřebuješ u takového skuříku šetřít benzín. Ten ho stejně moc nespolkne a pokud je kolona, tak si dokážu motku vypnout sám. No jo, někdo tudle funkci bere možná jako užitečný plus, ale já bych to na svoji motce nikdy nechtěl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda 125 PCX
babuka>Na druhou stranu výzkum nových zdrojů energie je potřeba a tento výzkum je nutné refinancovat.
A to jako proč proboha, jediné co je potřeba je pořádně rozvinutá jaderná energetika a zvládnutá termojaderná energetika a budeme mít energie tolik, že ji můžeme vyvážet na Měsíc a ekofašos se svojí fotovoltaikou a pseudoekologií můžou jít sr.. .
Naposledy editováno 29.08.2010 12:22:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda 125 PCX
bushman7>A to jako proč proboha, jediné co je potřeba je pořádně rozvinutá jaderná energetika a zvládnutá termojaderná energetika a budeme mít energie tolik, že ji můžeme vyvážet na Měsíc a ekofašos se svojí fotovoltaikou a pseudoekologií můžou jít sr.. .
Tohle je téma o PCX dovolím si tedy už jen jednu připomínku - nyní a teď jaderná energetika zajisté ano, i když má řadu nevýhod (možnost rychlé regulace výkonu) ale i výhod. Stejně ale jako ropný ropný zlom, tak je i "jaderný". Navíc pokud většina států včetně Číny a Indie hromadně přejde na uran, tak víš kolik to bude stát ? Pochopitelně je vývoj a vývoj, ale co je pravděpodobnější, že budou nějaké fotočlánky s vyšší účinností nebo že bude v blízké budoucnosti využívána termojaderná fúze ? Kolik máš pro ní paliva ? Jen zopakuji, že fotočlánky a jiné alternativní zdroje enrgií opravdu nemohou za výkupní cenu co nastavili naši politici a navíc dost motorkářů také bude rádo, že hledá metofa jak vyrábět palivo pomocí mikroorganismů, tj. klasický snad ještě čeká světlá budoucnost. Víš co jsou to alternativní energie ? Víš kdo hlavně stojí za jejich vývojem - to nejsou ekologičtí fanatici, ale petroolejářské a energitické firmy a nové cesty se hledají právě teď, protože stávající konvenční zdoje jsou ještě za přijatelnou cenu k dispozici.
Myslím si, že PCX je za tu cenu pěkná vychytávka.
Edit:
Prosím nevytrhávej jeden můj odstavec z celého textu co jsem napsal. Nedává to smysl.
Naposledy editováno 29.08.2010 12:42:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda 125 PCX
Rostisrot>
Možná se chce šetřit zdraví lidí v centrech měst, prostě emise a "škodlivé CO2" tím nemyslím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda 125 PCX
babuka>Možná se chce šetřit zdraví lidí v centrech měst, prostě emise a "škodlivé CO2" tím nemyslím.
Velice zajimavé, akorát mám dojem, že začly poněkud pozdě...Myslím, že je hodně velká převaha proti tomuto skútru co se týče toho šetření zdraví.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda 125 PCX
Rostisrot>
Proč pozdě ? To než jsme se dostali od páry k hybridnímu autu no to chvíli trvá. Podobný vývoj musíš zaplatit ze zisku atd. atd. To je prostě vývoj. A to že někdo něco řeší a hledá nové metody čehosi a přijde s dobrou cenou, to přeci není důvod k pošklebování. Podívej se třeba do Holandska. Pokud ti vyhovují na silnicích auta typu T148 a rád to dýcháš, tak prosím. Řekl bych, že doba pokročila.
Hondu PCX nejde podle mě typově srovnávat s Burgmanem 125 nebo s Xmaxem 125 jako v tom článku. Když srovnám cenu za Hondu PCX a podívám se na konkurenci a stupínek níž než ty předešlé skútry, tak zajímavá volba.
Naposledy editováno 29.08.2010 13:21:48
babuka>Tohle je téma o PCX dovolím si tedy už jen jednu připomínku - nyní a teď jaderná energetika zajisté ano, i když má řadu nevýhod (možnost rychlé regulace výkonu) ale i výhod. Stejně ale jako ropný ropný zlom, tak je i "jaderný". Navíc pokud většina států včetně Číny a Indie hromadně přejde na uran, tak víš kolik to bude stát ? Pochopitelně je vývoj a vývoj, ale co je pravděpodobnější, že budou nějaké fotočlánky s vyšší účinností nebo že bude v blízké budoucnosti využívána termojaderná fúze ? Kolik máš pro ní paliva ? Jen zopakuji, že fotočlánky a jiné alternativní zdroje enrgií opravdu nemohou za výkupní cenu co nastavili naši politici a navíc dost motorkářů také bude rádo, že hledá metofa jak vyrábět palivo pomocí mikroorganismů, tj. klasický snad ještě čeká světlá budoucnost. Víš co jsou to alternativní energie ? Víš kdo hlavně stojí za jejich vývojem - to nejsou ekologičtí fanatici, ale petroolejářské a energitické firmy a nové cesty se hledají právě teď, protože stávající konvenční zdoje jsou ještě za přijatelnou cenu k dispozici.
Myslím si, že PCX je za tu cenu pěkná vychytávka.
Edit:
Prosím nevytrhávej jeden můj odstavec z celého textu co jsem napsal. Nedává to smysl.
Taky už končím, je vidět, že se moc neshodneme, deuteria pro termonukleární fúzi jsou plné oceány, je toho na netu spousta, třeba tu.
K fotovoltaice, byl jsem letos několikrát autem v Itálii a ani cestou přes ekopošahaná Rakousko jsem taková FV monstra jako u nás nikde neviděl, tohle byl obyčjný tunel na normální lidi a s ekologií nebo alternativními zdroji to nemé nic společného, kdyby byla výkupní cena podobná jako z ostatních zdrojů, tak je návratnost ve stovkách let.
Prostě mě mrzí, že místo toho, aby se výzkum soustředil na zdokonoalení a rozvoj jaderné a termonukleární energetiky, tak se pořád rozbíhá do spousty více či méně nesmyslných směrů, které stejně nejsou schopny v dohledné době ekonomicky přijatelně zásobovovat lidstvo energií. Takovéhle plýtvání a nadstavbu si může dovolit bohatá civilizace, což lidstvo není, rozhodně to budu podporovat, až za zády budeme mít "polštář" jaderné případně termonukleární energetiky, pak bude z čeho takovéhle eskapády financovat.
Ať taky nejsem úplně OT, PCX se mi za tu cenu taky velice líbí a bydlet někde vě městě, taky bych do ní šel, ale 30km do práce do Brna bych na tom teda denně nejezdil :).
...Kdyby si prvně někdo pořádně přečet krátkej popis na stránkách Hondy tak se tady nemusíte bavit o jaderné energetice...
...startér je zároveň i alternátor a gen.střídavýho proudu v jednom, díky tomu není takovej odpor při startování a spotřebuje se míň energie+ nerozeznáš zvuk motoru od startování. Borci co ho mají už 2.rok nehlásí jedinej problém s baterkou, ani napětí neklesá.
...Spotřeby 2,2 můžete právě dosáhnout používáním Start and stop systému, kterej se zapne až při ohřátí motoru na provozní teplotu...
...Záleží jak si to kdo zajede, znám lidi co jedzí za 1.9 L/100 KM norm.jízdou a druhej za 3.2 L/100 Km (ten si dělal zajíždění podle sebe)